ساعت مودی راه اندازی تومان 50,000 cr Garib Kalyan Rojgar Abhiyan برای کارگران مهاجر

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئن 20, 2020 1:37:00 pm نارندرا نخست وزیر صحبت می کند د

توسط NEWSMINERAL در 31 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئن 20, 2020 1:37:00 pm
PM Modi launches garib kalyan scheme, Garib Kalyan Rojgar Abhiyan, Narendra Modi, Coronavirus, India lcokdown, scheme for labourers, India news, Indian express نارندرا نخست وزیر صحبت می کند در طول راه اندازی Garib Kalyan Rojgar Abhiyan (GKRA) در روز شنبه. (آنی تصویر)

نخست وزیر نارندرا شنبه راه اندازی یک 50,000 تومان کرور روپیه طرح اشتغال برای کارگران مهاجر که بازگشت به صفحه اصلی متحده در میان coronavirus مستند. این Garib Kalyan Rojgar Abhiyan (GKRA) طرح راه اندازی شد توسط مودی بیش از یک ویدئو کنفرانس در خگریا منطقه Telihar روستا در بیهار در حضور بیهار وزیر Nitish کومار و معاون وزیر Sushil Kumar Modi. رئیس وزرای آمریکا دیگر به عنوان به خوبی به عنوان اتحادیه و وزرای ذیربط در شرکت مجازی راه اندازی.

دنبال Coronavirus هند زندگی می کنند به روز رسانی

این طرح در یک زمان می آید زمانی که lakhs از مهاجران بازگشته اند به شهر محل زندگی و نیاز به اشتغال داشتن به شدت به ضرب گلوله به خصوص در مناطق روستایی است.

در طول راه اندازی PM مودی ستایش روستایی هند برای مبارزه با بیماری همه گیر کوروناویروس در یک راه موثر. "راه روستاهای مبارزه کرده اند coronavirus تدریس یک درس بزرگ به شهرستانها. آیا کسی اطلاع دارد کار خود را و یا نه من تگرگ سهم خود را در مبارزه با کروناویروس. Garib Kalyan Rojgar Abhiyaan شروع از خگریا بیهار است به یک ابزار مهم برای تحقق این نیاز و احساسات" او اضافه شده است.

"این است که تلاش ما است که کارگران مشاغل در نزدیکی خانه خود را. تا به حال شما بودند و در حال توسعه شهرستانها... در حال حاضر به شما کمک خواهد کرد را ایجاد کرد" او گفت:. تصریح می کند که برای اولین بار در اینترنت در حال استفاده در روستاها PM مودی گفت: "کار نسبت به افزایش سرعت اینترنت تخمگذار, از کابل های فیبر انجام خواهد شد."

مودی همچنین پرداخت ادای احترام به سربازان بیهار هنگ که جان خود را از دست در لاک در شرق لاداخ.

هند گزارش 14,516 coronavirus موارد و 375 مرگ و میر در 24 ساعت گذشته, گرفتن تعداد کل عفونت در روز شنبه به 3,95,048 از جمله 12,948 مرگ و میر 1,68,269 فعال موارد و 2,13,831 افرادی که درمان شده اند و مرخص تا کنون طبق اطلاعات توسط وزارت بهداشت و رفاه خانواده.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن