پنجاب: مهاجر آویزان, خود, خانواده می گوید هیچ جیره به مدت 10 روز پلیس می گویند داخلی دشمنی

نوشته شده توسط Divya Goyal | Ludhiana | منتشر شده در مارس 11, 2020 6:08:04 am آجیت کومار, همسرم, Sa

توسط NEWSMINERAL در 22 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Divya Goyal | Ludhiana | منتشر شده در مارس 11, 2020 6:08:04 am
coronavirus, india lockdown, migrant worker, migrant worker suicide in punjab, migrant workers in punjab, indian express news آجیت کومار, همسرم, Savita و پسر Himashu. (عکس Gurmeet سینگ)

یک مهاجر کارگر از, Uttar Pradesh گفته خود را به دار آویخته به مرگ در مسکن اجاره ای در راجیو گاندی مستعمره Ludhiana توپی از کارگران از لحاظ اقتصادی ضعیف تر بخش (EWS) شنبه دیر است. در حالی که خانواده اش ادعا کرد که 38 ساله در زمان این مرحله به عنوان او افسرده بیش از گرفتن جیره غذایی برای 10 روز گذشته پلیس نامیده می شوند آن را نتیجه یک اختلاف داخلی بین او و همسرش.

بدن از آجیت کومار رای که مورد ستایش قرار داد از اکبرپور و زندگی در Ludhiana پس از 15 سال پیدا شد حلق آویز با سقف کوره در اتاق جمعه دیر است.

همسر خود را Savita گفت: هند اکسپرس آنها تا به حال هیچ جیره غذایی در خانه. "جیره کی maaramari چال راهی thi. پلیس aur jaane na kis kis ko تلفن kiye پر kuch ناهی هوآ. Aath-dus din se جیره ناهی tha aur hum داوود راه آنها. Padosi se lete آنها thoda thoda. Jab se mahamari shuru hui کوی kaam ناهی غیرتها (ما در تلاش برای دریافت جیره. شوهرم به نام پلیس و دیگر شماره تلفنی اما ما هیچ چیز. وجود دارد هیچ جیره پس از 8-10 روز و ما در تلاش بودند. ما قرض گرفتن از دیگران است. پس از همه گیری آغاز شده شوهر من تا به حال هیچ کار)".

Savita گفت که شوهرش مشغول به کار به عنوان کارگر و خواهد 400-500 تومان درآمد در روز وجود دارد اما تا به حال شده است هیچ کار از این مستند آغاز شد. این زوج دارای دو فرزند - Pranshu (14) و Himanshu (12). "کوی jhadga ناهی هوآ (هیچ مبارزه). حدود 7 ساعت من چای ساخته شده برای شوهرم. او گفت که او قرار بود به ترتیب برای جیره اما بازگشت دست خالی. من به او گفتم ما را مدیریت خواهد کرد با قرض گرفتن. من رفتم به آشپزخانه برای طبخ هر آنچه که ما تا به حال و بعد از مدتی وقتی که من رفتم به اتاق او آویزان از سقف را با یک تکه پارچه. همهمه تا waapis jaane ka soch راه آنها (ما برنامه ریزی برای بازگشت به بالا)."

پسران خود را بیش از حد ادعا کرد که پدر خود شده بود بازدید از نقطه کانونی ایستگاه پلیس به صورت روزانه پس از ثبت نام با سال 1905 تلفنی شماره اما گرفتن سهمیه. "کوی jhagda ناهی هوآ (هیچ مبارزه در صفحه اصلی). پدر تا به حال نام 1905 و 112 کمک برای جیره. تنها وجود دارد برخی از عطا و برنج در خانه داشتیم که با اقتباس از همسایگان. پدر استفاده می شود به ما بگویید روزمره است که ما را دریافت جیره. دیروز نیز او را به ایستگاه پلیس اما بازگشت دست خالی."

Sub-بازرس Aseem هانس بود که برای اولین بار برای دیدار با خانواده پس از خودکشی گفت که قربانی همسر در بیانیه ای گفت که Ajit خودش را کشته بود چرا که آنها تا به حال هیچ جیره. "اما آن را به عنوان اگر وجود دارد مطلقا هیچ چیزی برای خوردن. آنها تا به حال برخی از مسائل اما به گفته خانواده این مرد بود در تنش به وجود آمده هیچ کار و هیچ جیره تامین," او گفت:.

در ضمن پس از Ajit خودکشی صدها نفر از کارگران و مهاجران زندگی در نقطه کانونی منطقه جمع آوری شده در خارج از نقطه کانونی ایستگاه پلیس در روز شنبه و اعتراض و مدعی است که هیچ سهمیه داده شده به آنها با وجود ثبت نام در سال 1905. آنها ادعا کرد که حتی پس از دریافت یک تماس از ایستگاه پلیس به جمع آوری جیره آنها بازگشت دست خالی و به خواسته بعد. آنها همچنین متهم محلی کنگره عضو شورا Sandeep Kumari از "پارتی بازی" در جیره غذایی توزیع شده است.

رد اتهامات کومار, شوهر, Gaurav Bhatti گفت: "وجود دارد و نه ذره ای از حقیقت در آن است. مهاجران نامیده می شود به نوبه خود عاقلانه اما برخی از افراد وارد در ایستگاه پلیس بدون گرفتن یک تماس. در این مورد خاص شاید او جیره دلیل آن نبود خود را به نوبه خود اما این تنها دلیل (پشت خودکشی). زن و شوهر در حال مبارزه است."

اما او اعتراف کرد که از 15,000 کارگر زندگی در خانواده راجیو گاندی مستعمره برخی از 1600 ارائه شده از جیره. "حدود 500 داده شد دولت بسته و ما ارائه جیره به 1100 خانواده ما خود را در سطح" او گفت:. "دیگران بسته 1905 تلفنی," او گفت:.

مشاهده ترجمه عضو محلی Karkhaana Mazdoor اتحادیه اروپا گفت که روزانه صدها نفر از کارگران و کارگران مهاجر زندگی می کنند که در راجیو گاندی مستعمره و دیگر مستعمرات در نزدیکی نقطه کانونی ایستگاه پلیس در حال تبدیل به دور و جیره نبود در حال توزیع منصفانه و شفاف. "آنها به نام به جمع آوری جیره ایستاده در صف برای ساعت اما در حال بازگشت دست خالی" او ادعا کرد.

در همین حال پلیس گفته است که آنها در حال کاوش در این مورد. اضافی DCP-4 Ajinder سینگ گفت که اگر انسان به حال ثبت شده در سال 1905 خط تلفن و همچنین دریافت پیام او خودکشی با توجه به دلایل دیگر. "خانواده خود را نشان ما یک پیام که دریافت کردند روز گذشته پس از ثبت نام در سال 1905. ما هنوز برای تایید اگر او در بازدید از ایستگاه پلیس دیروز یا نه. اما این زن و شوهر تا به حال مبارزه بیش از حد. ما در حال کاوش."

بازرس محمد Jameel, شو نقطه کانونی گفت که در بیانیه "سرزنش کرده مسائل مالی و کمبود کار به دلیل که همسرش خودکشی کرد, ما در حال کاوش"

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب