خواننده مشخصات: ماسک یک ناراحتی جزئی برای سلامتی از همه

مردم شکایت دارند که آنها نمی توانند پوشیدن یک ماسک صورت برای چند دقیقه. وجود دارد واقعا هستند کسانی که نمی توا

توسط NEWSMINERAL در 8 تیر 1399

مردم شکایت دارند که آنها نمی توانند پوشیدن یک ماسک صورت برای چند دقیقه. وجود دارد واقعا هستند کسانی که نمی تواند پوشیدن یک N95 ماسک صورت برای بسیار طولانی است. خوشبختانه هیچ یک از ما در خارج از متخصصان پزشکی (و چند نفر دیگر) هستند و حتی قرار است برای فصل N95 ماسک!

بقیه از ما می توانید پارچه و یا کاغذ ماسک زمانی که ما در خارج و در مورد. من می دانم که تن را به همراه می آیند و می گویند که آنها از لحاظ جسمی نمی توانید آنها را می پوشند اما در صورتی که بسیاری از مردم واقعا باید چنین شدید تنفسی مسائل که 15 دقیقه از پوشیدن یک ماسک قرار می دهد و آنها را به ناراحتی شدید آنها نیاز به دیده می شود تنفسی متخصص در اسرع وقت.

به یاد داشته باشید: این یک مسئله "خود" آزادی های شخصی, چرا که اگر شما قادر به دم و بازدم و سپس آزادی خود را به پایان می رسد که در آن معدن آغاز می شود. من می دانم که چند نفر که به شدت بیمار با COVID-19. همه من می دانم که آن را بدست شده است 50 سال پیر یا جوان. همه بودند در سلامت پس از آن نه تنها برای مردم است.

فکر می کنم از قانون طلایی و ملاحظه دیگران است. اگر آن را خوب در ذهن خود را که شما/شما عزیزان/غریبه ها می تواند تبدیل به بسیار بد و احتمالا مرگ از آن با توجه به ناراحتی جزئی و سپس شاید شما باید نگاه به درون.

ویکی موج

دلوت



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب