حامله جامع دانشجو در زندان برای 3 هفته خانواده می گوید: معتقدم در قوه قضائیه

نوشته شده توسط Aranya شانکار Pritam Pal Singh | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 6 مه سال 2020 6:45:55 am

توسط NEWSMINERAL در 17 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Aranya شانکار Pritam Pal Singh | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 6 مه سال 2020 6:45:55 am
UAPA arrest, Delhi riots, Jamia Millia Islamia student, Safoora Zargar, Delhi news, Indian express news Zargar وکیل Ritesh دهار Dubey حال به تازگی به دنبال وثیقه و گفت: دهلی دادگاه که او به دروغ دخیل بود و نه نام در شاه. اما آن رد شد.

این سه هفته پس از جامع Millia اسلامی دانشجویی عمروعاص Zargar (27) در حال حاضر در سه ماهه دوم بارداری فرستاده شد به Tihar زندان پس از متهم تحت UAPA (فعالیت های غیر قانونی پیشگیری از عمل) برای او به اتهام نقش در شمال شرقی دهلی شورش. سهشنبه بار دوم شوهرش صحبت کرده است به او پس از آن.

در یک گفتگو به طول انجامید که به سختی چهار دقیقه طی آن تماس کاهش یافته است دو بار Zargar بیشتر پرس و جو در مورد سلامت و رفاه او و پدر و مادر و در قوانین.

شوهر او که نمی خواست نام برد و گفت که او نیست به او بگویید در مورد چرخش او دریافت شده است در توییتر از جمله توییتهایی سوال خود را با وضعيت تاهل (vis-a-vis بارداری: "این ارزش هزینه کردن حتی یک کلمه و dignifying چنین اظهارات. آن را تعجب آور نیست که برخی از مردم در حال ساخت چنین نظرات به رسانه های اجتماعی."

"هنگامی که ما صحبت می کرد امروز آن عمدتا در مورد مواد غذایی داره و اگر حالت تهوع تحت کنترل است. او در مورد پدر و مادر ما. آن مشکل است چون من نه او را دیده پس مارس 13 و تنها صحبت به او دو برابر است. حتی پول سفارشات و نامه نمی تواند از طریق رفتن به زندان مقامات با استناد به COVID محدودیت," او اضافه شده است.

Zargar دستگیر شده بود در مارس 13 با پلیس ادعا او در میان کسانی است که سازمان ضد کا اعتراض و جاده محاصره تحت Jafrabad ایستگاه مترو در دهلی نو در فوریه 22-23. در زمان او بازداشت Zargar بود 13 هفته ،

Zargar وکیل Ritesh دهار Dubey حال به تازگی به دنبال وثیقه و گفت: دهلی دادگاه که او به دروغ دخیل بود و نه نام در شاه. اما آن رد شد.

دادگاه همچنین گفته شد او سه ماه و با در نظر گرفتن این شرط از بخش 437 از CrPC او ممکن است با قید وثیقه آزاد شد. آن را بیشتر استدلال کرد که در یکی دیگر از شاه مربوط به مشابه جرم او در حال حاضر با قید وثیقه آزاد شد.

در حالی که وضعیت Zargar خانواده نگران — خواهر او حتی نوشت و گفت این بازداشت در طول مستند و ناتوانی در تماس با احساس "مرگ تدریجی" — آنها معتقدند او خواهد آمد از این با توجه به قدرت و شجاعت.

Zargar را از همسالان و معلمان نیز می گویند او "صریح" و روشن ، "او یکی از قویترین صداها در JCC (جامع کمیته هماهنگی) و بسیار دلسوز و مفید بیش از حد" گفت: یک JCC عضو.

یکی از معلمان او گفت: "عمروعاص جوجه محقق است. من دردناک برای دیدن اظهارات موهن در رسانه های اجتماعی با توجه به بارداری. آن را بازتابی در جامعه ما... آن است که یک سوال از زنان مسلمان یا هندو زنان; آن را مورد احترام زنانگی و کرامت زنان است."

"ما نگران سلامت او به خصوص بیشتر در این بیماری همه گیر. او به قید وثیقه درخواست باید در نظر گرفته شود با همدلی در زمینه پزشکی," او اضافه شده است.

دهلی زندان DG Sandeep Goel گفت: Zargar انجام شد "خوب". "وجود دارد یک پزشک در محل. او گزارش های عادی هستند. اگر دکتر نشان می دهد هر گونه تغییرات در رژیم غذایی ما را آن. آن هم در ماه رمضان و همه کسانی که سریع در حال ارائه وعده های غذایی بر این اساس از جمله khajoor و میوه ها." او گفت که از او یک undertrial زندانی او انتظار نمی رود که به کار در داخل ساختمان و محوطه.

شوهرش گفت: "ما معتقدیم در دموکراسی و آزادی بیان تا یکی هرگز نمی توانست تصور چیزی شبیه به این اتفاق می افتد... ما باید ایمان به قوه قضائیه. ما امیدواریم که ما نمی توان انکار کرد و عدالت که آن را می آید هر چه زودتر به جای بعد."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب