دبستان هاکی پسران: Greenway مربی Clafton مراحل پایین

اما هیچ کدام به عنوان به یاد ماندنی به عنوان 2018-19 تیم برخاستن از خاکستر در رسیدن به کلاس A مسابقات قهرمانی

توسط NEWSMINERAL در 13 خرداد 1399

اما هیچ کدام به عنوان به یاد ماندنی به عنوان 2018-19 تیم برخاستن از خاکستر در رسیدن به کلاس A مسابقات قهرمانی کشور بازی.

"که کل فصل برجسته از من بازی و مربیگری حرفه ای بدون هیچ تردیدی در مورد آن" Clafton گفت: تلفن دوشنبه.

37 سال اقامت در کلرین روز چهارشنبه هنگامی که هیئت مدیره مدرسه پذیرش استعفای خود را.

Clafton یک سال 2001 فارغ التحصیل از همسایه رقیب Grand Rapids شد 90-48-2 با اظهارات هر چند تا به حال بدترین فصل این زمستان گذشته در رفتن 13-13-1..

با وجود موفقیت کلی Clafton گفت: بدون توقف عمل خرد کردن یا اسیاب بالا مدرسه هاکی در زمان عوارض خود را.

"در فصل تابستان هنگامی که شما در حال گرفتن آماده برای یک فصل, سفارش تجهیزات و یا سازماندهی تابستان هاکی اردوگاه چیزهای که می پوشد بر شما" او گفت:. "این واقعا طاقت فرسا بود ... و فقط عینک من بیش از پنج سال گذشته است. آن را فقط خوب به یک گام به عقب و اجازه دهید شخص دیگری آن را بیش از.

"این یک کار است که نیاز به 150% تلاش است. به عنوان یک بازیکن شما می خواهید مربی خود را به دادن 150% و به عنوان یک مربی می خواهید بازیکنان خود را به دادن 150%. بنابراین اگر شما نمی توانید بازی است که شما می توانید انتظار نیست بازیکنان خود را برای مطابقت با آن است."

Clafton است برای تبادل دستیار مربی اندی Sertich به سر می برد.

"من فکر می کنم او را برای آن آماده" Clafton گفت. "این یکی دیگر از دلایل (پله). اندی واقعا سرمایه گذاری در برنامه جوانان و کودکان و نوجوانان در برنامه است. او یک Greenway و آن را می سازد بسیاری از حس برای برنامه برای رفتن در این جهت است."

Sertich و همکار دستیار Adam Johnson شد بخشی از این تیم دو سال پیش که غلبه ملال انگیز شروع به برنده شدن 11 مستقیم بازی ها از جمله دو وقت اضافه برنده بیش نیروگاه هرمانتاوون در بخش 7A نهایی پس از دو حالت مسابقات و پیروزی. اظهارات سقوط 5-2 به خیابان کلیسای جامع در فینال.

"دولت مسابقات تجربه عالی بود اما برای من بهترین چیز بود دیدن بچه ها موفق مبارزه با سختی پس از ملاقات با انتظارات (اوایل فصل) اما هرگز ترک و کار سخت," او گفت:. "دیدن کار سخت خود و نگرش مثبت پرداخت برای آنها واقعا خاموش بازسازی فرایند Greenway رفته از طریق 10 سال گذشته است."

Clafton که صرف 10 سال گذشته فروش دستگاه های پزشکی برای Arthrex است و در عین حال به اطلاع همه بازیکنان خود را از استعفای خود را به دلیل COVID-19 بیماری همه گیر. او به آنها سر تسلیم در پایان فصل نشست.

Clafton تشکر دستیاران خود را و جامعه خود را بی پایان, پشتیبانی, هر چند او نمی تواند یک غریبه به منطقه rinks. او انتظار دارد که برای پیوستن جوانان هاکی در برخی از نقطه و ادامه خواهد داد به مربی در سقوط نخبگان لیگ.

"اگر کسی به من می پرسد برای کمک به در هاکی جوانان در منطقه من می خواهم انجام چیزی شبیه به آن است," او گفت:. "من ساخته نشده و هر گونه بتن تصمیم گیری."

شاید یک روز که شامل مربیگری پسر خود را. نوح Clafton اولین فرزندی که متولد شد و صبح روز شنبه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب