پنجاب الکل مرگ و میر: از کلید متهم رزرو شد برای فروش مشروب جعلی در ماه مه با قید وثیقه آزاد شد

نوشته شده توسط Kamaldeep سینگ Brar | امریتسار | منتشرشده: اوت 1 سال 2020 10:53:57 am پس از مدیریت سری

توسط NEWSMINERAL در 11 مرداد 1399
نوشته شده توسط Kamaldeep سینگ Brar | امریتسار | منتشرشده: اوت 1 سال 2020 10:53:57 am
punjab liquor deaths, punjab illegal liquor sale, punjab liquor mafia, punjab spurious liquor deaths پس از مدیریت سریع وثیقه در مورد ثبت در تاریخ 21 مه Jawsant خود را از سر گرفت کسب و کار غیر قانونی که در حال حاضر گفته می شود ادعا کرد متعدد زندگی در امریتسار منطقه.

پس از پنجاب سانتی متر Amarinder سینگ دستور پلیس دولت و بخش غیر مستقیم به سرکوب غیر قانونی مشروبات الکلی مافیا در مارس 16, Jaswant سینگ از امریتسار را Muchhal روستای رزرو شده بود تحت مالیات غیر مستقیم عمل می کنند در کمتر از چهار روز. در روز پنج شنبه Jaswant یکی در میان کسانی که فوت کرد گفته می شود پس از نوشیدن مشروب جعلی در Muchhal. به زودی پس از مرگ او پلیس دستگیر و همسرش, Balwinder Kaur برای فروش غیرقانونی مشروبات الکلی و معلوم شد که Jaswant مصرف کرده بود که همان سهام را که گفته می شود کشته دیگر قربانیان.

"FIR ثبت شده بود در برابر شوهر از Balwinder Kaur در تاریخ 21 مه سال 2020 است. این بخشی از کمپین راه اندازی شد به دستور پنجاب وزیر Amarinder سینگ که در آن ما ثبت نام حداقل 90 موارد در زیربخش به تنهایی. این یک bailable جرم و Jaswant سینگ کردم با قرار وثیقه در مورد" سعید DSP Tarsika (امریتسار), Manjeet Singh.

پس از مدیریت سریع وثیقه در مورد ثبت در تاریخ 21 مه Jawsant خود را از سر گرفت کسب و کار غیر قانونی که در حال حاضر گفته می شود ادعا کرد متعدد زندگی در امریتسار منطقه.

شاه در برابر Jaswant یکی از 90 دپو ثبت نام در Jandiala گورو پلیس زیربخش و 676 دپو ثبت شده در کل امریتسار (روستایی) پلیس قضایی است. سرکوب شد و به دستور سانتی متر و در پی یک طوفان سیاسی برانگیخت حزب کنگره MLAs' حمله پس از آن رئیس, وزیر امور خارجه, Karan Avtar سینگ برای از دست دادن درآمد برای دولت از حقوقی مشروب تجارت است.

آشفتگی های سیاسی بود خیره شد در مارس 11 با تحریم Karan Avtar Singh توسط وزرای Manpreet سینگ Badal و این موضوع حل و فصل شد در هفته آخر مارس با عذرخواهی و سپس CS. در حالی که طوفان در اطراف مشروب تجارت در کنگره مرده بود در کمتر از یک ماه پاک کردن آن باعث بر سانتی متر سفارشات به پایان رسید تا کمی دندانه به کسب و کار از Jaswant سینگ و بسیاری دیگر مانند او.

آن است که تنها پس از آخرین مرگ و میر و آموزش سانتی متر یک بار دیگر که دولت پلیس راه اندازی تازه حملات روز شنبه که منجر به دستگیری حداقل 8 bootleggers.

در مورد Balwainder Kaur دستگیری DSP Manjeet Singh گفت: "Balwinder Kaur, فروش مشروب در کیسه های پلاستیکی. او نمی دم مشروب در خانه اش اما او در گرفتن عرضه آن از جایی و فروش آن را بیشتر در کیسه های پلاستیکی."

"برخی از آنها دم مشروب در خانه و دیگران در حال گرفتن تامین از داخل و خارج منطقه" بستری ترن ترن SP Gaurav Toora.

منابع گفت که برخی از حقوقی مشروب داد و ستد کردن صاحبان همچنین هل دادن مشروب به طور غیر قانونی به این بازار است.

"غیر قانونی مشروبات الکلی در دسترس است برای به عنوان کم به عنوان 10 تومان. آن است که بسیار ارزان تر از آنچه که شما را از خرید حقوقی vend" گفت: Muchhal Sarpanch Rajwant Kaur.

Jatinder Kayal BJP عضو شورا از بتلا را Hathi دروازه محل که در آن 11 نفر کشته در 24 ساعت گذشته پس از مصرف مواد مخدر مشروب و گفت: "ما اطلاع پلیس چند بار که مردم به چنین کسب و کار غیر قانونی. گاهی اوقات پلیس آمده و دستگیری آنها, اما آنها به زودی منتشر. یکی از دلایل آزادی متهم است که پلیس هرگز به اطلاع دادگاه است که چنین افرادی رزرو شده اند تحت مالیات غیر مستقیم عمل می کنند و در گذشته بیش از حد. اگر دادگاه در مورد تاریخچه متهم پس از دوره آن خواهد بود دشوار است برای گرفتن وثیقه.

اما پلیس با انجام اطلاع رسانی به دادگاه به دلیل دستگیری یک تظاهر مانند آنهایی که آن اتفاق افتاد و پس از سفارشات اخیر پنجاب وزیر. وجود دارد سیاستمداران محلی که حفاظت از کسب و کار مانند."

او افزود: "آنچه که اتفاق می افتد در محل است که متهم در آوردن سهام از الکل به طور جداگانه و آنها مخلوط کردن آن با آب به مشروب. در حال حاضر آنها در حال حرفه ای نیست به طوری که آنها نمی دانم دقیق نسبت به مشروب. این باید آنچه اتفاق افتاده است در حال حاضر تراژدی که در آن نسبت الکل بیشتر از مورد نیاز است."

(با ورودی از انس Chandigarh)

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب