برگزیده بازاریابی ایمیلی
بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ چیست؟ و چگونه انجام دهیم؟ ️ آموزش کامل
این افراد میتوانند شامل کسانی باشند که در گذشته خرید کردهاند، از وبسایت شما بازدید کردهاند، یا در فرمهای ثبتنام آنلاین شما ثبتنام کردهاند. برای دریافت منابع کسب و کار، نکات و داستان های الهام بخش در صندوق ورودی خود، به میلیون ها نفر از خود شروع کننده ها بپیوندید. هدف Beehiiv کمک به سازندگان محتوا برای رشد و کسب درآمد از خبرنامههای خود با ابزارهایی است آسان برای استفاده و بسیار موثر است. AWeber تمام ملزوماتی را که برای اجرای کمپین های ایمیلی موفق نیاز دارید، بدون اینکه تحت تأثیر ویژگی های زیاد قرار بگیرید، ارائه می دهد. Klaviyo یک پلت فرم بازاریابی ایمیلی محبوب است که به طور خاص برای مشاغل تجارت الکترونیک طراحی شده است. از ایجاد قالبهای ایمیل جذاب گرفته تا خودکارسازی گردش کار، این ابزارها میتوانند در زمان، تلاش و هزینه شما صرفهجویی کنند.
هرگز از پیگیری نتایج کمپین های بازاریابی خود غافل نشوید و تست و آزمایش های بیشتری را برای به دست آوردن بهترین نتایج ممکن انجام دهید. پیام های تبلیغاتی خود را در زمان مناسب بفرستید مثلا اول ماه زمان مناسب برای بازاریابی است و پنجشنبه زمان مناسب برای رفاه... بسیاری از فروشندگان فکر میکنند طرح خوبی است که نام شرکت یا محصولی را که عرضه میکنند در سطر موضوع بنویسند. تصمیم گیرندگان شرکتهای بزرگ وقت اضافی در برنامه زمانیشان برای خواندن تعریف از کالاهای ارائهشده ندارند. سعی کنید در بازاریابی ایمیلی از بندهای کوتاه با دو یا سه جمله استفاده کنید.
با استفاده از دادههای مشتریان، محتوا و پیشنهاد را متناسب با علایق و نیازهای هر مشتری تنظیم کنید. از استفاده از روش هایی که به عنوان هرزنامه طبقه بندی می شوند مانند قرار دادن لینک های بیشتر در پیام خودداری کنید. دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی و دکمه "ایمیل به دیگران" را در ایمیل های خود قرار دهید. آیا از خود می پرسید که مشتریان بالقوه علاقه مند هستند یا نه؟ ببینید چند بار پیام شما را باز کردند. ازآنجاکه ایمیلها خیلی کوتاه و مختصرند، آگاهی درباره آنچه در پیغامتان به تصمیم گیرندهها ارائه میدهید، چالشی واقعی است. به منظور ترغیب خوانندگان برای پاسخ به نظرسنجی، قسمتهای مهم را برجسته و پررنگ کنید.
فرستادن ایمیل ساده آغازگر سفری ماندگار به دنیای مشتریان است؛ سفری که در آن هر پیام حلقهای از ارتباط و هر کلیک نشانهای از اعتماد مشتریان به شماست. ایمیل مارکتینگ فقط یک ابزار نیست؛ بلکه راهی است برای نشان دادن ارزش واقعی برند، ایجاد ارتباطی پایدار و شکل دادن به آیندهای روشنتر. بهروز باشید، استراتژیهای خود را بر اساس بازخوردها و نیازهای مشتریان بهبود دهید و در نهایت هر کلیک را به تجربهای خوشایند برای مخاطبان تبدیل کنید. بازاریابی به روش ایمیلی به کسبوکارها این امکان را میدهد که حس اعتماد و وفاداری را در مشتریان ایجاد کنند. ارسال پیامهای مفید و مناسب به مشتری باعث میشود او به برند شما اعتماد بیشتری داشته باشد و به صورت مستمر از خدمات یا محصولات شما استفاده کند.
از اجزا و محتوای Adobe flash، جداول پیچیده و دیگر المانهای ناخوشایند در تلفن همراه خودداری کنید. برای انتقال و حمل آسان محتوا میان دستگاههای مختلف ارتباطی از تکنولوژی طرح پاسخگو که به طور خودکار برای همه ی دستگاه ها بهینه سازی شده اند استفاده کنید. در واقع بر طبق یک نظر سنجی انجام شده بوسیله سایت Salesforce.com هفتاد و سه درصد از فروشندگان اذعان داشتند که بازاریابی از طریق پست الکترونیک هسته اصلی تجارتشان را شکل میدهد. صبح که از خواب بیدار میشوید، چه میکنید؟ بسیاری از افراد در ابتدا گوشیهای هوشمندشان را چک میکنند. در واقع 66 درصد از ایمیلها روی گوشیهای هوشمند یا تبلت باز میشوند.
پس از آن به مزیتهای Email Marketing اشاره کردم و یک نقطه ضعف نیز برای آن برشمردم. پس از ارسال ایمیل برای مخاطبین باید بازخوردهای آنها را ارزیابی کنید تا بتوانید در ایمیلهای بعدی مشکلات و نقصهای موجود را رفع کنید. بررسی گزارش تحویل، میزان باز شدن ایمیلها و میزان کلیک مخاطبان بر روی لینکهای ارسالی از مهمترین مواردی هستند که باید مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرند. با توجه به اینکه برخی از سرویسهای ارسال ایمیل رایگان هستند، بسیاری از افراد از آنها برای انجام فرایند ایمیل مارکتینگ استفاده میکنند. یکی از معایب این سرویسها عدم ارسال ایمیل است که باعث میشود تبلیغات با شکست مواجه شود.
دستیابی به مشترکین جدید برای افزایش دامنه بازاریابی ایمیلی ضروری است. با ترکیب مشوقهای ارزشمند با فرصتهای اشتراک قابل مشاهده، مانند فرمهای انتخاب، میتوانید به طور موثر مخاطبان ایمیل خود را ایجاد کنید. SendinBlue همچنین یک سرویس بازاریابی ایمیل انبوه SMTP جداگانه را ارائه می دهد که می توانید از آن برای تقویت ایمیل های خودکار یا تراکنشی از سایت وردپرس خود استفاده کنید. برای کمپینهای بازاریابی ایمیلی به این نیاز ندارید، اما اگر وبسایت بزرگی دارید و میخواهید ایمیلهای خودکار مبتنی بر محتوای بلادرنگ داشته باشید، این یک عملکرد خوب است. نرخ کلیک بیانگر درصد افرادی است که پس از باز کردن ایمیل روی لینکهای آن کلیک کردهاند.
کسبوکارها میتوانند ایمیلهای تبلیغاتی را برای مشترکین ارسال کنند و آنها را تشویق کنند تا از پیشنهادات با زمان محدود استفاده کنند. به عنوان بخشی از استراتژی افزایش فروش با ایمیل مارکتینگ، میتوانید برای مشترکین غیر فعال یا کسانی که تعاملاتشان کاهش یافته است، ایمیلهای تعامل دوباره ارسال کنید. همانطور که از نام آن پیداست، هدف این ایمیلها ایجاد علاقه مجدد مشترکین به برند شما است، به طوری که دوباره با شما تعامل داشته باشند. استفاده از این روشها باعث بهبود ایمیلهایی میشود که برای مشترکین ارسال میکنید و خوانندگان را تمایل بیشتری برای رسیدن به انتهای پیام شما یا کلیک کردن روی وبسایت شما خواهد داشت. با نزدیک شدن به بازاریابی ایمیلی با هدف، هر ارسال فرصتی برای تبدیل ایمیل به صندوق ورودی به کسب و کار شما است. به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی ایمیلی خود، در مورد دفعات و زمان ارسال ارسالی خود تصمیم بگیرید.
انواع ابزارهای بازاریابی ایمیلی امکان اندازهگیری و تحلیل دقیق عملکرد کمپینها را فراهم میکنند. میتوان به راحتی معیارهایی مانند نرخ باز شدن ایمیلها، نرخ کلیک، نرخ تبدیل، و نرخ خروج از اشتراک را بررسی کرد. این دادهها به کسبوکارها کمک میکند تا کمپینهای خود را بهینهسازی کنند و تصمیمات مبتنی بر داده بگیرند. هدف اصلی ساخت ایمیل مارکتینگ اینست که با ارسال پیامهای مرتبط، مفید و شخصیسازی شده، ارتباط مؤثری با مشتریان برقرار کرده و آنها را به خرید یا اقدامهای دیگر ترغیب کند. ایمیلهایی که خوب نگارش شده و از محتوای جذابی برخوردارند میتوانند ابزاری ارزشمند برای جذب مشتری محسوب شوند.
برای به روز نگه داشتن استراتژی های بازاریابی ایمیلی خود یک طرح و نقشه ی محتوایی ایجاد کنید. با به کارگیری نکات فوق میتوانید ایمیلهای فراوانی را ارسال کنید. اما مراقب باشید که هر چند وقت به ارسال ایمیل میپردازید؟ نباید سیل ایمیلهایتان به سمت مشترکین سرازیر شود. در این مقاله برای شما ایمیل مارکتینگ را به صورت تجربی و علمی تعریف کردیم و سپس سراغ تاریخچه آن رفتیم. با هم دیدیم که ایمیل مارکتینگ چگونه آغاز شد، در چه دورهای اوج گرفت و همهگیر شد، چه موانعی بر سر راهش قرار گرفت و چگونه با کمک تکنولوژی آنها را یکی یکی برطرف کرد.
اگر کسی در شرکتی بزرگ تصمیم گیرنده است، آدرس پست الکترونیکیاش را بگیرید تا بتوانید برایش اطلاعات بفرستید. اگر هنگام درخواست پست الکترونیک، خود را حرفهای و با اعتمادبهنفس نشان دهید، بهاحتمالزیاد آدرس را به شما خواهند داد. اکثر پلتفرمهای ایمیل مارکتینگ امروزی گزارشهای خوب و کاملی از شاخصهای مختلف دارند. فقط باید موقع انتخاب سرویس خودتان باید دقت کنید که گزارشها بهتر و دقیقتر باشند. در ادامه میخواهیم به چندتایی از مهمترین مزیتهای ایمیل مارکتینگ اشاره کنیم.
میلچیمپ یک ابزار ایمیل مارکتینگ برای ارسال ایمیل انبوه است که میلیونها مشتری در سراسر جهان دارد. ایمیل مارکتینگ به معنای استفاده از ایمیل برای برقراری ارتباط با مشتریان فعلی و جذب مخاطبان جدید است. با استفاده از ابزار ایمیل مارکتینگ، کسبوکارها میتوانند پیامهایی شامل تبلیغات، معرفی محصولات/خدمات جدید، پیشنهادات ویژه، و حتی محتوای آموزشی به مخاطبان خود ارسال کنند. ایمیلهای تبلیغاتی برای افزایش آگاهی مشتریان از محصولات و سایر پیشنهادات یک شرکت استفاده میشوند. به عبارت دیگر، کمپین تبلیغاتی یکی از انواع کمپینهای بازاریابی ایمیلی است که باید اجرا کنید. هدف اصلی ایمیلهای تبلیغاتی جذب خریداران جدید یا حفظ مشتریان فعلی است که یکی از مهم ترین راه های افزایش فروش با ایمیل مارکتینگ به شمار می رود.
این امر بهعنوان راهبرد جذب مشتری هرگز جایگزین تلفن نخواهد شد، ولی میتواند برای رسیدن به افراد خاصی کارساز باشد. برخی از تصمیم گیرندگان، روزانه ساعتهای زیادی را صرف جداسازی ایمیلها و پاسخ به آنها میکنند. برخی دیگر، اغلب در سفرند و بنابراین، ارسال پست الکترونیک اغلب میتواند تنها راه رسیدن به آنها باشد. ایمیل مارکتینگ ابزاری قدرتمند برای ارتباط با مخاطبان و افزایش فروش است. با رعایت استراتژیهای مناسب و نکات کلیدی، میتوانید نرخ باز شدن ایمیلها و تعاملات با برند خود را بهطور چشمگیری افزایش دهید.
از آنجایی که ایمیلهای بازاریابی اغلب بر روی لپتاپها پیشنویس و ویرایش میشوند، باید قبل از ارسال انبوه، نحوه نمایش ایمیل در تلفن همراه را نیز بررسی کنید. به عبارتی ایمیلهای شما باید برای موبایل هم بهینهسازی شده باشند تا به درستی نمایش داده شوند. با این اطلاعات میتوانید پیام بازاریابی متناسب با نیاز مخاطب را تولید کنید. حتماً دیدهاید که بعضی کسبوکارها یا افراد قبل از ارسال ایمیل میگویند حتماً پوشه اسپم را چک کنید اگر ایمیل ما اسپم شد آن را به عنوان ایمیل امن و غیراسپم علامت بزنید. مشتری اگر بخواهد محصولی بخرد با گوگل یا هر روش دیگری جستجو میکند و محصول موردنیاز را پیدا میکند. یا اگر میخواهید اخبار یک هفته قبل را در قالب یک خبرنامه بفرستید هم این کار جذاب نیست چون حالا پیگیری اخبار از شبکههای اجتماعی و پلتفرمهای خبری لحظهای دنبال میشود.
طرح بازاریابی ایمیلی رایگان Omnisend به شما امکان می دهد با حداکثر 250 مشترک تماس بگیرید و برنامه های پولی آنها از 16 دلار در ماه شروع می شود. این یک پلت فرم بسیار آسان برای استفاده با ابزارهای عالی برای ایجاد ایمیل های زیبا و بسیار جذاب است. ویرایشگر ایمیل کشیدن و رها کردن ساده آنها برای مبتدیان بدون تجربه در بازاریابی ایمیلی عالی است. به دلایل بالا، ما Constant Contact را بهترین سرویس ایمیل مارکتینگ برای کسب و کارهای کوچک و استارت آپ ها ارزیابی می کنیم. بهینهسازی برای موبایل یکی از تکنیکهایی است که تضمین میکند ایمیلها بر روی دستگاههای مختلف به درستی نمایش داده میشوند و در نتیجه تجربه کاربری بهبود یافته و نرخ باز شدن و کلیک افزایش مییابد. شخصیسازی پیشرفته به معنای تنظیم محتوای ایمیل بر اساس ترجیحات فردی، تعاملات گذشته و تاریخچه خرید هر مشتری برای افزایش تعامل است.
درک این انواع مختلف به شما کمک می کند تا کمپین های خود را برای رسیدن به اهداف بازاریابی خود و بهبود اثربخشی بازاریابی ایمیلی تنظیم کنید. با افزایش استفاده از دستیارهای صوتی مانند Google Assistant و Alexa، بازاریابی مبتنی بر جستجوی صوتی اهمیت زیادی پیدا کرده است. برندها باید محتوای خود را برای این نوع جستجوها بهینه کنند تا در نتایج بالاتر قرار بگیرند. الگوریتمهای AI توانایی تحلیل رفتار مشتری را دارند و میتوانند پیشنهادهای شخصیسازیشده ارائه دهند. برای یک کمپین ایمیل موفق باید اطمینان حاصل کنید که کپی، طراحی و لیست بازاریابی مناسبی دارید.
فردی که رمز عبور خود را بازنشانی کرده، منتظر پیامی است که این عملیات را تأیید کند. اگر این پیام نرسد، احتمالاً با پشتیبانی مشتری تماس میگیرد یا فرآیند بازنشانی رمز عبور را دوباره انجام میدهد. در هر دو صورت، این تجربه خوبی برای مشتری نیست و به افزایش فروش شما در آینده کمک نخواهد کرد. یک نکته دیگر هنگام نوشتن محتوا برای افزایش فروش با ایمیل های تبلیغاتی این است که حتماً مزایای پیشنهادی خود را برجسته کنید. این کار کمک میکند تا مشترک ایمیل شما اقدام دلخواهتان را انجام دهد.
اینجا را کلیک کنید تا برنامه های ویژه نصب اوایل بهار ما را مرور کنید یا هم اکنون نصب خود را برنامه ریزی کنید.برای سوالات با ما تماس بگیرید. ما از علاقه شما قدردانی می کنیم و امیدواریم کسب و کار شما را به دست آوریم. علاوه بر این، اگر انگیزهای برای افزایش نرخ پاسخ به نظرسنجی ارائه کردهاید، توضیح دهید چگونه میتوانند از آن استفاده کنند. برای تشویق مشترکین به پاسخ دادن، میتوانید یک مشوق مانند تخفیف پیشنهاد دهید یا توضیح دهید که چگونه بازخورد آنها میتواند مفید باشد. یک دکمه واضح اضافه کنید که آنها را به یک صفحه فرود اختصاصی هدایت کند، جایی که بتوانند بهراحتی اطلاعات لازم را پر کنند. بهتر است از درخواست اطلاعات بیش از حد خودداری کنید؛ فقط اطلاعات اساسی مانند نام و نام خانوادگی را بپرسید.
علاوه بر این، بهینهسازی موبایل و محتوای تعاملی جذاب تجربه کاربر را افزایش میدهند، در حالی که ایجاد محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی فرآیندها را تسهیل کرده و ارتباط را افزایش میدهد. قابلیت تحویل بهتر به این معنی است که همه پیامها مستقیماً به مخاطبان هدف ارسال خواهند شد. رعایت GDPR و انطباق با حریم خصوصی به ایجاد اعتماد و اعتبار کمک می کند. بازاریابی ایمیلی به شما کمک میکند ارتباط مداوم و منظم با مشتریان خود داشته باشید. این ارتباط پایدار نهتنها به افزایش اعتماد و وفاداری مشتریان منجر میشود، بلکه برند شما را در ذهن مخاطبان زنده نگه میدارد. هر ایمیلی که ارسال میکنید فرصتی است برای یادآوری برند، انتقال پیامهای مهم و تقویت روابط شما با مشتریانتان.
بازاریابی به روش ایمیلی چیزی فراتر از ارسال پیامهای تصادفی است؛ این فرایند نیاز به برنامهریزی، شناخت مخاطب و هدفگذاری دقیق دارد. در این روش شما با ایجاد محتوای ارزشمند به مخاطبان خود نشان میدهید که آنها برای شما اهمیت دارند. هر ایمیل فرصتی برای ایجاد اعتماد است؛ فرصتی که باعث میشود مشتریان برند شما را بشناسند و از خدمات شما استفاده کنند. آنها در حال حاضر به سمت محصول عالی هدف قرار گرفته اند زیرا شما فقط برای افرادی که با ارائه آدرس ایمیل خود به شما اجازه داده اند ایمیل ارسال می کنید. این امر بازاریابی ایمیلی را به یکی از ارزان ترین روش های بازاریابی ممکن تبدیل می کند.
کلاس خصوصی طراحی سایت مشهد که هر آنچه را نیاز دارید از صفر تا صد به شما خواهیم گفت. خدمات سئو مشهد که سایت شما را برای کسب نتایج برتر گوگل بهینه می کنیم. بهترین دستور العمل های BBQگریل را بیرون بیاورید و انبر را بگیرید! این دستور العمل های ساده شما را برای غذا دادن به مهمانان در تابستان امسال آماده می کند. تخمینها نشان میدهد که تا سال ۲۰۲۶، بیش از ۵۵ درصد جستجوهای اینترنتی به صورت صوتی انجام خواهد شد. برای دستورالعمل های دقیق، راهنمای نهایی ما در مورد نحوه اتصال AWeber به وردپرس را ببینید.
آمارها نشان میدهد که پلتفرم ایمیل با برخورداری از حدود 4.4 میلیارد کاربر، پرمخاطبترین پلتفرم پیامرسانی در سراسر جهان به شمار میرود. به همین دلیل است که بسیاری از کسبوکارها، ایمیل مارکتینگ را بهعنوان یکی از روشهای بازاریابی دیجیتال خود برگزیدهاند. با گذشت زمان، ممکن است چیزهایی مانند آدرس ایمیل، علایق یا حتی بودجه برای مشترکین شما تغییر کند. اکنون و بارها، میخواهید فهرست خود را در پاسخ به این تغییرات کوتاه کنید، تا بتوانید موفقیت کمپینهای ایمیلی خود و میزان تعاملی که از مشتریان خود دریافت میکنید را افزایش دهید. با ایمیلهای بهداشتی (ایمیلهایی که برای ترغیب خوانندگان طراحی شدهاند تا شما را به لیست مخاطبین خود اضافه کنند) برنامهریزی کنید تا فهرست مشترکین تمیزی ایجاد کنید. مطمئناً، شما نمی توانید یک کیک تولد یا دسته گل به هر مشتری تحویل دهید، اما می توانید با ارسال پیام های جشن شخصی با آنها ارتباط برقرار کنید.
این امر تعامل کاربر را افزایش داده و باز کردن ایمیل را خاطرهانگیزتر میکند. محتوای تعاملی نه تنها نرخ کلیک را افزایش میدهد، بلکه بینش بینظیری در مورد ترجیحات و رفتارهای مشتری ارائه میدهد. ایمیل مارکتینگ روشی برای برقراری ارتباط مستقیم، مؤثر و هدفمند با مخاطبان است. ارسال پیام به مخاطبان و مشتریان، یکی از روشهای بازاریابی دیجیتال است که در بستر شبکههای اجتماعی مختلف امکانپذیر است. ایمیل یکی از قدیمیترین بسترهای ارسال پیام در جهان به شمار میرود که کاربران زیادی از آن استفاده میکنند. استفاده از ایمیل در بازاریابی، نوع خاصی از بازاریابی دیجیتال را با نام ایمیل مارکتینگ (Email Marketing) ایجاد کرده است.
این به دلیل سادگی و طراحی کاربر پسند خود شناخته شده است، که آن را برای مشاغل کوچک و مبتدیان ایده آل می کند. ابزارهای بازاریابی ایمیلی طیف وسیعی از ویژگیها را ارائه میدهند که میتواند تلاشهای بازاریابی ایمیلی شما را سادهتر کند و به شما کمک کند به نتایج بهتری برسید. طراحان بر روی ایجاد ایمیلهایی تمرکز میکنند که برای افراد دارای اختلالات بینایی یا شنوایی به راحتی خوانا و قابل پیمایش باشد. ارائه دهندگان ایمیل اقدامات امنیتی قوی تری را برای محافظت از کاربران در برابر کلاهبرداری های فیشینگ و سایر حملات مخرب اجرا خواهند کرد. به طور کلی، آینده طراحی ایمیل امیدوار کننده و هیجان انگیز به نظر می رسد. Mailjet یک ابزار ایمیل مارکتینگ ساده، قابل اعتماد و مقرونبهصرفه است که برای کسبوکارهای کوچک و متوسط بسیار مناسب است.
با استفاده از محرکهای خودکار، مانند فعالیت وبسایت، خرید اخیر یا رها شدن از سبد خرید، میتوانید در زمان مناسب، در مکان مناسب و با پیشنهاد مناسب به مخاطبان مناسب دسترسی پیدا کنید. این ویژگی ها به شما این امکان را می دهد که به مشتریان هدف در لیست ایمیل خود دسترسی پیدا کنید تا فروش بیشتری داشته باشید. ایمیل مارکتینگ مزایای زیادی را برای افرادی که به دنبال پیشرفت شغلی در بازاریابی دیجیتال هستند، دارد. یکی از مزیت های کلیدی این است که می توانید به طور موثر به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنید. از آنجایی که کاربران اینترنت با کمال میل و براحتی آدرس ایمیل خود را هنگام ثبت نام وارد می کنند، دسترسی به کاربران از این طریق راحت تر خواهد بود. بازاریابی ایمیلی با قابلیتهای متنوع و انعطافپذیری بالا امکانات گستردهای را در اختیار بازاریابان قرار میدهد.
بااینحال، استفاده از ابزارهای ایمیل مارکتینگ در ایران همچنان یک روش حرفهای و کاریزماتیک محسوب میشود. در این مقاله، با معرفی 15 مورد از بهترین ابزار ایمیل مارکتینگ و بررسی ویژگیهای کلیدی هر یک، تلاش میکنیم به شما در انتخاب مناسبترین گزینه کمک کنیم. برای این منظور، میتوانید از یک پلتفرم ایمیل مارکتینگ که ساختن قالب های ایمیل در آن آسان است یا قالبهای آماده برای خبرنامه دارد استفاده کنید. به عنوان مثال، سرویس ایمیل مارکتینگ میلراور با داشتن ویرایشگر کشیدن و رها کردن (drag-and-drop) این کار را برای شما آسان کرده است.. علاوه بر این، می توانید هر قالب ایمیلی در این پلتفرم را به آسانی برای دستگاه های تلفن همراه بهینه سازی کنید.
با تقسیم بندی لیست ایمیل خود و تنظیم پیام خود برای هر گروه، می توانید شانس تعامل و تبدیل را افزایش دهید. بازاریابی ایمیلی با ارسال پیام های تبلیغاتی یا خبرنامه به لیستی از مشترکین از طریق ایمیل کار می کند. این ایمیلها را میتوان شخصیسازی کرد و گروههای خاصی از افراد را بر اساس علایق یا رفتارهایشان هدف قرار داد. Hemingway یک اپلیکیشن رایگان است که به شما کمک میکند تا خوانایی متن ایمیلهای خود را بهبود بخشید. این اپلیکیشن با تجزیهوتحلیل متن شما، جملههای طولانی و پیچیده، کلمات نامفهوم و سایر عواملی که خوانایی متن را کاهش میدهند، شناسایی میکند و پیشنهاداتی برای بهبود آنها ارائه میدهد.
خرید دوره آموزش سئو کلاه خاکستری