محبوب دلوت مربیان ارائه می دهیم همان کلاس اما در اتاق نشیمن خود را

چهارشنبه بالاتنه روز در آنا مک گی و پیج Stratioti خصوصی در Facebook صفحه که در آن مادر و دختر مربیگری تیم جریا

توسط NEWSMINERAL در 18 تیر 1399

چهارشنبه بالاتنه روز در آنا مک گی و پیج Stratioti خصوصی در Facebook صفحه که در آن مادر و دختر مربیگری تیم جریان کلاس های مجازی در مقابل علاقه مندان به اندازه کافی برای پر کردن چند ورزشگاه.

این به این معنی 60 دقیقه از چمن الماس pushups tricep رشوه از یک پرنده سگ و مخوف bicep burpees.

"جلوگیری از صحبت کردن در مورد آن" Stratioti گفت goodnaturedly پس از مادر او با اشاره به burpees به مشاهده صفحه اصلی مخاطبان برای بار دوم.

Trainer Anna McGee does alternate clean and press during her livestream class on Facebook Live Wednesday, July 1, at AP Training in Duluth. (Jed Carlson / jcarlson@superiortelegram.com)

مربی آنا مک گی می کند متناوب تمیز و مطبوعات در طول livestream کلاس در Facebook Live چهار شنبه, جولای 1, در AP آموزش در دولوت. (Jed کارلسون / jcarlson@superiortelegram.com)

در این تمرینات Stratioti است که صدای مردم در خانه که به عنوان آشنا با McGee که آنها را با تمام راه او می تواند یک bicep سوزاند. McGee که طول می کشد سرب صرف 30 سال در دلوت به عنوان یک مربی — در حال حاضر بیشتر در AP آموزش هر چند او نیز محبوب کلاس در Duluth, YMCA. Stratioti یک دبیرستان اواسط فاصله آهنگ ستاره زد که برای دبیرستان مرکزی (هر چند او بیعت شد, به, پس از توقیف Denfeld دبیرستان) که در ادامه به بخش من همه آمریکایی در هر دو محیط داخلی و خارجی و میدانی.

AP آموزش در 208 W. برتر خیابان باز شده بود کمتر از یک سال با کلاس ها و جلسات آموزشی شخصی که Minnesotans خواسته شد که توسط رژیم صهیونیستی. تیم Walz به پناهگاه در محل به سرعت گسترش COVID-19. مربیان شد و سریع با تطبیق با کلاس های آنلاین — اما این سبک تعامل نبود در ابتدا طبیعی برای هر ورزشکار.

"ما بسیار اسکاندیناوی" Stratioti گفت: به تازگی.

Paige Stratioti, left, and her mom, Anna McGee, run through a workout as they use a phone to livestream on Facebook Live Wednesday, July 1, at AP Training in Duluth. In the wake of COVID-19 closures, they've kept the business going by taking workouts online. (Jed Carlson / jcarlson@superiortelegram.com)

پیج Stratioti چپ و مادرش, آنا McGee اجرا از طریق تمرین به عنوان آنها با استفاده از یک تلفن به livestream در Facebook Live چهار شنبه, جولای 1, در AP آموزش در دولوت. در پی COVID-19 تعطیلی آنها نگه داشته ام رفتن کسب و کار با در نظر گرفتن تمرینات آنلاین. (Jed کارلسون / jcarlson@superiortelegram.com)

"من عرق در داخل'

خود را در جریان سیستم ساخته شده است به راحتی در دسترس ابزار: آی فون کاشته شده به صورت افقی بر روی 6 اینچ سه پایه با متصل سوار میکروفون در بالای دو انباشته تشک و جعبه های چوبی. آنها یک بلندگوی بی سیم است که نقش back-to-back-to-back تکنو طول می کشد تا از آهنگ ها توسط Backstreet Boys بریتنی اسپیرز Haddaway, Marky Mark.

خود را مناسب در 4 سری است که ماه جلسات با چهار کلاس در هفته با تمرکز بر: پایین تنه فوقانی بدن HIIT مدار و کامل بدن. در روز سه شنبه آنها نشستن در مقابل دوربین و آدرس تغذیه, نوع شخصیت, شکستن, شکل یا آنها جواب سوالات.

در اخیر روز چهار شنبه در نزدیکی پایان سوم و فلک از جا در 4 آنها عینک نزدیک به تطبیق تمرین می پوشند: کفش نایک, کوتاه, AP, آموزش tank tops, جدید مچبند که McGee داد به Stratioti. آیا دختر او با پوشیدن آنها و یا نمی شد یک شوخی در حال اجرا در سراسر کلاس. از آن به اوج خود رسید Stratioti استفاده از آن برای پاک کردن عرق از پیشانی خود را در حرکت آهسته.

Trainer Paige Stratioti smiles as she guts out a fifth round of lateral raises during a livestream class on Facebook Live Wednesday, July 1, at AP Training in Duluth. (Jed Carlson / jcarlson@superiortelegram.com)

مربی پیج Stratioti لبخند او به عنوان احشاء از دور پنجم از جانبی را افزایش می دهد در طول یک livestream کلاس در Facebook Live چهار شنبه, جولای 1, در AP آموزش در دولوت. (Jed کارلسون / jcarlson@superiortelegram.com)

این کلاس مانند موسیقی سریع و با کمی مکث. این همه خدمت کرده است تا با مک گی را امضا طنز — زمانی که دختر او آجدار او نه عرق کردن در طول تمرین McGee deadpanned "من عرق در داخل است."

در طول 60 دقیقه جلسات McGee غذاهای تماس استراحتی به کلاس به طور منظم که در حال تماشای در خانه ارائه می دهد اصلاحات در فرم اذعان دارد که او به طور کامل از بین برد, ماساژ, او فقط دریافت کرده است. Stratioti را می افزاید بهنگام انگلیسی دوبله و pokes, a sitcom-y "بله مادر" قبل از ارائه مدل های دیگری از فرم در یک jackknife. زمانی که مک گی را از تماس "ما چگونه انجام می دهند" Stratioti پاسخ برای کسانی که به بازی همراه در خانه: "خوب!"

این دو به پایان رسید شنبه کلاس که به پایان رسید از جمله 800 تکرار با تخته چالش است. آنها بسته به بعد دروغ گفتن بر روی زمین — یک نوار سبز چمن اجرا می شود که طول فضا.

"مبارک ژوئیه 1" McGee گفت: خانه بینندگان قبل از آنها تبدیل کردن دوربین.

"این سخت بود امروز" Stratioti در پاسخ پس از.

People leave messages on the page as trainers Paige Stratioti (left) and her mom, Anna McGee, run through a workout as they use a phone to livestream on Facebook Live. (Jed Carlson / jcarlson@superiortelegram.com)

مردم ترک پیام بر روی صفحه به عنوان مربیان پیج Stratioti (سمت چپ) و مادرش آنا McGee اجرا از طریق تمرین به عنوان آنها با استفاده از یک تلفن به livestream در Facebook Live. (Jed کارلسون / jcarlson@superiortelegram.com)

'آیا شما یک طبقه'

کلاس های آنلاین بودند در ابتدا یک راه برای بدنسازی را برانگیخت به حفظ سطح آمادگی جسمانی در حالی که قرنطینه. McGee گفت که او ترجیح میدهد در یک محیط کلاس و انرژی از داشتن بسیاری از مردم در اتاق. بازخورد او را از دریافت به طور منظم است که آن را هنوز هم وجود دارد — حتی در خانه.

"من افرادی که دوستان و کلاس هستند مانند "ما به نوعی احساس همان'," او گفت:.

و در حال حاضر که این روال برخی می گویند آن را تبدیل به یک راه برای کار کردن. تینا مایر که روت با McGee برای سال, گفت که او نمی باید به نگرانی در مورد پارکینگ در مرکز شهر و یا گرفتن به کلاس در زمان به یک نقطه امن. این دانش مشترک میان McGee را به طور منظم است که شما باید برای رسیدن به کلاس زود به امن املاک و مستغلات در ورزشگاه کف و تیزرهای وزنه Bosu توپ و تشک استفاده می شود که در طول تمرین.

برای نسخه های مردم با آنچه که آنها: گروههای مقاومت ورزش توپ شیشه پر شده با شن و ماسه.

Trainer Anna McGee and her daughter, Paige Stratioti (back) do Renegade Rows during a livestream class on Facebook Live. (Jed Carlson / jcarlson@superiortelegram.com)

مربی آنا مک گی و دختر, پیج Stratioti (برگشت) انجام تبادل نظر ردیف در طول یک livestream کلاس در Facebook Live. (Jed کارلسون / jcarlson@superiortelegram.com)

"این به من می دهد توانایی برای انجام تمرین به دیدار با من برنامه" مایر گفت. "آن را سرگرم کننده است. او این آنا-isms ... 'آیا شما یک طبقه ؟ اگر شما یک طبقه است, شما ممکن است قادر به انجام این کار در صفحه اصلی.'"

McGee بود سه-ورزشي دبیرستان ورزشکار که به تناسب اندام در حدود 30 سال پیش — به طور خاص کلاس های ورزش گروهی است که او به زودی شروع به آموزش. این احساس او گفت: آنچه که او قرار است به انجام.

McGee آموزش سبک شد مجموعه ای از شروع.

"آنها در حال آمدن آنها حذف کردن بچه های خود را و آنها را یک ساعت," او گفت:. "در ذهن من برای من مهم است برای آنها را به آنچه آنها نیاز دارند که در آن زمان."

Trainer Paige Stratioti works through another round of stability ball jacknife during a livestream class on Facebook Live Wednesday, July 1, at AP Training in Duluth. (Jed Carlson / jcarlson@superiortelegram.com)

مربی پیج Stratioti با این نسخهها کار از طریق دور دیگری از توپ ثبات jacknife در طول یک livestream کلاس در Facebook Live چهار شنبه, جولای 1, در AP آموزش در دولوت. (Jed کارلسون / jcarlson@superiortelegram.com)

Stratioti در زمان رقص و درس اسکیت و فوتبال اما پیگیری است که در آن طبیعی ورزشکار در تو رفتگی در دیوار. مادرش به یاد می آورد او را هدف قرار دادن آهنگ در دانشگاه ویسکانسین-برتر در 6:30 صبح زمانی که او 16 ساله بود. او دارای یک relatability و دستاورد رزومه است که مناسب برای دبیرستان و کالج ورزشکاران — از جمله مایر ،

"تمرکز, درایو, ساخت آن را یک گزینه" Stratioti گفت: کلید. "شما باید آن را بخشی از روز خود را اگر شما آن را می خواهم."

مک گی و Stratioti باز فضا برای جلسات آموزش گروهی, اما آنها برنامه ریزی برای ادامه جریان یک کلاس آنلاین. پیروان در حال حفر پویا بین مادر و دختر تیم که 30 سال تفاوت سنی.

"آنها بیشتر عشق (پیج) چگونه او وانمود او را خسته و با صدای تلپ افتادن روی زمین در همه زمان ها و من فقط تظاهر او وجود ندارد" McGee گفت. "اما آن را سرگرم کننده آن را واقعا سرگرم کننده است.

"آن را به خوبی برای مردم را به دیدن که ما نه فقط مادر و دختر. وجود 30 سال بین ما و برخی از تمرینات من کند تا در, اما من می تواند آن را انجام دهد."

چگونه برای پیوستن به

رفتن به AP آموزش وب سایت و یا Facebook صفحه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب