ساعت مودی وظایف رسمی GoM برای نظارت بر احیای اقتصادی بسته

توسط: اکسپرس سرویس خبری | دهلی نو | به روز شده: 18 مه سال 2020 9:29:10 am نارندرا نخست وزیر با وزیر

توسط NEWSMINERAL در 29 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | دهلی نو | به روز شده: 18 مه سال 2020 9:29:10 am
lockdown 4, lockdown 4.0, pm modi, pm modi covid package, nirmala sitharaman economic package, modi ministers economic package, india lockdown economic impact نارندرا نخست وزیر با وزیر دارایی Nirmala Sitharaman. (اکسپرس فایل عکس)

نخست وزیر نارندرا آموخته است که وظیفه یک گروه غیر رسمی وزیران (GoM) برای نظارت بر اجرای احیای اقتصادی بسته بندی اعلام شده توسط او در هفته گذشته منابع نشان داد در روز دوشنبه.

این گروه غیر رسمی به ریاست وزیر دفاع Rajnath Singh شامل بالا وزرا در دولت با شروع از صفحه اصلی وزیر آمیت شاه, وزیر دارایی Nirmala Sitharaman راه آهن و بازرگانی وزیر Piyush Goyal و هوانوردی وزیر Hardeep پوری منابع اضافه شده است.

این گروه در واقع منابع مطلع است به احتمال زیاد برای شروع به کار در اولین آنجا که وزیر دارایی اعلام کرد در حال حاضر تمام عناصر بسته بندی از طریق آخرین هفته است. منابع در این زمینه آیا حکومت نه از احتمال از جلسات از امروز خود را.

مرکز هزینه مالی
مقدار در کرور (روپیه)
قبل از ساعت اعلام 1,08,495*
Tranche 1 FM بسته 25,500
Tranche 2 5,000
بخش 3 30,000
Tranche 4 8,100
Tranche 5 40,000
مجموع 2,17,095

*شامل PM Garib Kalyan Yojana, 15,000 تومان کرور روپیه نسبت به ضد Covid بهداشت و 7,800 تومان کرور روپیه از دست دادن درآمد

قانون اساسی رسمی GoM دارای اهمیت نگه داشتن در ذهن دولت در حال حاضر liberalised محدودیت در سراسر کشور تحت مرحله چهارم از سراسر کشور مستند که به اجرا در آمد امروز.

توضیح داد: شکستن مرکز Atmanirbhar بسته

به تومان 20 lakh کرور احیای اقتصادی بستهکه شامل نقدینگی اقدامات اعلام شده توسط بانک مرکزی هند و دولت طرح با برخی از مالی سبقت گرفتن را پوشش می دهد طیف گسترده ای از وزارتخانه ها و ادارات. رسمی GoM می تواند یک مکانیزم برای نگه داشتن چشم در رول از هر یک از این اقدامات در سراسر بخش های مختلف است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن