تظاهرات نیروی Petrapole هند بزرگترین زمین بندر, نزدیک به دوباره

نوشته شده توسط Ravik باتاچاریا | Kolkata | منتشر شده در تاریخ: 5 مه سال 2020 10:52:15 am هند و بنگل

توسط NEWSMINERAL در 16 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Ravik باتاچاریا | Kolkata | منتشر شده در تاریخ: 5 مه سال 2020 10:52:15 am
covid 19 india, India-Bangladesh Petrapole border, Petrapole border coronavirus lockdown, covid 19 Petrapole truck drivers, india lockdown, coronavirus, west bengal news, indian express news هند و بنگلادش Petrapole مرز در North 24 Parganas. بیان عکس Partha پل

چهار روز پس از از سرگیری عملیات هند بزرگترین زمین بندر تعطیل روز دوشنبه پس از تظاهرات توسط Trinamool کنگره-حمایت اتحادیه های کارگری و روستاییان ترس از رمان coronavirus بیماری, پخش كردن, از بنگلادش, کارگران به رانندگان و یاران.

این Petrapole checkpost در Bongaon منطقه North 24 Parganas منطقه 83 متر از اینجا تا به حال بازگشایی در 30 آوریل بیش از یک ماه پس از بسته شدن با توجه به این مستند در سراسر کشور اعمال شده توسط این مرکز شامل همه گیر. هر چند تنها دو کامیون تخلیه شد که روز 18 بیشتر می تواند offload محموله خود را قبل از جابجایی کالا در کامیون از سمت هند بود دوباره متوقف در روز دوشنبه.

"هیچ کار می تواند انجام شود و هیچ حرکت کامیون های امروز است. از روز پنج شنبه بود که آن را دوباره باز تنها کامیون های حامل صادرات مواد رفت و به نقطه صفر و تخلیه شد توسط کارگران از بنگلادش که در آن زمان انجام آن را در کامیون خود را" گفت: Kartik چاکرابورتی, دبیر Petrapole پاکسازی عوامل کارکنان رفاه انجمن.

چاکرابورتی کار گفت: تا به حال به متوقف شود به دلیل وضعیت تنش در این منطقه است. "کارگران اتحادیه های کارگری اعتراض کردهاند و برخی از روستاییان بیش از حد به آنها پیوست. آنها وجود دارد گفت: احتمال COVID-19 عفونت, پخش كردن, از بنگلادش, کارگران به, درایور," او اضافه شده است.

چاکرابورتی گفت: کار متوقف شده بود در ماه مارس پس از مستند آغاز شده است. پس از مرکز تایید است که پس از درخواست های مکرر از صادرکنندگان منطقه دادرس دستور پورت اقتدار در 29 آوریل برای از سرگیری تجارت و اطمینان از حداکثر اجتماعی فاصله.

"دولت های منطقه و پلیس به ما گفت به سر کار با پیروی از تمام پروتکل های ایمنی از جمله اجتماعی فاصله. بنابراین ما شروع به کار در روز پنج شنبه. ما قادر به حذف 20 کامیون در این روز از جمله محموله از گونی و ذرت دانه بحرانی برای بنگلادش. اما اتحادیه های کارگری و مردم محلی آشفته با وجود این واقعیت است که ما در زمان همه اقدامات احتیاطی. رانندگان و کمک گرفتن از کامیون های طولانی قبل از کارگران از بنگلادش شروع به تخلیه. ماسک و sanitisers داده شد به تمام رانندگان و یاران. من نمی دانم چه اتفاقی خواهد افتاد. بیشتر کارگران هندی درگیر هستند پس تنها صادرات در حال وقوع است" افزود: بندر مقام.

روز جمعه اتحادیه های کارگری وابسته به ملی هند Trinamool اتحادیه کنگره تا به حال اعتراض در نزدیکی زمین بندر. روز بعد گروهی از روستاییان احاطه پورت مقامات وسایل نقلیه در Jayantipur منطقه بازار در حالی که آنها در راه خود را برای پیوستن به وظیفه. این gherao برداشته شد پس از یک ساعت به دلیل دخالت پلیس.

TMC رهبر و, North 24 parganas Zilla Parishad مربی Gopal شیث مدعی شده است وجود داشته تعدادی از موارد مثبت و مرگ و میر در Benapole و جسر در بنگلادش طرف.

"تا کنون Bongaon امن است از عفونت است. مردم از Bongaon ترسند که اگر کامیون در نقطه صفر و رانندگان و یاران در مجاورت نزدیک با کارگران و عفونت گسترش می یابد. بنابراین ما نمی خواهد اجازه می دهد هر گونه حادثه ناگوار. تنها پس از پایان مستند Petrapole می توان باز کرد. مردم را به مقاومت در برابر اگر وجود دارد هر گونه تلاش از بازگشایی گفت:" ست.

Bongaon کامیون بارگیری و تخلیه Sramik اتحادیه کار رئیس جمهور Amit بوز انتقاد مرکز به صورت یکجانبه تصمیم گیری.

"ما کارگران شده اند بیکار نشسته از مارس 22. مرکز هرگز پرسید: آیا غذایی در خانه. در حال حاضر به طور ناگهانی آنها را مجبور Petrapole برای باز کردن. آنها حتی مذاکره با ذینفعان در سطح توده مردم از جمله کارگران است. تنها تعداد انگشت شماری از کامیون در حال پاک در حالی که 2000 نفر از آنها در انتظار. وجود دارد برخی از توطئه" او گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن