PPE کیت چهره-محافظ و ماسک: کرالا جلوتر دستورالعمل های ایمنی برای شرح از خلیج فارس

نوشته شده توسط ویشنو Varma | کوچی | به روز رسانی: 24 ژوئن 2020 9:31:49 pm 72 پروازهای برنامه ریزی ش

توسط NEWSMINERAL در 4 تیر 1399
نوشته شده توسط ویشنو Varma | کوچی | به روز رسانی: 24 ژوئن 2020 9:31:49 pm
kerala coronavirus cases, kerala gulf returnees coronavirus cases, kerala gulf expats. vande bharat mission, gulf nations kerala 72 پروازهای برنامه ریزی شده به زمین در دولت امروز, حمل بیش از 14000 نفر است. به جز یکی همه از خلیج فارس. (فایل/PTI)

با عفونت های جدید در حال گزارش در دولت تا حد زیادی در میان کسانی که از کشورهای خلیج فارس کرالا دولت روز شنبه تصمیم به تشدید اقدامات ایمنی برای شرح بازگشت به دولت به منظور شامل انتقال از رمان coronavirus.

وزیر Pinarayi Vijayan در روال نشست خبری در تریواندروم اعلام کرد کشت از اقدامات برای شرح بازگشت از شش کشورهای شورای همکاری خلیج فارس از امارات متحده عربی, عربستان سعودی, قطر, عمان, کویت و بحرین آغاز ژوئن 25.

هر چند دولت تا به حال در ابتدا به نام برای شرح به Covid-منفی گواهینامه های قبل از سوار شدن پروازهای گرفته است یک گام به عقب از آن موقعیت پس از مرکز مربوطه سفارتخانه ها در کشورهای شورای همکاری خلیج فارس با بیان این که عدم توانایی برای انجام آزمون برای مسافران است. چندین مهاجرت سازمان نیز نصب شده در تظاهرات این ادعا که افرادی که شغل خود را از دست و معیشت نمی خواهد بود قادر به پرداخت هزینه برای پرداخت آزمون علاوه بر بلیط پرواز.

به عنوان بخشی از اقدامات جدید همه مسافران که از خارج از کشور می پوشند باید N-95, ماسک صورت-سپر و دستکش. Sanitisers باید در فواصل منظم به نگه داشتن دست پاک است. مردم از سفر قطر باید 'سبز' وضعیت نشان می دهد که آنها بی خطر هستند از Covid در Ehteraz نرم افزار تلفن همراه به عنوان دستور دولت این کشور است.

شرح سفر از امارات متحده عربی باید دارای یک Covid آزمون گواهی مبنی بر این که آنها عاری از ویروس است. امارات متحده عربی است, انجام تست آنتی بادی برای هر پرواز به خارج از کشور و کسانی که در پرواز از عمان و بحرین می پوشند باید N-95, ماسک صورت-محافظ و دستکش.

از سوی دیگر شرح از عربستان سعودی باید در PPE کیت علاوه بر زیر فوق اقدامات ایمنی به منظور جلوگیری از انتقال این ویروس به مسافر نشسته در کنار او/او. هر چند کویت انجام آزمون در دو پایانه در برتر فرودگاه کسانی که قادر به دریافت گواهی تست باید به دنبال دستورالعمل های ایمنی از جمله پوشیدن ماسک و دستکش و صورت-سپر.

مردم پرواز از هر دو کشور باید تحت غربالگری اجباری در فرودگاه در کرالا از آنجا که تعداد زیادی از بیماری های ویروسی هستند که از این دو کشور.

این Covid-منفی گواهینامه شرح نباید از 72 ساعت قبل از زمان سوار شدن به پرواز. آنها همچنین باید ثبت نام در Covid-19 jagratha پورتال دولت. آنتی بادی آزمایش انجام خواهد شد پس از ورود در فرودگاه در کرالا و کسانی که تست مثبت خواهد بود معرض RT-PCR انجام شد.

"90 درصد از عفونت های گزارش شده در کرالا شده است در میان کسانی که از خارج از کشور و کشورهای دیگر در کشور است. 69% از جمله عفونت باید یک سفر سابقه از خارج از کشور. ما نمی توانیم دخالت در سیستم های بهداشتی از کشورهای خارجی است. بنابراین اولین گام از ما مداخله غربالگری انجام شده در فرودگاه قبل از آنها در هیئت مدیره پرواز. اگر این غربالگری انجام شده است و سپس خطر ابتلا به عفونت در حال گسترش به دیگر مسافران در پرواز و آسیب رساندن به سلامتی همه بالا" وزیر گفت.

"دولت متعهد به آوردن هر کسی که می خواهد به بازگشت به خانه. این که چگونه ما را با مشکل برخورد در هر مرحله," او اضافه شده است.

در چهارشنبه 72 پروازهای برنامه ریزی شده به زمین در چهار فرودگاه بین المللی در دولت, حمل بیش از 14000 نفر است. به جز یکی بقیه همه از خلیج فارس. در مجموع 543 پرواز از جمله اجاره و کسانی که بخشی از Vande بهارات ماموریت را به انجام خدمات به دولت از خارج از کشور بازگرداندن lakhs از مردم است.

کرالا گزارش بالاترین روزانه-عفونت شنبه با 152 موارد است. در حالی که 98 از آنها سفر تاریخچه از خارج از کشور 46 وارد شده از کشورهای دیگر در کشور است. هشت نفر دارای قرارداد عفونت از طریق تماس اولیه. دولت گزارش کرده است 3603 عفونت تا کنون با 1691 فعال موارد و 22 مرگ و میر.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب