راجستان شو خودکشی: پرسنل پلیس درخواست برای انتقال به نقل از "نادرست شکایت" توسط MLA

نوشته شده توسط عمیق Mukherjee | جیپور | منتشر شده در تاریخ: 25 مه سال 2020 8:50:04 am یک روز پس از

توسط NEWSMINERAL در 5 خرداد 1399
نوشته شده توسط عمیق Mukherjee | جیپور | منتشر شده در تاریخ: 25 مه سال 2020 8:50:04 am
Rajasthan SHO suicide: Police personnel ask for transfer citing ‘false complaints’ by MLA یک روز پس از یک بازرس پلیس در راجستان چورو منطقه خودکشی, دولت, جنایت شعبه گرفته شده بیش از پروب و FIR به ثبت رسیده است در برابر ناشناخته متهم تحت بخش 306 IPC. (عکس)

یک روز پس از یک بازرس پلیس در راجستان چورو منطقه خودکشی, دولت, جنایت شعبه گرفته شده بیش از پروب و FIR به ثبت رسیده است در برابر ناشناخته متهم تحت بخش 306 (abetment خودکشی) IPC.

مخالفان خواستار CBI پروب به مرگ وی از سوی مامورین که سیاستمداران محلی و دیگر مقامات مسئول خودکشی بازرس پلیس ویشنو دات Bishnoi که نوشته شده بود به عنوان ایستگاه خانه افسر (شو) از Rajgarh ایستگاه پلیس در چورو.

Bishnoi که در بدن داشت خود دولت چهارم در Rajgarh در شنبه ذکر کرده استرس به عنوان دلیل خودکشی او توجه داشته باشید.

"FIR به ثبت رسیده در بخش 306 IPC در برابر ناشناخته متهم و تحقیقات در حال انجام توسط این انجین-CB. تیم ما به رهبری, SP, Vikas شارما در Rajgarh انجام این کاوشگر پس از در نظر گرفتن تمام اطلاعات از جمله کسانی که به ظاهر در رسانه های اجتماعی" اضافی مدیر کل پلیس, جرم, BL Soni گفت: هند اکسپرس در روز یکشنبه.

پس از حادثه, تصاویری از اتهام چت بین Bishnoi و یک وکیل به طور گسترده ای منتشر شده در رسانه های اجتماعی که در آن Bishnoi گفته ذکر شده تمایل خود را به صورت داوطلبانه بازنشستگی با توجه به "سیاست کثیف" با هدف به دام انداختن او.

Soni تایید کرد که پرسنل در Rajgarh ایستگاه پلیس را در ارائه یک نرم افزار به بازرس کل پلیس بیکانر محدوده درخواست او برای انتقال آنها به جاهای دیگر.

در این نامه که به امضای چند تن از کارکنان ایستگاه پلیس مطرح شده است که "Sadulpur MLA و داوطلبان را نادرست شکایت علیه پلیس و کارکنان به مقامات ارشد پلیس و به تازگی چهار اعضای هیات فرستاده شده بودند به پلیس خطوط در چورو پس از آنها کاهش یافت و قربانیان نادرست شکایت."

BJP رهبران از جمله معاون رهبر اپوزیسیون راجندرا Rathore را متهم کنگره MLA از Sadulpur, کریشنا Poonia از "pressurising" Bishnoi و خواسته اند نقش خود را به بررسی مستقل شد.

قبلا در شنبه Rathore حال گرم در درگیری با پولیس در Rajgarh زمانی که مخالفان خواستار شد اقدام در برابر مردم مسئول Bishnoi مرگ است.

Poonia رد اتهامات و خواستار بررسی است.

"تمام اتهامات وارد شده توسط مخالفان در برابر من غلط است و من انکار آنها. به حرف هر کسی که درخواست خود را انتقال بودن اتهامات وارد علیه من از pressurising آنها آن را باید بررسی شود اگر من تحت فشار آنها چگونه من آن را انجام دهد ؟ من به آنها تماس بگیرید و یا تحت فشار قرار دادن آنها را در فرد یا آمد به ایستگاه پلیس? من برای یک پروب در این. مخالفان در تلاش است را به بازی سیاسی بر سر این موضوع به سیاسی مسافت پیموده شده. .. این رهبران هستند که politicising این مسئله باید خود را ببینید, تاریخچه چگونه آنها سیاسی مسافت پیموده شده با انجام کاست سیاست و یکی هم باید به دیدن من, تاریخچه آنچه که من انجام داده اند برای کشور" Poonia گفت: هند اکسپرس.

Poonia سابق المپیک و کشورهای مشترک المنافع مدال طلا در بحث پرتاب.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن