خواننده مشخصات: Duluth بیش از آن گردشگران

صنعت گردشگری ضروری است به دلوت اقتصاد. آن را به تولید درآمد فوق العاده ای فراهم می کند هزاران نفر از شغل. همه

توسط NEWSMINERAL در 21 اردیبهشت 1399

صنعت گردشگری ضروری است به دلوت اقتصاد. آن را به تولید درآمد فوق العاده ای فراهم می کند هزاران نفر از شغل. همه ما شخصا می دانم که افرادی که صاحبان کسب و کار و یا کارکنان که صنعت ما در مجموع احساس درد خود را به عنوان دلار در آینده کاهش یافته اند به سطوح کم سابقه است.

این بحران در حال تغییر است راه مردم, مسافرت, جمع آوری و از نو خلق کردن و احتمالا برای یک مدت زمان طولانی برای آمدن. فرض کنیم که صنعت گردشگری است که فقط رفتن به بازگشت به راه آن بود و نه قابل دوام یا مولد راه رو به جلو است. گردشگری نباید ما زندگی حافظ. در زمان هایی از این, آن را به معنای واقعی کلمه نمی تواند.

به عنوان یک مقیم Duluth, من علاقه مند به شنیدن که مردم "در حال رفتن به آمده به Duluth" به عنوان شهردار امیلی لارسون گفت: همانطور که به نقل از نیوز تریبیون نظر صفحه ("دلوت شهردار: 'ما در حال رفتن به خوب'," آوریل 4). مردم در حال حاضر در اینجا; آنها Duluthians.

من می خواهم به شنیدن از شهر ما و مدیران خود را چگونه آنها در حال تفکر خلاقانه در مورد راه هایی برای ایجاد دلوت بیشتر انعطاف پذیر. من می خواهم به شنیدن این که اولویت های خود را با دلوت شهروندان و نه با پول که در جریان از خارج از جامعه ما است. من می خواهم برای شنیدن شهر ما قدردانی برای آن دسته از کارگران خارج از سیستم مراقبت های بهداشتی — مردمی که در کارخانه کاغذ سازی کارخانه مبلمان کارکنان dockworkers هواپیما techs, ساخت و ساز کارگران جوشکار کارگران نساجی و دیگران. تولید یکی دیگر از ستون فقرات اقتصاد ما باقی می ماند که با ما همه گیر است یا نه و ما سزاوار قدردانی و پشتیبانی.

من می خواهم به شنیدن چگونه دلوت را تشویق کسب و کار در خارج از گردشگری و استخدام افراد در دائم و زندگی-دستمزد مشاغل.

من می خواهم برای شنیدن پاسخ به این سوال: "چه خواهد شد دلوت آیا اگر مردم نمی آمد؟"

ساموئل Karns

دلوت



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب