راجستان SOG در خدمت اطلاع در اتحادیه وزیر Gajendra Shekhawat

توسط: PTI | جیپور | منتشر شده در تاریخ: جولای 20, 2020 10:34:05 pm جال شاکتی وزیر Gajendra سینگ Shekha

توسط NEWSMINERAL در 30 تیر 1399
توسط: PTI | جیپور | منتشر شده در تاریخ: جولای 20, 2020 10:34:05 pm
Rajasthan crisis, rajasthan govt crisis, rajasthan audio tapes, sachinpilot, ashok gehlot, congress, Gajendra Singh Shekhawat, Rajasthan crisis, indian express جال شاکتی وزیر Gajendra سینگ Shekhawat. (عکس)

کاوش به اتهام توطئه برای سرنگونی دولت در عملیات ویژه گروه از راجستان پلیس در خدمت اطلاع در اتحادیه وزیر Gajendra سینگ Shekhawat تحت CrPC بخش که نیاز به او به نظر می رسد قبل از این تحقیقات افسر که به نام.

احضاریه فرستاده شد به منشی شخصی از Shekhawat در بخش 160 از CrPC در ارتباط با نوار صوتی در یکی از آن وزیر است که گفته می شود شنیده می شود در طول یک ادعا مکالمه برای سرنگونی دولت راجستان.

اما شاه را شناسایی نمی کند "Gajendra سینگ" اشاره شده در این کلیپ به عنوان وزیر اتحادیه Shekhawat یک رهبر ارشد بی جی پی از راجستان.

Shekhawat قبلا رد کرده است که او نمیفهمد در کلیپ های صوتی و گفت: او باز است به یک پروب.

روز دوشنبه او در مورد صحت این نوار صوتی و گفت: "آنها (پلیس) باید اول روشن شدن در مورد صحت این نوار. که ثبت آن و از کجا SOG توانید آن را از. تحقیقات باید انجام شود برای پیدا کردن اگر این نوار واقعی هستند یا نه."

در ضمن ADG (SOG) Ashok Rathore گفت PTI "این درست است که یک احضاریه فرستاده شد به PS اتحادیه وزیر در 18 ژوئیه از طریق WhatsApp, e-mail و تلفن تماس بگیرید."

او گفت که تحقیقات شامل بالا, مقامات این SOG با تمام تواضع و مسئولیت است که رعایت و توجه به مراقبت و احتیاط به بدگویی تصویر از هر فرد یا حزب.

Rathore روشن است که گزارش از SOG تیم بازدید وزیر رسمی اقامت در مداخله شب از ماه جولای 18 و 19 در حال نادرست و گمراه کننده است.

پاسخ عمل SOG تیم در Haryana, Rathore گفت: این کار در هماهنگی نزدیک با هاریانا و پلیس دهلی.

دو روز پیش یک تیم رسیده بود Manesar از هاریانا به مسابقه شورشی کنگره قانونگذار Bhanwarlal شارما که بیش از حد گفته می شود که در نوار صوتی.

این تیم که گفته می شود متوقف شده توسط هاریانا پلیس در خارج از یک هتل که در آن کنگره قانونگذاران گفته شد که پر از سوراخ.

"این SOG تیم مشغول به کار در هماهنگی نزدیک با پلیس دهلی و هاریانا ، این راجستان DGP نوشته شده به دهلی کمیسر پلیس و هاریانا DGP برای هماهنگی" Rathore گفت.

این SOG تا کنون ثبت نام سه فیرث در شکایات مربوط به اسب-بازرگانی به گفته راندن کنگره دولت در دولت است. کنگره را متهم به بی جی پی و خود را مخالف رهبر Sachin خلبان اسب-تجارت.

در اولین شاه ثبت شده بر اساس نظارت تلفن, فعالیت, پلیس روز یکشنبه در خدمت اطلاع از طریق باسواڑا منطقه SP در Karni سینگ که گفته می شود یک رهبر بی جی پی وجود دارد.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب