Priyanka را متهم کردن دولت از بازی سیاست بیش از Cong ارائه به تامین اتوبوس برای مهاجران

توسط: PTI | لکنو, New Delhi | منتشر شده در تاریخ: مارس 19 سال 2020 1:45:46 pm تا دولت در روز دوشنبه

توسط NEWSMINERAL در 30 اردیبهشت 1399
توسط: PTI | لکنو, New Delhi | منتشر شده در تاریخ: مارس 19 سال 2020 1:45:46 pm
Priyanka's office accuses UP govt of playing politics over Cong offer to provide buses for migrants تا دولت در روز دوشنبه را پذیرفته است کنگره ارائه به اجرا 1,000 اتوبوس را به کارگران مهاجر به دولت, یک پیشنهاد بود که باعث جنگ لفظی بین دو طرف است. (اکسپرس عکس Tashi Tobgyal)

کنگره دبیر پریانکا گاندی Vadra را در روز سه شنبه گفت: اوتار پرادش دولت درخواست کرده است که از 1000 اتوبوس حزب می خواهد به طبقه برای گذر گاه مهاجر کارگران به دولت بود تحویل در لکنو این صبح و ادعا شده که این حرکت با انگیزه های سیاسی است.

همچنین ادعا شده که این تقاضا را نشان می دهد که دولت فاقد قصد کمک به کسانی که در رشته امور خارجه ارائه کرد.

این اوتار پرادش دولت در روز دوشنبه را پذیرفته است کنگره ارائه به اجرا 1,000 اتوبوس را به کارگران مهاجر به دولت, یک پیشنهاد بود که باعث جنگ لفظی بین دو طرف است.

در نامه ای به اضافی دبیر کل Avneesh کومار Awasthi, Priyanka گاندی دبیر خصوصی Sandeep سینگ گفت: نامه ای دریافت کرده بود از لباس رسمی در 11.40 هستم از طریق ایمیل که در آن بیان شده است که از 1000 اتوبوس با تمام اسناد و مدارک تحویل در لکنو توسط 10 صبح روز سه شنبه.

"در یک وضعیت زمانی که هزاران نفر از کارگران در حال قدم زدن در خیابان ها و هزاران نفر از مردم جمع آوری کرده اند در تا مرزهای مختلف در مراکز ثبت نام و ارسال 1,000 خالی اتوبوس به لکهنو است که نه تنها اتلاف وقت و منابع است اما همچنین غیر انسانی و محصول یک ضد فقیر طرز فکر" سینگ گفت: در این نامه در هندی.

"این تقاضا را از دولت خود را به نظر می رسد انگیزه های سیاسی. به نظر نمی رسد که دولت شما می خواهد برای کمک به ما کارگر برادران و خواهران که در حال مواجهه با یک فاجعه" در این نامه گفت.

"در نامه ای به تاریخ مارس 16, کنگره دبیر پریانکا گاندی Vadra به دنبال مجوز برای اجرای 500 اتوبوس از غازیپو مرز در Ghaziabad و 500 اتوبوس از نویدا مرز برای کمک به این رشته کارگران مهاجر رسیدن به خانه. در این زمینه در 4.01 ساعت (در 18 مه) من نامه خود را (از طریق WhatsApp) به دنبال لیست از 1000 اتوبوس همراه با جزئیات از رانندگان و هادی. این بود که به شما ارائه شده پس از مدتی از طریق ایمیل ،

دولت خواسته بود پریانکا گاندی که تا به حال ساخته شده, ارائه, به ارائه آن را با یک لیست از اتوبوس همراه با نام خود را رانندگان و هادی.

"مهربانی با ارائه جزئیات کامل از تمام اتوبوس ها همراه با تناسب اندام, گواهینامه, گواهینامه رانندگی از رانندگان و جزئیات هادی به منطقه دادرس لکنو در بخش 15-16 Vrindawan Yojana. منطقه دادرس مطلع شده و در مورد این" Awasthi گفته بود در نامه ای.

متعاقبا پریانکا گاندی دبیر خصوصی سینگ داده بود جزئیات این اتوبوس ها و رانندگان به تا دولت در یک ایمیل.

"همه جزئیات از 1000 اتوبوس متصل هستند با این e-mail. از آنها چند رانندگان خواهد بود reverified و جزئیات آن را نیز به شما فرستاده خواهد شد در چند ساعت. من امیدوارم که شما اجازه برای کسانی که از اتوبوس برای رفت و آمد کردن به عنوان به زودی به عنوان ممکن است" سینگ بود گفت: در این ارتباط تا دولت در روز دوشنبه.

کنگره رهبر به تازگی نوشته شده به Uttar Pradesh وزیر یوگی Adityanath به دنبال اجازه برای اجرا 1,000 اتوبوس در حزب خود را هزینه.

این حزب تا به حال پس از آن متهم به بی جی پی-اجرا کردن دولت از نادیده گرفتن پیشنهاد.

"این پیشنهاد را به رئیس جمهوری از طریق نامه در 16 ماه مه در ارتباط با کارگران مهاجر پذیرفته شده است" اضافی دبیر کل Awasthi (صفحه اصلی و اطلاعات) گفته بود در نامه ای به پریانکا گاندی است ،

کمی بعد در توییتر پریانکا گاندی که کنگره دبیر مسئول شرقی, Uttar Pradesh, حال تشکر Adityanath.

"با تشکر از شما برای اجازه دادن به ما برای اجرای 1,000 اتوبوس در هزینه از کنگره برای کمک به هزاران نفر از برادران و خواهران راه رفتن بر روی جاده ها در اوتار پرادش" او توییتی در هندی.

او گفت: این کنگره خواهد ایستاد با این مردم در طول این زمان دشوار ،
در یک مصاحبه تلویزیونی در اوایل روز دوشنبه Adityanath متهم کنگره از بازی سیاست بیش از وضعیت اسفبار کارگران مهاجر.

سینگ در نامه خود در روز سه شنبه همچنین ابراز تعجب در رئیس جمهوری گفت: دولت خود را خواستار شد جزئیات اتوبوس پس از سه روز اخیر و تاکید کرد که جزئیات ارائه شده بودند بلافاصله پس از نامه ای از تا دولت دریافت کرده بود در این زمینه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن