معترضان در دولوت تقاضا دستگیری مینیاپولیس ماموران پس از مرگ جورج فلوید

برگزاری علائم و شعار "نمی توانم نفس بکشم", "Black Lives Matter" و "نه عدالت بدون صلح تعقیب پلیس" به معترضان پی

توسط NEWSMINERAL در 8 خرداد 1399

برگزاری علائم و شعار "نمی توانم نفس بکشم", "Black Lives Matter" و "نه عدالت بدون صلح تعقیب پلیس" به معترضان پیوست و خواستار دستگیری از شرکت اخراج مینیاپولیس افسران پلیس — Derek چوین توماس لین Tou Thao و J الکساندر Kueng — چه کسی وجود دارد که وقتی فلوید درگذشت.

معترضان Kylen بزرگ از دلوت گفت که او فکر می کند وجود یک استاندارد دوگانه وقتی که می آید به تعقیب افسران پلیس. اگر افسر و یک غیر نظامی او را در حال حاضر مجازات شده است, او گفت:.

"من واقعا امیدوارم که این کمک خواهد کرد که مردم را به یک جنبش برای قرار دادن افسر پلیس در زندان و محکوم به از آنچه او را به این مرد" بزرگ گفت.

رانندگان در حال عبور ارائه شده تقریبا ثابت حمایت از معترضان بوق و ارائه thumbs-up.

Matthew Thompson of Duluth holds a sign reading "Legalize Blackness" during Wednesday's protest against the death of George Floyd on London Road in Duluth. Floyd was killed by Minneapolis police Monday. (Clint Austin / caustin@duluthnews.com)

Matthew Thompson از دلوت دارای نشانه خواندن "قانونی سیاهی" در روز چهارشنبه در اعتراض به مرگ جورج فلوید در لندن جاده در دولوت. فلوید کشته شد توسط پلیس مینیاپولیس دوشنبه. (کلینت Austin / caustin@duluthnews.com)

که نشاط بخشی به فضل کرک از دلوت که وجود دارد با بهترین دوست و خواهر کوچکتر و گفت که او وجود دارد "با استفاده از خشم و غم و اندوه برای یک علت خوب است."

"من می دانستم که این مقدار قریب به اتفاق مردم خواهد بود حمایتی از آن و پس از این فقط جامد آن را برای من" Kirk گفت. "در تجربه خود من به عنوان یک زن سیاه و سفید, من تنها نیستم که. من متحدان و بدیهی است که شما می توانید ببینید که."

با COVID-19 بیماری همه گیر در حال انجام تقریبا هر معترضی عینک ماسک. سازمان به ارمغان آورد اضافی ماسک به کمک به هر کسی که یکی ندارد و خواست شرکت کنندگان به فضا را در طول چهار گوشه تقاطع.

حدود یک ساعت و نیم در آزادی نقل مکان کرد و به وسط تقاطع مسدود و ترافیک.

People block the intersection of 21st Ave. E and London Road during Wednesday's protest against the death of George Floyd on London Road in Duluth. Floyd was killed by Minneapolis police Monday. (Clint Austin / caustin@duluthnews.com)

مردم بلوک تقاطع 21 Ave. E و لندن جاده ای طی روز چهارشنبه در اعتراض به مرگ جورج فلوید در لندن جاده در دولوت. فلوید کشته شد توسط پلیس مینیاپولیس دوشنبه. (کلینت Austin / caustin@duluthnews.com)

چندین رانندگان گذاشته و خود را در شاخ و راه خود را از طریق جمعیت به عنوان معترضان پانچ طرف وسایل نقلیه از جمله کامیون های نیمه. یک مرد سوار یک استیشن واگن از طریق این جمعیت به عنوان یک زن گذاشته شده بر روی کاپوت و شیشه جلو تا راننده را متوقف نیم بلوک بعد. یک طرف پنجره خودرو نیز در هم شکسته به عنوان آن را از طریق جمعیت است.

Tori Tracy is thrown on to the hood of a car of an angry driver pushing through the crowd of protesters during Wednesday's protest against the death of George Floyd on London Road in Duluth. Tracy was not injured by the incident. (Clint Austin / caustin@duluthnews.com)

Tori تریسی انداخته است به کاپوت ماشین یک راننده عصبانی هل دادن از طریق جمعیت از معترضان در روز چهارشنبه در اعتراض به مرگ جورج فلوید در لندن جاده در دولوت. تریسی بود و نه زخمی های این حادثه است. (کلینت Austin / caustin@duluthnews.com)

این دلوت اداره پلیس پس از آن آغاز شد تغییر مسیر ترافیک به دور از 21st خیابان شرق و لندن در تقاطع جاده با مسدود کردن I-35 رمپ خروج و تبدیل اتومبیل های اطراف بودند که رهبری را در لندن راه است.

معترضان سپس در راهپیمایی غرب در لندن جاده حدود هفت بلوک به باغ گل رز زمانی که سازمان خواست هر کس به نوبه خود در اطراف. همه در حالی که پلیس در آنجا ماند در حدود 1/2 بلوک جلوتر از معترضان برای جلوگیری از ترافیک.

Sgt. جو Miketin از دلوت اداره پلیس گفت: او را به جای جلوگیری از ترافیک را به مطمئن شوید که معترضان ماند امن در جاده از تلاش برای آنها را به حرکت در خارج از جاده.

"واکنش خود را به جنایات باید برای مطابقت با جرم و جنایت بنابراین اگر کسی مسدود کردن جاده برای من که نسبتا سطح پایین جرم و جنایت است. است که آن را ناخوشایند برای دیگر مردم ؟ بله در آن است. آن است که یک جرم جدی? این واقعا یک جرم جدی برای جلوگیری از جاده ها, بنابراین من قصد دارم در یک رویارویی فیزیکی با کسی تا زمانی که حرکت" Miketin گفت.

Michael Barnes (from left) of Duluth, Brayleigh Keliin, of Duluth, and Joe Carter of Superior lead a march down London Road during Wednesday's protest against the death of George Floyd in Duluth. (Clint Austin / caustin@duluthnews.com)

مایکل بارنز (از سمت چپ) از Duluth Brayleigh Keliin از دلوت و جو کارتر برتر منجر ماه مارس به پایین جاده لندن در روز چهارشنبه در اعتراض به مرگ جورج فلوید در دولوت. (کلینت Austin / caustin@duluthnews.com)

پس از معترضان نقل مکان کرد تا تپه به 21st خیابان شرق و Jefferson Street آنها احاطه Miketin چند تن دیگر از افسران و تیم ملی خود اتومبیل.

Brayleigh Keliin از دلوت برگزار شد ثبت نام با نام ده ها تن از مردان سیاه پوست کشته شده توسط پلیس و خواست دلوت افسران به خواندن اسامی. او گفت که او می ترسید پسرش است که او می تواند یک قربانی خشونت پلیس یک روز.

Brayleigh Keliin of Duluth screams at police during Wednesday's protest against the death of George Floyd on London Road in Duluth. (Clint Austin / caustin@duluthnews.com)

Brayleigh Keliin از دلوت فریاد پلیس در روز چهارشنبه در اعتراض به مرگ جورج فلوید در لندن جاده در دولوت. (کلینت Austin / caustin@duluthnews.com)

گشت گروهبان. تونی Radloff خواندن نام با صدای بلند به جمعیت. پس از آن او گفت: اخبار تریبون او را درک خشم معترضین و می خواستم به گوش دادن به نگرانی های خود را.

A crowd of protesters interacts with Duluth Police during Wednesday's protest against the death of George Floyd on 21st Ave E in Duluth. (Clint Austin / caustin@duluthnews.com)

جمعیت معترضان در تعامل با دلوت پلیس در روز چهارشنبه در اعتراض به مرگ جورج فلوید در تاریخ 21 Ave E در دولوت. (کلینت Austin / caustin@duluthnews.com)

"من فکر می کنم فقط واقعی بودن و انسان بودن را به هر کسی اعتماد می سازد و روابط" Radloff گفت. "در آن طول می کشد زمان. آن را داده و یا از دست شما باید برای به دست آوردن آن است."

"این همه در مورد اعتماد سازی و نشان دادن مردم است که شما انسان هستید و که برای شما مهم است و هر زندگی که از دست یک چیز وحشتناک" Miketin گفت.

Ashley Diver (left) of Cloquet takes a photo of her daughter Shaylee, 5, of Cloquet shaking the hand of Sgt. Joe Miketin of the Duluth Police Department during Wednesday's protest against the death of George Floyd on 21st Ave. E in Duluth. (Clint Austin / caustin@duluthnews.com)

اشلی غواص (چپ) از کلوکت طول می کشد یک عکس از دخترش Shaylee, 5, از کلوکت تکان دادن دست Sgt. جو Miketin از دلوت اداره پلیس در روز چهارشنبه در اعتراض به مرگ جورج فلوید در تاریخ 21 Ave. E در دولوت. (کلینت Austin / caustin@duluthnews.com)

هیچ استناد و یا بازداشت کردند این اعتراض با توجه به اینگرید Hornibrook سخنگوی دلوت اداره پلیس.

یکی از معترضان ژاک جکسون از کلوکت گفت: این احساس "بزرگ" خروج از اعتراض پس از آن گفتگو با پلیس است. برای جکسون, که سیاه و سفید است, آن چیزی است که او می تواند اتفاق می افتد در زادگاه خود از Baton Rouge, لوئیزیانا.

"برای دیدن که اداره پلیس شد انجام یک کار بزرگ در حال قادر به deescalate وضعیت و قادر به صحبت با آرامش" در حالی که پاسخ دادن به سوالات و مطابق با شهروندان جکسون گفت. "این یک چیز شگفت انگیز است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن