اقدامات احتیاطی کمک به نگه داشتن استخر شنا امن

س: ما به تازگی نقل مکان کرد و به یک جامعه که دارای چندین استخر. بچه ها خیلی هیجان زده و بپرسید شبانه اگر آنها

توسط NEWSMINERAL در 16 تیر 1399

س: ما به تازگی نقل مکان کرد و به یک جامعه که دارای چندین استخر. بچه ها خیلی هیجان زده و بپرسید شبانه اگر آنها می توانند شنا بعد از شام. رشد مادرم همیشه به من صبر کنید 30 دقیقه بعد از من خوردند به شنا کردن. همچنین من می شنوم در مورد انگل و سایر بیماری های منتقله از راه آب. شما می توانید روشن کردن اسطوره از حقایق بنابراین من می توانم نگه داشتن خانواده ما امن در حالی که با بهره گیری از استخر ؟

یک: حرکت است که همیشه هیجان انگیز و به خصوص به یک محل است که امکانات رفاهی را برای فرزندان خود را به لذت بردن از. استخر می تواند یک محل عالی برای استراحت در یک روز گرم تابستان و آنها را در اجتماعی بزرگ تفریحی و سرگرمی. اما شما درست است. وجود دارد بسیاری از چیزهایی که به فکر در مورد بهداشت و سلامتی.

مهمتر از همه قبل از اینکه شما ارسال فرزندان خود را به مطمئن شوید که آنها می دانند که چگونه به شنا و همیشه تحت نظارت یک مسئول ، غرق شدن باقی مانده است علت غیر عمدی و مرگ برای مردم در تمام سنین به خصوص کودکان زیر 14 با توجه به مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری. به طور متوسط وجود دارد 3,500 مرگ و میر سالانه از غرق شدن — یا حدود 10 نفر در روز است که مرگ از غرق شدن است.

در حال انتظار برای شنا به مدت 30 تا 60 دقیقه بعد از خوردن غذا است توصیه های بسیاری از پدر و مادر شده اند به فرزندان خود برای نسل های. در ابتدا تصور می شد که بعد از غذا خوردن, خون, ممکن است منحرف و دور از بازوها و پاها به دل و روده خود را به طوری که شما می تواند به هضم مواد غذایی خود را به راحتی. بنابراین توصیه به صبر از آنجا که شما ممکن است خسته و یا خسته می شود و به احتمال زیاد به غرق. ما می دانیم که در حال حاضر وجود دارد هیچ پایه و اساس علمی است. در حالی که این ممکن است راحت ترین چیز برای رفتن برای شنا با یک حلقه این است که فعالیت های خطرناک به طور معمول لذت بردن از.

که در آن جامعه استخرهای شنا می تواند تبدیل به یک مشکل این است که اگر تبدیل شدن آنها آلوده به انگل کريپتوسپوريديوم. این میکروسکوپی انگل در روده انسان و یا حیوانات و در حال ریختن از طریق مدفوع است. علائم عفونت کريپتوسپوريديوم شامل اسهال آبکی و کم آبی, کمبود اشتها, کاهش وزن, معده, گرفتگی یا درد و تب یا تهوع.

کريپتوسپوريديوم عفونت بسیار مسری هستند و یکی از علل شایع اسهال عفونی در انسان است. اما وجود دارد راه های محافظت از خود و خانواده خود را از بیمار شدن.

پرس و جو خود را با جامعه استخر در مورد تمیز کردن برنامه هر تست که انجام شده است در آب و, آیا شده اند وجود دارد موارد کریپتوسپوریدیوم و یا عفونت های دیگر گزارش شده از افرادی که به تازگی به استفاده از استخر است. علاوه بر خطر ابتلا به عفونت کريپتوسپوريديوم شما می خواهید برای جلوگیری از شنا کردن در یک استخر که نمی انجام تمیز کردن و تصفیه آب به طور منظم.

در نظر گرفتن این توصیه های دیگر برای اجتناب از عفونت از جامعه خود استخر شنا:

  • شنا کردن و یا اجازه دهید بچه های خود را شنا اگر آنها بیمار هستند و باید به اسهال. اگر آنها تشخیص داده شده اند با Crytosporidium آنها باید صبر کنید دو هفته پس از اسهال را متوقف کرده است و قبل از بازگشت به استخر. این انگل شناسایی شده است در مدفوع تا دو هفته پس از اسهال واز بهتر است.
  • شستشو در حمام قبل و پس از گرفتن در استخر به حذف میکروب ها در بدن شما است که می تواند آلوده آب است.
  • به فرزند خود یادآوری کنید برای جلوگیری از بلع آب از استخر شنا.
  • برای کودکان به خصوص را مکرر معافیت حمام و بررسی پوشک بچه در پوشک-تغییر منطقه — نه در کنار استخر.
  • دستهای خود را به خوبی با آب و صابون پس از استفاده از حمام و تغییر پوشک. بر اساس الکل دست عفونی موثر هستند در برابر کريپتوسپوريديوم.

در بسیاری از افراد سالم علائم این عفونت حل و فصل خواهد شد در عرض چند هفته بدون درمان. مهم ترین چیز است به نوشیدن مقدار زیادی مایعات و اقامت خوبی هیدراته. این عفونت می تواند شدید و طولانی مدت در افراد با سیستم ایمنی ضعیف یا زمینه ای سیستم گوارشی مسائل (مانند بیماری التهابی روده). مردم با این شرایط باید بحث خود را به ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی برای پیدا کردن اینکه آیا آنها نیاز به آزمایش یا درمان ديابت نوع i و یا سایر علل اسهال عفونی

دکتر Nipunie سوسیالیست جمهوری اطفال و نوجوانان پزشکی مایو کلینیک روچستر مینه سوتا

---

©2020 مایو پایه و اساس آموزش و پژوهش پزشکی

توزیع شده توسط تریبون content Agency, LLC.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب