راه آهن شناور مناقصه برای 'Covid نظارت' دوربین

نوشته شده توسط Avishek G Dastidar | دهلی نو | منتشرشده: ژوئن 25 سال 2020 5:15:23 am در CSMT در بمبئ

توسط NEWSMINERAL در 5 تیر 1399
نوشته شده توسط Avishek G Dastidar | دهلی نو | منتشرشده: ژوئن 25 سال 2020 5:15:23 am
Coronavirus lockdown, Western Railway, passenger trains, Maharashtra news, Indian express news در CSMT در بمبئی در یکشنبه شب. (اکسپرس عکس)

هند در حال آماده سازی برای نصب هوش مصنوعی مبتنی بر 'Covid نظارت' دوربین است که تشخیص درجه حرارت بدن افراد و اینکه آیا یک فرد با پوشیدن ماسک. اول از بلوک توسط راه آهن هند است که به نام برای مناقصه خرید سیستم برای ایستگاه های راه آهن و جاهای دیگر می رود برای دیدن قابل توجهی بلند با چند راه آهن مناطق در حال حاضر به این نتیجه رسیدند که خرید از جمله در بمبئی.
به گفته مقامات دوربین قرار بود برای مرحله بعدی مهار استراتژی به رفتن دست در دست با هند بازگشت تدریجی به حالت عادی.

اما راه آهن است و از مطالعه حذف حیاتی مشخصات نام "جسم سیاه" درجه حرارت در این دوربین در بسیاری از موارد. در حالی که دوربین با جسم سیاه سنجش توانایی هزینه بیش از Rs 4 لاخ یک قطعه صنعت, منابع گفت: آنهایی که بدون این ویژگی می تواند ارزان تر توسط حدود نیمی از آن در هر دوربین.

راه آهن' مخابرات بازوی Railtel شناور مناقصه خرید حدود 800 چنین سیستم های دوربین. در ابتدا آن را شامل نمی شود سیاه و سفید بدن با تشخیص به عنوان یک مشخصات اما در حال حاضر با صدور corrigendum شامل آن است.

مناقصات به نام آهن مرکزی بیش از گذشته یک ماه برای نصب در ایستگاه های بزرگ در بمبئی و جنوب مرزی راه آهن در گواتی — به دنبال دوربین توانایی تشخیص سیاه و سفید درجه حرارت بدن اما آخرین محصول از مناقصات به نام مناطق مانند شمال جنوب و جنوب غربی راه آهن را شامل نمی شود این در مشخصات خود را به سیگنال های مختلط به این صنعت است.
"در پست Covid سناریو داشتن این قابلیت در دوربین های دیجیتال به منظور تشخیص تب در یک فرد ممکن است مفاهیم است که مردم با علائم مانند تب ممکن است تشخیص داده و وارد مکان های عمومی" ادعا کرد که یک صنعت خودی.

در اجرای آن سیاست برای telethermographic سیستم به عنوان بخشی از Covid-19 اضطراری برای بهداشت عمومی توصیه سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) لیست "دقیق blackbody متوسط منبع مرجع" به عنوان یکی از مشخصات دقت متوسط از یک Covid نقطه نظر در چنین دستگاه. این دوربین های حرارتی می تواند پوشش مناطق بزرگ تشخیص و ضبط درجه حرارت از چند نفر در یک بار.

اما یک راه آهن گفت: هر دو نوع دوربین قابل قبول هستند بسته به هدف. "که در آن جرم حمل و نقل وجود دارد اسکنر با بدن سیاه و سفید هستند ترجیح داده است. به صورت طبیعی/کنترل جنبش اسکنر بدون بدن سیاه و سفید قابل قبول است."

سخنگوی گفت: جنوب غربی راه آهن می خواستم هوش مصنوعی مبتنی بر سیستم های با تکنولوژی تشخیص چهره است. "علاوه بر این مزیت نیاز به هیچ تنظیم این مشخصات باید دقت بالاتر," او گفت: "این موضوع از خصوصیات جسم سیاه است infructuous. تمام تصمیمات گرفته شده در سطح منطقهای در نظر داشتن بهترین نیازها و راه حل در شرایط داده شده. هر دو نوع از دستگاه کارآمد و خوب است."

حدود 35 شرکت های شرکت کننده در مناقصه شمالی مرزی راه آهن در حالی که 15 رقابت برای یک شناور توسط آهن مرکزی مفهوم رو پای برای این کسب و کار در پست-Covid هند است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب