ساعت نارندرا به نظر می رسد به سمت داخل به صرفه جویی در اقتصاد هند به عنوان بحران گزش

توسط: تابناک | منتشرشده: ژوئن 25 سال 2020 10:30:35 am نخست وزیر نارندرا مودی (ایسنا عکس: Dhiraj سینگ

توسط NEWSMINERAL در 5 تیر 1399
توسط: تابناک | منتشرشده: ژوئن 25 سال 2020 10:30:35 am
Narendra Modi, Indian economy, Indian economy Covid, Modi on economy, Make in India, Modi self-reliance نخست وزیر نارندرا مودی (ایسنا عکس: Dhiraj سینگ)

نارندرا نخست وزیر می خواهد به هند بیشتر متکیاما در صورتی که تجربه بیش از چند سال گذشته است هر چیزی را به آن را آسان نخواهد بود. در مواجهه با اختلالات به مواد اولیه و تجهیزات از چین به دلیل همه گیر و میلیون ها نفر از مشاغل زیر در سراسر کشور مستند مودی است ratcheted تماس محلی برای افزایش تولید و کاهش هند تکیه بر واردات است.

کمبود تجهیزات حفاظت شخصی در ابتدای شیوع افزایش خود را حل و فصل — و ظرف تنها دو ماه به هند تبدیل شدن به بزرگترین سازنده PPE کیت پس از چین است. که موفقیت تنها جسارت مودی به عنوان او exhorts سرخپوستان به خرید محلی کالا.

یک بن بست نظامی با چین است و در حال حاضر با اضافه کردن سوخت به کسانی که تماس. پس مرگبار درگیری بین سربازان از هر دو کشور در یک رقابت هیمالیا در مرز این ماه, هندی رهبران سیاسی را خواستار تحریم کالاهای چینی و ممکن است تعرفه های بالاتر بر روی محصولات از همسایه خود. معامله گران که قبلا تمایلی به حمله ارزان واردات چین در حال حاضر به آمده تا با یک لیست از 3000 آیتم ها از جمله اسباب بازی های ویدئویی و محصولات پلاستیکی است که به راحتی می توان با تولید محلی.

فشار برای کاهش واردات در این زمان است که "برجسته تر در آن ناسیونالیسم اقتصادی" گفت: Amitendu Palit یک محقق ارشد در دانشگاه ملی سنگاپور است. "این تفکر غالب این است که اگر کسب و کار بدهد تا واردات و شروع به ساخت محصولات مشابه در خانه و سپس آنها را به ایجاد شغل و تولید درآمد در خود حفظ روند."

Deja Vu

مودی که قبلا اقدام به افزایش تولید داخلی خود را در هند طرح اما که تا به حال موفقیت های محدود. در زیر است که ابتکار عمل دولت متعهد به قطع نوار قرمز و کمک به شرکت ها به دنبال به راه اندازی فروشگاه در کشور است. جاه طلبی بود که به رشد سهم تولید در اقتصاد به 25 درصد تا سال 2020 از 15 درصد در سال 2014.

اما سخت محلی-محتوای قوانین در این طرح نتیجه معکوس با افزایش هزینه های تولید برای شرکت های پایانی در حالی که مصرف داخلی در میان طولانی رکود در اقتصاد را دیدم بخش تولید سهم باقی مانده تقریبا راکد در حدود 15 درصد است.

Narendra Modi, Indian economy, Indian economy Covid, Modi on economy, Make in India, Modi self-reliance منبع: بلومبرگ

مودی چاره ای جز تمرکز بر تولید با توجه به رکود در غالب بخش خدمات — راننده اصلی برای رشد اشتغال. با اقتصاد در دوره اول آن سال انقباض در چهار دهه اخير مقامات ببینید رشد صنعتی به عنوان کلیدی برای ایجاد شغل برای برخی از 1 میلیون جوان وارد بازار کار در هر ماه است.

هند مشخص شده اقدامات جدید برای ارتقای اعتماد به نفس از جمله منع شرکت های جهانی از مناقصه برای قراردادهای دولتی به ارزش 2 میلیارد روپیه ($26.4 میلیون) و دادن وثیقه وام به کسب و کارهای کوچک است که حدود 48 درصد از هند کالا صادرات است.

همچنین به عنوان خوانده شده | 150,000 تومان کرور روپیه به علاوه: دولت محرک برای مناطق روستایی پست مستند

تحلیلگران می گویند این آخرین اقدامات انجام خواهد شد کمی را به شرکت های محلی بیشتر رقابتی است.

"این همه در میان مدت با استراتژی هند در حال حاضر. در حال حاضر آن است که مصرف کمی از رنگ سیاسی" گفت: N. R. Bhanumurthy معاون صدراعظم بنگلور, Dr. B. R. Ambedkar دانشکده اقتصاد. "اگر شما واقعا می خواهید به مقابله با چین شما باید بسیار رقابتی است. که نه یک شبه ،

از نفوذ سیاسی Swadeshi Jagran منچ — یک گروه هم تراز با مودی حزب حاکم — همواره در خط مقدم از هل دادن سرخپوستان خود را به منظور کاهش وابستگی به واردات است.

اما انجام این کار آسان تر است از انجام گفت. چین و هند بزرگترین منبع واردات با خرید از جمله کالاهای الکترونیکی راکتورهای هسته ای و مواد شیمیایی آلی در حال اجرا به تقریبا 70 میلیارد دلار در سال گذشته است. پکن برخوردار مازاد تجاری در حدود 50 میلیارد دلار با دهلی نو است.

"اعتماد به نفس باید به عنوان تفسیر ساخت هند بیشتر انعطاف پذیر در سال های آینده به جای تفسیر آن کلمات در باریکترین نظر" گفت: Kaushik دس ارشد هند اقتصاددان در Deutsche Bank AG. "هدف این است که برای کاهش واردات به هر قیمتی."

مودی نیز امید به فریب سرمایه گذاری به عنوان کسب و کار در سراسر جهان نگاه کنید به ارزیابی مجدد خود را از زنجیره تامین و تنوع خود را در چین ،

"در حالی که این چشم انداز خوب است ما نیاز به سیاست گفت:" رم Upendra دس رئیس مرکز تجارت منطقه ای در دهلی نو توصیف های اخیر اعتماد به نفس تعهد به عنوان "بیشتر از یک تکرار" را در هند برنامه. "ما نیاز به ارتقاء زیرساخت های فیزیکی و اجتماعی و زیرساخت ها است."

هند تلاش کرده است به خواستگاری سرمایه گذاران پس از آمریکا و چین تجارت جنگ است اما در بسیاری از مکان های مورد علاقه مانند ویتنام و تایلند و فیلیپین به جای توجه به نگرانی در مورد هند کهنه زمین و قوانین کار.

خسته کننده تاخیر

در حالی که هند در حال ساده سازی قوانین کار و کاهش مالیات شرکت نرخ آن را در تاریخ همتراز با همسالان چالش ها باقی می ماند به شکل دست و پا گیر زمین, قوانین خارجی-کنترل ارز و بی حال بوروکراسی.

شرکت های کره جنوبی از جمله بالا فولادسازی, پوسکو را داده تا خود را در هند سرمایه گذاری طرح با توجه به خسته کننده و تاخیر در خرید زمین. نتیجه این است که هند واردات 6.69 میلیون تن فولاد به پایان رسید و با وجود اینکه یک صادر کننده خالص از سنگ آهن.

همچنین به عنوان خوانده شده | E-commerce شرکت گفت: خریداران اجازه می دانم که کشور مبدا کالا

کلمات به تنهایی نمی تواند به اندازه کافی برای جذب سرمایه گذاران گفت: Jayati Ghosh, یک استاد اقتصاد در دانشگاه جواهر لعل نهرو در دهلی نو.

"اقتصاد در یک حالت فروپاشی" او گفت:. "اگر شما یک شرکت جهانی علاقه مند در یک محل جدید برای بخشی از زنجیره تامین خود را, شما نیاز به زیرساخت های عالی."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن