تبلیغات اینستاگرام راهی به سمت موفقیت تجاری2020-10-24
اینستاگرام مارکتینگ بازاریابی اینستاگرام؛ ساخت استراتژی و بهترین روش ها مگنت
به طور کلی، پست ها به دلیل ماندگاری بیشتر و امکان تعامل بالاتر، تعرفه های بالاتری نسبت به استوری ها دارند. استوری ها به دلیل مدت زمان کوتاه تر و تعامل کمتر، تعرفه های شان پایین تر می باشد. با این حال، استوری ها به دلیل امکان انتشار سریع تر و تعامل مستقیم با مخاطبان از طریق دایرکت، همچنان گزینه ای محبوب برای تبلیغات هستند. با رعایت این نکات و استراتژی های آموزش تبلیغ در اینستاگرام، از قدرت اینفلوئنسرها برای تبلیغات موفق در اینستاگرام استفاده کنید و جایگاه برند خود را بهبود بخشید.
این کمپینها هدایایی دارند که به افرادی که در مسابقه شرکت کردهاند یا همه پیجهای اسپانسر را فالو کردهاند، تعلق میگیرد. این روش باید با دقت زیادی انجام شود، زیرا اگر مخاطبان به پیج شما علاقهای نداشته باشند، بلافاصله بعد از پایان قرعه کشی شما را آنفالو میکنند و ریزش ناگهانی فالوورها را تجربه خواهید کرد. از آنجایی که این روش تبلیغاتی به پرداخت دلاری و مدیریت بودجه نیاز دارد و کاری تخصصی است، توصیه میشود به کمک یک تیم حرفهای در این زمینه انجامش دهید. استفاده از هشتگهای مرتبط با موضوعات و صنعت خود میتواند به شما کمک کند تا محتواهای شما در بین کاربران پرطرفدار شوند. هشتگها به کاربران اجازه میدهند تا مطالب مرتبط را بیابند و با برند شما در ارتباط باشند. آیا تصور می کنید که تنها نوجوانان و جوانانی که عکس سلفی می گیرند، کاربران این پلتفرم هستند؟ واقعیت این است که اینستاگرام به مراتب فراتر از این گروه سنی می باشد.
بنابراین، همیشه محتوای جدید و خلاقانه تولید کنین تا توجه کاربران حفظ بشه. اینستاگرام به شما اجازه میده تبلیغاتتون رو در ساعات یا روزهایی که مخاطب هدفتون بیشترین فعالیت رو داره نمایش بدین. مثلاً اگه بدونین کاربرای شما بیشتر عصرها آنلاین هستن، میتونین تبلیغات رو طوری زمانبندی کنین که فقط تو این ساعات نمایش داده بشه. این نوع تبلیغات به شما اجازه میده تا چندین تصویر یا ویدئو رو تو یه تبلیغ به نمایش بذارین. مثلاً اگه یه فروشگاه آنلاین دارین، میتونین از کاروسل برای معرفی محصولات مختلف استفاده کنین. بعد از مشخص کردن بهترین زمان انتشار محتوا، نوبت به نظمدهی محتوایتان میرسد.
بنابراین، همکاری با اینفلوئنسرها، بهترین استراتژی تبلیغات در اینستاگرام است. چراکه از این طریق، شما هم برندتان را به افراد بیشتری معرفی میکنید و هم اعتبار خوبی به دست میآورید. از آنجایی که عکس پروفایل، یکی از نکات اصلی کلیک روی پروفایل شماست، باید حتما آن را جذاب طراحی کنید. اگر پیجتان را برای کسبوکار خود راهاندازی کردهاید، بهترین گزینه برای پروفایل، استفاده از لوگوی برندتان است.
محتوا باید توجه مخاطب را جلب کنند و پیام تبلیغاتی را به صورت واضح منتقل کنند. اینستاگرام انواع مختلف تبلیغات مانند پستهای تصویری، ویدئویی، استوریها و آگهیهای متنی را ارائه میدهد، و هر نوع تبلیغ ممکن است هزینههای متفاوتی داشته باشد. در این نوع تبلیغ، از تصاویر جذاب برای نمایش محصولات و خدمات استفاده میشود. این تصاویر میتوانند به همراه متنهای کوتاه و قوی باشند که پیام تبلیغاتی را به کاربران منتقل کنند.
همچنین زمان مناسبی است تا برای اطمینان از بارگذاری دارایی های تبلیغات با اندازه صحیح ، به راهنمای اندازه گیری آگهی اینستاگرام نگاه دوم نیز داشته باشیم. همچنین می توانید براساس پیکسل هایی که در وب سایت خود قرار داده اید مخاطبان سفارشی ایجاد کنید. اینها کاربرانی هستند که از وب سایت شما بازدید کرده اند و یا شاید مخاطبان ظاهری افرادی که رفتارها و علایق مشابهی دارند. بعد از اینکه تبلیغات اینستاگرام را در سال 2015 برای همه مشاغل باز کردند.
شاید بارها برایتان پیش آمده باشد که در دقیقه نود، یادتان بیوفتد که باید پست بگذارید. در این صورت، کیفیت محتوا پایین میآید و نتیجه دلخواهتان را از آن پست یا استوری، نخواهید گرفت. همیشه تحلیل رقیبان کاری در حوزههای مختلف، به استارتاپها کمک بزرگی میکند.
Ads Manager یک پلتفرم قدرتمند است که به شما این امکان را میدهد که کمپینهای تبلیغاتی خود را مدیریت و تنظیم کنید. یکی از مؤثرترین استراتژیها برای تبلیغات در اینستاگرام، همکاری با اینفلوئنسرها است. اینفلوئنسرها میتوانند به شما کمک کنند که رسیدن به مخاطبان جدید و افزایش اعتبار برند را تسریع کنید. اینفلوئنسرها از اعتبار و ارتباط نزدیک با فالوورهای خود بهره میبرند، بنابراین میتوانند پیام برند شما را به طور مؤثری منتقل کنند. برای موفقیت در تبلیغات، لازم است که استراتژیهای دقیقی طراحی و اجرا کنید.
مرحله شماره ۲: اهداف تبلیغاتی خود را پیدا کنید.
تبلیغات در اینستاگرام تاثیر زیادی در رشد کسبوکار دارد؛ چراکه موجب افزایش آگاهی از برند، وفاداری مشتریان و در نهایت فروش بیشتر میشود. پس واضح است که با تبلیغات در این پلتفرمها، پیام برندتان مستقیماً به دست مخاطبان هدف میرسد و آنها را به تعامل، کلیک و حتی خرید ترغیب میکند. همچنین کانالهای دیجیتال از انعطافپذیری فوقالعادهای برخوردارند؛ طوری که برندها میتوانند در پلتفرمهای مختلف، با روشهای متنوع و با هر بودجهای، به مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا کنند. در تبلیغات دیجیتال، ابزارهای بسیاری، از جمله ابزارهای رایگان سئو، در اختیار شما هستند تا استراتژی تبلیغاتیتان را هوشمندانهتر و مؤثرتر اجرا کنید. این پلتفرم اجتماعی ماهانه بیش از 2 میلیارد کاربر دارد و 90 درصد از افراد عضو آن حداقل یک پیچ کاری را دنبال میکنند. با در نظر گرفتن این موضوع، عجیب نیست که اینستاگرام را به عنوان مهمترین رسانه اجتماعی برای برندها بدانیم.
محبوبیت این پلتفرم و تعداد زیاد کاربران آن باعث شده که بسیاری از کسب و کارهای نوپا برای تبلیغ محصولات و خدمات خود از این شبکه اجتماعی استفاده کنند. البته فقط کسب و کارهای نوپا نیستند که برای تبلیغ موثر خدمات خود به اینستاگرام متکی هستند. بسیاری از فروشگاهها و شرکتهای خدماتی که سالها از زمان شروع فعالیت آنها میگذرد هم اکنون به تاثیر انکارناپذیر اینستاگرام بر رشد برندشان واقف شدهاند و جهت تبلیغات خود به این شبکه روی آوردهاند. کسب و کارها با استفاده از محتوای جذاب و خلاقانه در اینستاگرام، برند خود را معرفی کرده و توجه مخاطبان را جلب می کنند. معرفی برند و کسبوکار از طریق بستر اینستاگرام همان تعریف ماهیت تبلیغات در این شبکه اجتماعی است؛ اما آموزش تبلیغات در اینستاگرام ما را به سمت توجه به انواع تبلیغات در این شبکه اجتماعی هدایت خواهد کرد. همراه با تغییرات در ترند بازار، روشهای تبلیغاتی نیز هر روز تغییر میکنند و روشهای جدیدتر و موثرتر جای روشهای قبلی را میگیرند.
تبلیغات در بستر اینستاگرام، راهی برای افزایش آگاهی از برند، افزایش وفاداری مشتریان به برند و در نهایت فروش بیشتر است. تجزیه و تحلیل برای درک اینکه چه چیزی کار می کند و چه چیزی مفید نیست ضروری است. Instagram Insights به شما کمک میکند رشد فالوور، تعامل و عملکرد حلقهها، استوریها و پستها را دنبال کنید.
طراحی، مکان قرارگیری و هزینههای بیلبوردها با سایر تبلیغات چاپی متفاوت است و همین ویژگیها، این نوع تبلیغات را به ابزاری منحصربهفرد تبدیل کرده است. بیدینگ دستی کار پیچیدهای است و به بررسی و بهروزرسانی لحظهای نیاز دارد تا بودجه کمپین هدر نرود. برای مثال، اگر عبارت «رزرو هتل در کیش» را جستجو کنید، تبلیغات سایتهایی مثل اسنپتریپ یا فلای تودی در نتایج نمایش داده میشود. برای تحلیل جامع، باید مراحل مختلفی را طی کنید و از ابزارهای مناسب بهره ببرید.
پلتفرمهای مختلفی مثل اینستاگرام، یوتیوب، توییتر و پینترست برای تبلیغات در دسترس هستند و شما میتوانید بسته به نیاز کسبوکار و مخاطب هدف خود، بهترین گزینه را انتخاب کنید. استراتژی تبلیغات در اینستاگرام یکی از روشهای موفقیت کسبوکار شما در این شبکه اجتماعی است. شما با ترفندهایی، میتوانید بدون هزینه، محصول یا خدمات خود را در معرض دید میلیونها نفر بگذارید. همچنین میتوانید با استفاده از روشهای رایگان در این شبکه اجتماعی، یک استراتژی تبلیغات در اینستاگرام برای پیج خودتان، طراحی کنید. ما در ادامه این مقاله، به 20 روش اشاره کردهایم که به شما در طراحی این استراتژی کمک خواهند کرد. اگر مایل به رونق و تبلیغات کسبوکار خودتان در اینستاگرام هستید، حتما تا انتهای مقاله با ما همراه شوید.
شما با داشتن فالورهای فعال، میتوانید بهترین استراتژی تبلیغات در اینستاگرام را تجربه کنید. مطمئن باشید، آسیبی که فالورهای فیک به پیج شما وارد میکنند، بیشتر از تصور شماست. طبق آماری، تقریبا نیمی از کاربران، خرید اینترنتی خود را به دلیل توصیه اینفلوئنسرها انجام میدهند.
برای مثال، شما زمانی که ریلزی به اشتراک میگذارید، ریلز شما وارد اکسپلور میشود. این محتوا که از پیج شما وارد اکسپلور شده است، مانند یک تبلیغ عالی برای پیج شما عمل میکند. اگر مایل هستید 20 استراتژی تبلیغات در اینستاگرام را بشناسید، تا انتهای مقاله با ما همراه شوید. تاکنون تعداد زیادی کمپین تبلیغاتی موفق در سطح بینالملل و ایران انجام شده است. برخی از برندهای ایرانی هم بازدهی خوبی از تبلیغات اینستاگرامی خود به دست آوردهاند، یکی از به یادماندنیترین کمپینهای تبلیغاتی در سال ۱۴۰۰ تبلیغات اینستاگرامی سایت ترب بود.
نکته کلیدی بازاریابی اینستاگرام برای تجارت
اگه یکی از تبلیغات عملکرد بهتری داره، بودجه بیشتری به اون اختصاص بدین و تبلیغاتی که عملکرد ضعیفتری دارن رو متوقف کنین. تبلیغات ریلز معمولاً کمتر از ۳۰ ثانیه هستن و با توجه به جذابیت بالای این فرمت، میتونین پیامهای سریع و تأثیرگذاری رو منتقل کنین. زمانی که مخاطبتان با پیج بدون محتوا روبهرو شود، قطعا بدون فالو کردن، از کنار آن میگذرد.
شما میتوانید بعد از تجاری کردن حساب خود، از بخش اینساید، این اطلاعات را به دست آورید. به یاد داشته باشید که منتشر کردن محتواهایتان در زمانی که بیشتر فالورهایتان فعال هستند، در بازدید محتوایتان تاثیر میگذارد. حدود یکسوم استوریهای منتشرشده در اینستاگرام، مربوط به کسبوکارهاست. شما با استفاده از استوری، میتوانید خودتان را بیشتر معرفی کنید و در مورد محصولات و خدماتتان توضیح بیشتری بدهید. اگر روزانه، زمان مشخصی را نمیتوانید برای منتشر کردن استوری بگذارید، پیشنهاد میکنیم از اپلیکیشنهایی برای برنامهریزی استوری اینستاگرامتان استفاده کنید.
یکی از روندهای آینده تبلیغات در اینستاگرام، افزایش استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین برای شخصیسازی تبلیغات است. این فناوریها به اینستاگرام کمک میکنند تا تبلیغات را به شکلی دقیقتر و مرتبطتر برای کاربران نمایش دهد. نقدهای کاربران، بهویژه نظرات منفی در پستهای تبلیغاتی، ممکن است تأثیر منفی بر اعتبار برند داشته باشد. برندها باید قادر به مدیریت و پاسخگویی به این نظرات باشند تا از آسیب به شهرت خود جلوگیری کنند.
بعد از تکمیل پروفایلتان، میتوانید با دنبال کردن مراحل زیر، اکانت اینستاگرام خود را به یک حساب تجاری تبدیل کنید. در مرحله چهارم، شما تنها کافی است که پیجهای همکارانتان یا پرسونای مخاطبتان را پیدا کنید و دنبالشان کنید. با این کار، به افراد دیگر نشان میدهید که از حساب شما نیز بازدید کنند.
حتی می توانید برای ایجاد تعامل برای هر دو شرکت، همکاری با رقبا را در نظر بگیرید. تبلیغات ابزاری است که از طریق آن پیامهای بازاریابی، بهگونهای جذاب و خلاقانه به مخاطب هدف منتقل میشود و نقش مهمی در تحقق اهداف تجاری برند ایفا میکند. برگزاری رویدادهای تبلیغاتی، چه حضوری و چه آنلاین، فرصتی بینظیر برای ایجاد ارتباط مستقیم با مخاطبان و نمایش ویژگیهای برند هستند.
از آنجا که کاربران تمایل زیادی به مشاهده استوریها دارند، این نوع تبلیغات به سرعت میتواند به دیده شدن برند شما کمک کند. قابلیتهای تعاملی مانند نظرسنجی، سوالات و دکمههای اقدام (CTA) باعث تعامل بیشتر کاربران می شود. اگر هدف شما از راه اندازی یک صفحه اینستاگرام، معرفی و در نهایت فروش محصولات یک برند است، باید به نکات کلیدی توجه کنید.
با این حال، قرقره های اینستاگرام می تواند تا 90 ثانیه طول بکشد، و نوعی استوری عمیق را تشکیل می دهد که به شرکت ها اجازه می دهد بینش بیشتر و تعامل بالقوه را ارائه دهند. حلقه های اینستاگرام یکی از بهترین راه ها برای ایجاد تعامل و نمایش خلاقانه محصولات یا خدمات شرکت شما با ویدیوهای کوتاه است. بهکارگیری ابزار دیجیتال در تبلیغات یک راه موثر و کمهزینه برای افزایش آگاهی از برند است.
تا اینجا در خصوص برخی از اصول تکنیکی بازاریابی در اینستاگرام صحبت کردیم اما نکته بسیار مهمی که به همان اندازه اهمیت دارد این است که محتواهای ارسالی با تصویر برند شما همخوانی داشته باشد. هر چقدر هم که عکسی که میگیرید زیبا و خوش آب و رنگ به نظر برسد، یک ویرایش مناسب و حرفهای میتواند به جذابیت آن اضافه کند. پس از ویرایش تصویر مورد نظر میتوانید آن را از طریق اپ اینستاگرام منتشر کنید. اگر برای تبلیغات در اینستاگرام از اینفلوئنسرها استفاده کنید، به نوعی بازاریابی دهان به دهان انجام دادهاید.
- استراتژی تبلیغات در اینستاگرام در این مرحله کمی باید هوشمندانهتر عمل شود! {
- از ابتدا تا انتهای ساخت کمپین هم تیم پشتیبان جریان همواره در کنار شماست تا بتوانید عملکرد خوبی از تبلیغاتتان داشته باشید. |}
- برخی از آمار مورد نیاز مانند تعداد فالوورهای اضافه شده یا ریچ (Reach) و ایمپرشن (Impression) در حساب کاربری اینستاگرام مشخص است، اما برخی از اطلاعات را خودتان باید تحلیل کنید. {
- این تبلیغات میتوانند شامل تصاویر ثابت، ویدیو، گالری تصاویر (Carousel) یا حتی کالکشنها باشند. |}
- اینستاگرام از ویدئوهای کوتاه و بلند برای تبلیغات استفاده میکند که میتوانند تا 60 ثانیه در فید و 120 ثانیه در ریلز به نمایش درآیند. {
- تبلیغات پستی، مانند ارسال کارتپستالها، بروشورها و کاتالوگها، روشی برای ارتباط مستقیم با مخاطبان است. |}
در آینده، خریدهای آنلاین از طریق اینستاگرام احتمالاً بیشتر و راحتتر خواهد شد، که فرصتهای جدیدی برای برندها در جهت افزایش فروش آنلاین ایجاد خواهد کرد. تبلیغات در اینستاگرام یکی از قدرتمندترین روشها برای جذب مخاطب و افزایش فروش در دنیای دیجیتال است. طبق تحقیقات، بیش از ۸۰٪ کاربران اینستاگرام حداقل یک برند را دنبال میکنند و ۷۲٪ از آنها پس از دیدن یک محصول در این پلتفرم، اقدام به خرید کردهاند. این نشان میدهد که اینستاگرام نه تنها یک شبکه اجتماعی بلکه یک بازار قدرتمند برای برندها و کسبوکارها محسوب میشود.
همچنین شما با استفاده از این روشها میتوانید موفقیت خود را در بازار تضمین کنید و خود را به فروش و درآمد بالایی برسانید. آموزش تبلیغ در اینستاگرام به یکی از مهارت های ضروری برای کسب و کارها تبدیل شده. همان طور که گفتیم اینستاگرام به عنوان یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی، بستری مناسب برای تبلیغات و بازاریابی فراهم کرده. برای موفقیت در این فضا، تولید محتوای باکیفیت و استراتژیک اهمیت ویژه ای دارد. اینستاگرام، به عنوان بزرگ ترین و فعال ترین رسانه اجتماعی در جهان، با بیش از 2 میلیارد کاربر فعال ماهانه، به پلتفرمی بی نظیر برای ارتباطات اجتماعی و تجاری تبدیل شده. با وجود چنین جامعه بزرگی، تعجب آور نیست که کسب و کارها به طور گسترده ای به دنبال برنامه های تبلیغاتی موفق در اینستاگرام هستند.
بنابراین، حتما تا انتهای مقاله با ما همراه شوید تا این ترفندها را بدانید. همین طور اگر هدف شما «افزایش فروش» باشد، باید پیجهایی را برای تبلیغات در نظر بگیرید که مخاطبان آنها به محصولات و خدمات شما علاقهمند باشند. برای موفقیت در اینستاگرام باید کمپین بازاریابی قوی ایجاد کنید و یا در یک کمپین بازاریابی شرکت کنید. علاوه بر این شما باید کمپین تبلیغاتی اینستاگرام خود را در حین اجرا ویرایش و بهینه کنید!
کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام به عنوان یک استراتژی تبلیغاتی جهت ارتقاء کسب و کارها و جذب مخاطبان هدف مورد استفاده قرار میگیرد. تبلیغات تصویری برای برندهایی که به دنبال ارائه یک پیام واضح و فوری هستند، مناسب است که با تصاویر جذاب و خلاقانه میتوانند توجه مخاطب را جلب کنند. برای جذب بیشتر مشتریان و افزایش تأثیرگذاری تبلیغات، استفاده از بنر تبلیغاتی اینستاگرام با تصاویر زیبا میتواند یک انتخاب ایده آل باشد. به روشهای مختلف میتوانید از مخاطبین خود جهت معرفی محصولات یا خدماتتان استفاده کنید.
{افزایش آگاهی از برند
|}با استفاده از ابزارهایی مثل ریلز، استوری و خرید درون برنامهای، این پلتفرم به شما امکان میدهد تا بهطور خلاقانه و مستقیم با مشتریان ارتباط برقرار کنید. اینستاگرام مارکتینگ فرصتی طلایی برای کسبوکارها فراهم میکند تا برند خود را به دنیای گستردهای از مخاطبان معرفی کنند. برای موفقیت در این فضای رقابتی علاوهبر توجه به یادگیری و آموزش اینستاگرام مارکتینگ، ضروری است که برندها ترندهای جدید را شناسایی و استراتژیهای خود را بر اساس آنها تنظیم کنند. بیوگرافی شما اولین چیزی است که مخاطبان جدید آن را میبینند، پس بیو پیج را بهینه کنید. استفاده از توضیحات کوتاه و واضح و اضافهکردن لینکهایی به صفحات فروشگاه یا محصولات شما میتواند مخاطب را بهراحتی به سمت خرید یا تعامل بیشتر هدایت کند.
تبلیغات اینستاگرام نیز به طور قابل توجهی بر احساسات برند تأثیر میگذارد. 50 درصد از مردم میگویند که پس از دیدن تبلیغات خود در پلتفرم، کسب و کارها را جالبتر میدانند. ممکن است از محتوای ارگانیک استفاده کنید یا تبلیغات پولی یا یک استراتژی ترکیبی، در هر حالت اینستاگرام راهی عالی برای ایجاد حضور بصری و نمایش شما است. اینستاگرام به عنوان یک پلتفرم، تعامل کاربران بسیار بیشتری نسبت به فیس بوک و توییتر ایجاد میکند. بازاریابی در اینستاگرام یکی از موضوعاتی است که مورد توجه بسیاری از کسب وکارها قرار گرفته است و سهم بسزایی در رونق کسب و کارهای مختلف را دارا می باشد. در صورتی که بتوانید یک برنامه ریزی صحیح در خصوص بازاریابی در اینستاگرام و تبلیغ محصولات خود انجام دهید می توانید درآمد خوبی را از این راه کسب کنید.
هدف اصلی، افزایش آگاهی از برند، هدایت ترافیک به وبسایت یا افزایش فروش از طریق فرمتها و قابلیتهای متنوع اینستاگرامه. تو این روزگار دیجیتال، شبکههای اجتماعی به ستون اصلی استراتژیهای بازاریابی مؤثر تبدیل شدن. بین این پلتفرمها، اینستاگرام بهعنوان یه قدرت بزرگ برای کسبوکارها خودشو نشون داده که میخوان به یه جمعیت گسترده و فعال دسترسی پیدا کنن. با بیش از یه میلیارد کاربر فعال، اینستاگرام فرصتهای بینظیری برای برندها فراهم میکنه تا محصولات و خدمات خودشونو نمایش بدن.
اگر مایل به دانستن اطلاعات بیشتری در این مورد هستید، پیشنهاد میکنیم مقاله پرسونای مخاطب در اینستاگرام را بخوانید. در این مرحله از استراتژی تبلیغات در اینستاگرام، وارد فاز عملیاتی گستردهتر میشویم. استراتژی تبلیغات در اینستاگرام در این مرحله کمی باید هوشمندانهتر عمل شود! شما حالا باید ببینید برحسب اهدافتان در چه پیجهایی تبلیغات خود را اجرایی کنید.
برای یافتن بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام، آزمایش کردن است .نسبت به کسب و کار و مخاطب های خود باید تصمیم بگیرید که چه مواقعی آنها بیشتر از Instagram استفاده میکنند. این سبک از بازاریابی به این صورت است، افرادی که در این پلتفرم فعال و معروف هستند برای کسب و کارها در ازای مبلغی اقدام به تبلیغ میکنند. با خرید بازدید اینستاگرام از سیستم سلکتک برای بهبود آمار ویو پست ها اقدام کنید تا پیج شما در نگاه کاربران فعال نشان داده شود و بیشتر با شما ارتباط برقرار کنند.
با پیگیری این رویکرد و نکات آموزش تبلیغ در اینستاگرام، به نتایج مطلوبی دست یابید و بازدهی سرمایه گذاری خود را افزایش دهید. با یادگیری آموزش تبلیغ در اینستاگرام و استفاده از محتوای بصری جذاب و استراتژی های هدفمند، به بهترین شکل ممکن با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید. یکی از بهترین تکنیکها برای بهینهسازی تبلیغات در اینستاگرام، آزمایش و تست A/B است. این تکنیک به شما این امکان را میدهد که دو نسخه مختلف از تبلیغات خود را به نمایش بگذارید و عملکرد آنها را مقایسه کنید.
خرید اینستاگرام و تبلیغات اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که مشتریان را از صفحه خود یا از طریق تبلیغات هدفمند به سمت محصولات یا خدمات خود هدایت کنید. با خرید اینستاگرام، میتوانید محصولاتی را پست کنید که مشتریان میتوانند روی آن کلیک کنند تا مستقیماً به سایت شما هدایت شوند. به همین ترتیب، تبلیغات اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که تبلیغات هدفی ایجاد کنید که جایگاه، بازار و مکان را مشخص می کند. نوع دستگاهی که کاربران از آن برای وبگردی استفاده میکنند، بر تجربه تبلیغاتی آنها تأثیر دارد. بنابراین با تمرکز روی این دستگاهها، میتوانید بیش از نیمی از کاربران اینترنت را هدف بگیرید. کامنتها و اشتراکگذاری پستهای شما توسط کاربران محتوای تولیدشده توسط کاربر نام دارد.
اینستاگرام و تبلیغات هدفمند