پنجاب به شروع ثبت نام از فروش اعمال و بخواهد

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Chandigarh | منتشر شده در تاریخ: 7 مه سال 2020 1:45:28 am وزیر Amarinder س

توسط NEWSMINERAL در 17 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Chandigarh | منتشر شده در تاریخ: 7 مه سال 2020 1:45:28 am
coronavirus, coronavirus in punjab, punjab sale deeds, punjab sale deed filing start, indian express news وزیر Amarinder سینگ روز چهارشنبه اعلام کرد وجود یک کمبود 88 درصد در وزارت امور خارجه درآمد. (فایل)

به mop تا منابع پنجاب دولت تصمیم گرفته است برای ثبت نام فروش سند از خواص از مارس 8 به بعد اما با چند هنجارهای.

در سفارشات خود را به زیر Registrats در وزارت امور خارجه, وزارت از درآمد خواسته است آنها را به شروع روند ثبت نام. تصمیم گرفته شده است به طوری که دولت را با خزانه خالی پر شود با جمع آوری وظیفه. وزیر Amarinder سینگ روز چهارشنبه اعلام کرد وجود یک کمبود 88 درصد در وزارت امور خارجه درآمد.

در نارنجی و سبز مناطق دولت اجازه داده است که ثبت نام از اسناد و مدارک اما با کاهش ظرفیت از 50 درصد باید اجازه داده آنلاین. در مورد مناطق سبز, ثبت نام تنها 33 درصد از اسناد باید انجام شود.

بیومتریک سیستم است که در آن چاپ با انگشت از فروشندگان و خریداران گرفته نمی شود اداره می شود. خود اعلام pro forma با تصویر خریدار ، فروشنده و شاهد خواهد beallowed. بخواهد خواهد شد و ثبت نام آنلاین به عنوان قبل از آن.

انتقال ملک در روابط خون می شود برای ثبت نام در حال حاضر. دولت همچنین مجاز 'فرد' مراکز به کار گیرند و مهر فروشندگان و زیراکس اپراتورها نیز اجازه فعالیت در خارج از Sub-ثبت دفاتر. اما همه مورد نیاز خواهد بود برای حفظ اجتماعی فاصله.

Amarinder شده است گفت که دولت در حال از دست دادن درآمد از بیش از 300 تومان کرور روپیه از ثبت نام از فروش اسناد از خواص با توجه به مقررات منع رفت و آمد در نظر COVID-19.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن