Rani Rampal, Manika در مسابقه برای خیل Ratna

هندی هاکی زنان کاپیتان تیم Rani Rampal است در مسابقه برای راجیو گاندی Khel Ratna پس از اینکه نامزد هاکی هند در

توسط NEWSMINERAL در 13 خرداد 1399

هندی هاکی زنان کاپیتان تیم Rani Rampal است در مسابقه برای راجیو گاندی Khel Ratna پس از اینکه نامزد هاکی هند در روز سه شنبه.

اگر انتخاب Rani خواهد بود که اولین بازیکن هاکی و سوم از این ورزش به دریافت جایزه معتبر. آخرین بازیکن هاکی به پیروزی معتبر افتخار بود سردار سینگ در سال 2017.

در تنیس روی میز, Manika Batra توصیه می شود برای خیل Ratna. او نان تست ملت زمانی که او موفق به کسب چهار مدال شامل دو طلا در سال 2018 Gold Coast, بازی های کشورهای مشترک المنافع.

تصمیم گیری های مهم

در همین حال وزارت ورزش دو زمان تصمیم گیری های مهم در روز سه شنبه. این تصمیم به گسترش تاریخ و زمان آخرین برای ارائه برنامه های کاربردی از 3 ژوئن سال 2020 به 22 ژوئن 2020. این برنامه می تواند از طریق پست به: spstomar@nic.in یا vsingh71@gov.in.

با توجه به مستند وزارت تصمیم به انجام دور با شرایط ارسال برنامه های کاربردی تنها با توصیه های مقامات/افراد مقرر در طرح جایزه (اصلاح شده به عنوان در 07.09.2018).

واجد شرایط ورزشکاران در حال حاضر مجاز به خود اعمال می شود.

نامزد:

دو و میدانی: Khel Ratna: Neeraj چوپرا (پرتاب نیزه).

بدمینتون: Arjuna: R. Satwiksairaj, Chirag شتی و Sameer Verma; Dronacharya: S. Muralidharan و Bhaskar ببو; Dhyan Chand: Pradeep Gandhe و Manjusha Kanwar.

شطرنج: Arjuna: Vidit Gujrathi, S. L. Narayanan و Mallika هندا (para); Dronacharya: Prasenjit Dutta.

هاکی: Khel Ratna: Rani Rampal; Arjuna: Monika, Vandana Katariya و Harmanpreet Singh; Dhyan Chand: R. P. Singh و Tushar Khandker; Dronacharya: B. J. Kariappa و Romesh Pathania.

تنیس روی میز: Khel Ratna: Manika Batra; Arjuna: Madhurika Patkar, Sutirtha Mukherjee و Manav Thakkar; Dronacharya: Jayanta Pushilal و S. رامان. Dhyan Chand: A. Radhika.

کشتی: Khel Ratna: Vinesh Phogat; Arjuna: Deepak Punia, Rahul آگاه Sakshi مالک Sandeep تومار و Naveen; Dhyan Chand: Prakash, Anil Kumar, Dushyant شارما و Mukesh Khatri; Dronacharya: Virender کومار, Kuldeep Malik, O. P. Yadav و Sujit مان.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن