پنجاب ang هاریانا HC باقی می ماند منظور کاهش پرداخت از دولت مدیران مدارس

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Chandigarh | منتشرشده: ژوئیه 15 سال 2020 9:08:59 pm امتحانات نهایی در دولت

توسط NEWSMINERAL در 25 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Chandigarh | منتشرشده: ژوئیه 15 سال 2020 9:08:59 pm
Final exams in govt schools of Punjab: On the floor, under the sun & trees امتحانات نهایی در دولت مدارس پنجاب: در طبقه زیر آفتاب & درختان ( بازنمودی)

پنجاب و هاریانا دادگاه عالی یکشنبه ماند کاهش پرداخت از تازه منصوب سر استادان و سر زن در پنجاب وزارت آموزش و پرورش که به پیوست این پست در ماه ژانویه سال 2020 از خود را زودتر ارسال از کامپیوتر دانشکده در مدارس مختلف.

عدالت Ritu Bahri گذشت منظور پس از شنیدن درخواست ثبت شده توسط Duryodhan Gurdial سینگ و شش نفر دیگر. عدالت Bahri در حالی که ماندن عملیات سفارشات مورخ 12 ژوئن 2020, گذشت DPI (SE) پنجاب و سفارش مورخ نوامبر 07, 2017 به تصویب وزارت مالیه کارگردانی کرده است دولت به پرونده مفصل پاسخ در اکتبر 27.

مدافع Kapil Kakkar, مشاوره برای دادخواهان را مشاهده کنید قبل از دادگاه است که در ابتدا به آنها پیوست و به عنوان کامپیوتر دانشکده بر اساس قراردادی در سال های 2005-2009 و بعد از آن در سال 2011 خدمات خود را بودند regularised توسط دولت پنجاب.

پس از انتخاب بر اساس شایستگی آنها منصوب شدند به عنوان رئیس کارشناسی ارشد و یا سر معشوقه های مختلف در مدارس دولتی در ماه ژانویه سال 2020 است.

Kakkar به دادگاه اطلاع داد که آنها همچنان به رسم حقوق و دستمزد به طور منظم در payscale بر روی زمین از پرداخت حفاظت از خود را به پست قبلی اما در ژوئن 12, DPI تصویب دستور انکار سود پرداخت حفاظت از آنها.

با توجه به درخواست همان انجام شد به بهانه منظور از بخش امور مالی تصویب در نوامبر 07, 2017 بیان کرد که خود را به عنوان ملاقات اولیه در یک جامعه هر چند اجرا توسط دولت سود پرداخت حفاظت نمی توان به آنها داده می شود و تحت عنوان شد تنها به پرداخت اولیه از 10,300 تومان در طول مشروط دوره سه سال است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن