معترضان مارس برای جورج فلوید در دولوت

چند صد نفر مونتاژ شنبه بعد از ظهر در محل که در آن مردان جوان بودند و بدهی های خود در 100 سال پیش در مرکز شهر

توسط NEWSMINERAL در 10 خرداد 1399

چند صد نفر مونتاژ شنبه بعد از ظهر در محل که در آن مردان جوان بودند و بدهی های خود در 100 سال پیش در مرکز شهر دولوت به تقاضای عدالت و تغییر برای هر زندگی دست به خشونت پلیس.

شنبه رویداد ابتدا در کلیتون جکسون McGhie یادبود می گیرد اعتراض ها برای پنجمین روز در مینیاپولیس پس از جورج فلوید درگذشت در بازداشت پلیس مینیاپولیس در روز دوشنبه.

قراردادن: شنبه جورج فلوید اعتراض ویدئو زندگی می کنند

اعتراض آغاز شد در این مراسم یادبود با سخنرانی و امتداد خیابان اول سمت تالار شهر با معترضان فریاد می زدند: "بدون عدالت بدون صلح است. تعقیب پلیس" و "من نمی توانم نفس بکشم" — چه فلوید تکرار چندین بار به عنوان افسر پلیس برگزار شد پا روی گردن خود را.

این دلوت اداره پلیس و شهر دولوت اعلام کرد صبح روز شنبه که آنها را نظارت اعتراض و آماده هستند باید در صورت تشدید می شود.

"ما انتظار داریم یک تجمع مسالمت آمیز از افرادی که در حال جمع آوری برای بیان اول خود را اصلاح حقوق" انتشار اخبار از اداره پلیس به عنوان خوانده شده. "DPD خواهد بود در منطقه برای اطمینان از حقوق آزادی بیان می تواند با خیال راحت اما ما به مردم این فضا دست به اعتراض زدند."

انتشار اخبار از شهر دولوت خواسته جامعه به آرامش و صلح آمیز باقی می ماند باید در آنها شرکت در این رویداد.

قبلی اعتراض توسط همان سازمان آغاز شده و در تقاطع 21st خیابان شرق و جاده لندن در دولوت عصر روز چهارشنبه در نقشه کشی بیش از 100 نفر است.

دیگر تظاهرات در Northland بوده است تبلیغ در رسانه های اجتماعی.

به هیبینگ اداره پلیس گفت: در انتشار اخبار شنبه که آن را دریافت "چند گزارش" گروه برنامه ریزی به اعتراض یکشنبه در هیبینگ دبیرستان و دوشنبه در هیبینگ شهرستان سالن.

"به هیبینگ اداره پلیس جهات تظاهرات مسالمت آمیز می پرسد و عمومی برای استفاده ایمنی در اعتراض اگر آن رخ می دهد" انتشار اخبار به عنوان خوانده شده. "ما می خواهیم به یادآوری است که در اعتراض به اموال خصوصی بدون اجازه مجاز نیست. ما همچنین می خواهم به یادآوری است که مسدود کردن خیابان های شهرستان و throughways نیز مجاز نیست بدون مناسب مجوز صادر شده توسط شهر هیبینگ."

"عدالت برای جورج فلوید" یکی دیگر از رویداد ترویج در Facebook به عنوان یک "تظاهرات مسالمت آمیز" برنامه ریزی شده است برای ظهر یکشنبه در خارج از St. Louis County Courthouse در ویرجینیا.

این است که در حال توسعه داستان; بررسی برای به روز رسانی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب