مسابقه یک علت عملا

پیوستن به رشد Esports ارابه موسیقی مسابقه ستاره Aditya پاتل و Armaan ابراهیم آمد با هم به ارمغان می آورد برخی

توسط NEWSMINERAL در 15 اردیبهشت 1399

پیوستن به رشد Esports ارابه موسیقی مسابقه ستاره Aditya پاتل و Armaan ابراهیم آمد با هم به ارمغان می آورد برخی از نام های بزرگ از اقشار مختلف جامعه به منظور بالا بردن بودجه برای یک سازمان خیریه (دانه) است که فراهم می کند برای خط مقدم بهداشت و درمان کارگران است.

اواز یا موسیقی دو نفری کنار هم قرار دادن چهار Esport حوادث و نهایی E رویداد آخر هفته گذشته برگزار شد جذب ورزشکاران پارسه و مشهور مانند Narain Karthikeyan, Arjun و کش Maini (اتومبیل) L. Balaji M. Ashwin (اطفال), Regina Cassandra (بازیگر) Abhijeet Ghatak و Naman ماتور (آنلاین پارسه). شروع آن با افراد مشهور PUBG رویداد شد و به دنبال آن هند Gran Turismo سری که دیدم پارسه و سیم روروک مخصوص بچه ها در یک مخلوط از زندگی واقعی و فانتزی مدارهای.

نهایی E All-Stars 'مسابقه باعث شد یک ستاره نکردم 26-ماشین درست بود که کرم از هند مسابقه ستاره و چند بیشتر از آفریقای جنوبی آلمان و انگلستان است.

نبرد تنگ

روروک مخصوص بچه ها محمد ابراهیم و کش قفل شده بودند و در نبرد با سابق برنده اول و دوم دو. ابراهیم در نهایت موفق به کسب قهرمانی کلی.

"ما شده اند مسابقه به صورت چهار تعطیلات آخر هفته در حال حاضر و ما catered برای هر دو PC و PS4. مشارکت برداشتن سریع با هر رویداد و ما باید مناسب و معقول زیر را به عنوان به خوبی. به طور کلی آن را مقدار زیادی از سرگرم کننده است و ما به دنبال به جلو به میزبانی مطلب" گفت: Armaan.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن