Rajinder Goel نگه داشته Ranji جام زنده: Bedi

هند کریکت برادری سوگواری وفات افسانه ای سمت چپ بازو عنکبوتی که تار میتند Rajinder Goel که گذشت روز یکشنبه با پ

توسط NEWSMINERAL در 2 تیر 1399

هند کریکت برادری سوگواری وفات افسانه ای سمت چپ بازو عنکبوتی که تار میتند Rajinder Goel که گذشت روز یکشنبه با پرداخت ادای احترامات درخشان در رسانه های اجتماعی.

Bishan سینگ بعدی گفت: او غبطه می خوردند Goel حس 'رضایت' به عنوان دومی هرگز تلخ و پذیرش سرنوشت خود را [نه برای هند] با فضل.

"Rajinder Goel بود به راحتی روی اکثر 'رضایت' انسان بودن من را شناخته شده است. من استفاده می شود به حسادت حس خود را از "قناعت" در لحظه های من از آشفتگی...RIP 'Goely'. شما دگرگون و قلب خود را به نگه داشتن Ranji جام زنده..!!," توییتی چرخش بزرگ است.

BCCI جمهور Sourav Ganguly: به یک حرفه ای است که طول می کشد بیش از 25 سال و هنوز هم قادر به انجام به طور مداوم صحبت در مورد تعهد و تعهد نسبت به بازی. قادر به انتخاب 750 درها نیاز به سال ها و سال ها کار سخت و من سلام تلاش های خود را.

Sachin Tendulkar: او یکی از داخلی هند کریکت در برداشتن بیش از 600 درها در Ranji جایزه.

راوی بنارس: استاد از هنر و صنعت خود را. قاتل خط و ظهر در زمین است. فروتنی انسان.

Virat Kohli: ما از دست داده ایم یک افسانه در Rajinder Goel جی. او که بالاترین چوگان-یادداشت برداری در تاریخ Ranji جایزه صحبت می کند حجم در مورد زندگی حرفه ای او بود.

سانجی Manjrekar: 157 مسابقات 750 درها! 59 پنج حلقه hauls و 18 بار 10 wkts در یک مسابقه است. Avg — 18.58. که Bradmanesque در بازی بولینگ.

V. V. S. Laxman: عمیقا غمگین, درگذشت Rajinder Goel, بالاترین چوگان-یادداشت برداری در تاریخ Ranji جایزه.

Shikhar Dhawan: استراحت در صلح Rajinder Goel آقا. خدا روح خود را.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب