رم معبد ساخت و ساز منجر خواهد شد به پایان Covid: MP Protem سخنران

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 23 سال 2020 1:16:47 pm Coronavirus شمارش آرا در هند

توسط NEWSMINERAL در 2 مرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 23 سال 2020 1:16:47 pm
ram mandir bhoomi pujan, ayodhya bhoomi pujan, ram temple bhoomi pujan, coronavirus, india coronavirus latest updates, ram mandir coronavirus remark Coronavirus شمارش آرا در هند عبور 12-لاخ علامت پس از بیش از 45,000 تازه موارد ثبت شد در عرض 24 ساعت.

ساخت و ساز از Ram معبد در ایودیا را به پایان دادن به این بیماری همه گیر کوروناویروس که آلوده بیش از 12 لاخ در سراسر کشور تا کنون, Madhya Pradesh مجمع Protem سخنران Rameshwar شارما گفت.

"او (خداوند Ram) نامید تا به حال برای رفاه مردم و به کشتن شیاطین در آن زمان. به عنوان به زودی به عنوان ساخت و ساز رم معبد شروع به تخریب Covid همه گیر آغاز خواهد شد بیش از حد" شارما به نقل از به نقل از خبرگزاری ANI.

"نه تنها در هند بلکه در کل جهان است که درد و رنج ناشی از کوروناویروس. ما نه تنها حفظ اجتماعی فاصله اما همچنین به یاد ما چهره های مقدس. دیوان عالی کشور به منظور آن است که Ram معبد ساخته خواهد شد," او اضافه شده است.

این "bhoomi pujan" معبد سایت در ایودیا برگزار خواهد شد و در حضور نخست وزیر نارندرا مودی در آگوست 5, Ram, Janmabhoomi Teerth Kshetra اعتماد اعلام کرد. اعتماد تشکیل شده است به منظور تسهیل ساخت و ساز در معبد.

سوامی Govind Dev Giri خزانه دار اعتماد گفت: رسانه های افرادی که اعتماد دعوت کرده بود نخست وزیر برای "bhoomi pujan" و او آن را پذیرفته بود و می تواند رسیدن به ایودیا در آگوست 5.

او گفت: "bhoomi pujan" خواهد بود حدود ظهر و قبل از آن نخست وزیر خواهد نماز در هانومان گڑھی و موقت معبد بت Ramlalla.

نگه داشتن در ذهن اجتماعی فاصله مورد نیاز و در مجموع 200 نفر شامل 150 نفر از مدعوین خواهد بود مجاز برای "bhoomi pujan" او گفت:.

زبان به بیان کمال Nayan دس سخنگوی اعتماد رئیس Nritya گوپال داس گفت: "Govind گیری یک عضو ارشد است و ما را با کلمات خود را." او گفت: در آگوست 5, "muhurat" (فرخنده لحظه) خواهد بود برای 32 ثانیه در ساعت 12.15.

Kameshwar Chaupal دیگر اعتماد عضو گفت: "تصمیم گرفته شد در اعتماد جلسه که بیش از 200 نفر خواهد بود دعوت شده به این مراسم در نظر Covid-19 بیماری همه گیر." در حالی که او می گوید او آگاه بود از سازمان بنادر و دریانوردی تصمیم گفت: "ما آماده سازی را آغاز کرده اند".

در ضمن coronavirus شمارش آرا در هند عبور 12-لاخ علامت پس از بیش از 45,000 تازه موارد ثبت شد در عرض 24 ساعت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب