Poonacha با هدف رسیدن به ITF پنل

حاکم ملی قهرمان تنیس Niki Poonacha در تلاش است تا به ITF بازیکن پانل در تلاش برای به حمایت از بازیکنان. وجود خ

توسط NEWSMINERAL در 8 خرداد 1399

حاکم ملی قهرمان تنیس Niki Poonacha در تلاش است تا به ITF بازیکن پانل در تلاش برای به حمایت از بازیکنان. وجود خواهد داشت دو مجموعه از پانل های هر یک برای مردان و زنان با Mark Woodforde و ماری پیرس به عنوان رؤسای مربوطه.

هفت بازیکنان فعلی انتخاب خواهد شد به دو پانل توسط خود بازیکنان با ITF به طور مستقیم در تماس با بازیکنان برای انجام رای گیری.

بازگشت به خانه در Anantpur با توجه به مستند Poonacha جدولها است مجموعه ای از نقاط به مبارزه برای بازیکنان ایجاد کند.

تمرکز اصلی خواهد بود به یک رسم 64 برای همه مسابقات است که کمک خواهد کرد که بیشتر بازیکنان رقابت و که دور نهایی مقدماتی به بهترین از سه مجموعه با فرمت.

او نیز به دنبال بهتر و هماهنگ مسابقات تقویم برای ساده تر, سفر به عنوان وجود دارد در مورد 550 مسابقات در سراسر جهان در یک فصل است.

Poonacha همچنین می خواهد یک کاهش در هزینه ورود به $20 به صورت مقدماتی حوادث و هزینه های ورود به قرعه کشی اصلی; نامحدود و آب و نوشیدنی های انرژی و موز به رایگان عرضه شده به بازیکنان در تمام مسابقات شرکت کردند.

با توجه به بحران کنونی یکی از خواسته خواهد شد به صورت خاص کمک مالی از ITF هر شش ماه برای بازیکنان در رتبه بندی از 400 به 1000 در تک و 200 به 800 در دو برابر است.

نتایج ژوئن

وجود 13 نامزد برای مردان است. آسیا و اقیانوسیه منطقه سه نامزد در Ti چن و جیسون تیلور به غیر از Poonacha.

این ITF اعلام نتایج اواسط ماه ژوئن. "رای گیری شروع خواهد شد امروز. من سعی کردم برای رسیدن به حداکثر بازیکنان گفت:" Poonacha.

در مقابل Poonacha گفت که او ممکن است نیاز به یک بین دولت تصویب به سفر او به عنوان قطار در Rohan Bopanna آکادمی در بنگلور اما او مطمئن بود که در مورد 14 روز در قرنطینه قانون است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب