برنامه ریزی برای بدترین: در Bemidji, Minn., بیمارستان آماده است برای COVID-19 — به عنوان شهرستان مورد دیدن یک چشم انداز مثبت

آن را در ساختمان طبقه چهارم. آن را آرام و به خوبی روشن است. وجود تخت و هواکش و مخازن اکسیژن — و نه یک روح وجود

توسط NEWSMINERAL در 20 تیر 1399

آن را در ساختمان طبقه چهارم. آن را آرام و به خوبی روشن است. وجود تخت و هواکش و مخازن اکسیژن — و نه یک روح وجود دارد از آنها استفاده کنید. به عنوان او راه می رود و این خالی طبقه او امیدوار است که آن باقی می ماند که راه.

Abdelfattah است hospitalist در سنفورد. او یک عضو از یک تیم کوچک است که طراحی شده به مرکز پزشکی COVID-19 طرح پاسخ. تا کنون در بیمارستان نداشته برای اجرای بسیاری از تیم برنامه ریزی است. اما به عنوان آنها را تماشا موارد مثبت در Beltrami County آرامی کنه به سمت بالا آنها صبر و آنها نگران باشید.

برنامه ریزی برای رسیدن به این نقطه, Abdelfattah گفته بود شدید استرس زا باشد.

"من می توانم به شما بگویم" او گفت: "من این را با خود به خانه من. زمانی که من وقت آزاد من فقط برنامه ریزی است. من فقط تصور بدترین."

Dr. Rami Abdelfattah is a hospitalist at Sanford Bemidji (Minn.) Medical Center. He’s on a small team that designed the medical center’s COVID-19 response plan. The task, he says, was wildly stressful. John Enger | MPR News

دکتر رامی Abdelfattah است hospitalist در سنفورد بمیجی (Minn.) مرکز پزشکی. او در یک تیم کوچک است که طراحی شده به مرکز پزشکی COVID-19 طرح پاسخ. وظیفه او می گوید:, شد, شدید استرس زا باشد. جان انگار | MPR اخبار

برای او می خواهم به خانه سر در شب شرکت در مراسم آشنا به مراقبت های بهداشتی کارگران در COVID-19 عصر: ریختن لباس های خود را در گاراژ دوش — سپس در ادامه خود را در شب. او می خواهم خود را بچه ها به رختخواب و بررسی جدیدترین مقالات پژوهشی. آن را شغل خود را برای حفظ تیم خود را تا به امروز اما همه چیز تغییر شده است به طوری سریع است. در یک نقطه هواکش حیاتی بودند — و شاید نه چندان حیاتی است. داروهایی که نشان داد وعده یک روز ممکن است اخراج شود ،

"آنچه درست بود این جمعه" او گفت:, "جمعه آینده آن مخالف بود."

Abdelfattah رشد در مصر و انجام رزیدنتی پزشکی خود را در نیویورک. او هنوز هم دوستان با بسیاری از پزشکان وجود دارد و آنها به او گفت داستان های ترسناک از شهر coronavirus افزایش است. آنها غرق شد. آنها نمی دانند که چگونه به درمان ویروس. آنها فقط تلاش همه چیز. Abdelfattah نمی خواهم که ایده.

"ما مانند پزشکی مبتنی بر شواهد" او گفت:. "آزمایش های بالینی. در این نوع از هرج و مرج شما نمی توانید آن را داشته باشند."

اواخر آوریل, Sanford, خود را برای اولین بار جدی در بیمارستان بستری COVID-19 بیمار یک زن مسن. Abdelfattah کمک به مراقبت از او. او عینک لایه محافظ دنده است که در زمان 45 دقیقه برای قرار دادن در و دیگری 45 دقیقه به را خاموش و دوباره. حتی پس از چند ماه مطالعه گفت: پرونده یک شوک بود.

"من به عنوان خوانده شده که آن دسته از بیماران به سرعت در حال بدتر," او گفت:. "من فکر نمی کنم مغز من هضم 'سرعت' راه من آن را دیدم. آن متفاوت بود. آن را به مدت یک شب."

Abdelfattah و تیم او به دنبال به روزترین درمان توصیه های لحظه ای. آنها سعی کردند یک داروی آزمایشی دقت اجتناب از نیاز به قرار دادن بیمار در یک ونتیلاتور — و او بهبود یافت. آن را اثبات مفهوم برای Abdelfattah. او می دانست که او می توانست ابزار است که مشغول به کار بر روی این ویروس است.

از آن پس است و آرامش. Abdelfattah می گوید اولیه دست پاچگی استرس را تصویب کرده است اما از آن شده است توسط پایدار نوع استرس است.

این یک چیز به آماده شدن. این یکی دیگر از به کار سخت وحشیانه, برای ماه, برای حفظ آمادگی که وجود ندارد بسیاری از موارد.

Abdelfattah ماندن دوره — اما در خارج از بیمارستان بسیاری از به نظر می رسد نیست. و آن شروع به گرفتن در جامعه است. مقامات بهداشت عمومی نگرانی آنها ممکن است به زودی به دیدن یک چشم انداز مثبت در COVID-19 مورد از چهارم جولای آخر هفته.

"ما تا به حال تعداد قابل توجهی از موارد حباب" گفت: Beltrami County, بهداشت عمومی, مدیر سینتیا Borgen. "ما شده اند قادر به اتصال به یک دوجین از آنها را به یک گروه از دوستان."

یک دوجین از موارد ممکن است صدا مانند بسیاری که در مقایسه با مقدار اعداد بزرگتر در بخش دیگر از دولت اما است که نشان دهنده یک چهارم از شهرستان مجموع موارد فقط در یک آخر هفته.

این گروه از آلوده دوستان Borgen دنبال شد و جوان و سالم و عمدتا بدون علامت. اما آنها بازدید یک تعداد انگشت شماری از کسب و کارهای محلی در طول تعطیلات آخر هفته. یکی از دوستان در حال برنامه ریزی یک سفر به پدربزرگ و مادربزرگ او و گفت: Borgen او وحشت زده از آلوده کردن آنها.

وضعیت بدتر ساخته شده است توسط یک مشخص شده عدم احتیاطی در منطقه — توصیه می شود در صورت ماسک نیست همه جا در Beltrami County است. مردم Borgen گفت: خسته از اقدامات احتیاطی.

که نمی آید به عنوان یک شوک به Abdelfattah. ماه اجتماعی فاصله و شتاب زده نقاب دار فروشگاه مواد غذایی اجرا می شود می توانید یک روانی, تلفن, او گفت:.

و او گفت: مردم باید راه های مختلفی برای مقابله با این بیماری همه گیر.

یک راه این است که به چشم پوشی از آنچه اتفاق می افتد — برای بازگشت به زندگی به عنوان اگر هیچ چیز تغییر کرده است.

اما راه بهتر و گفت: دکتر که صرف چهار ماه گذشته آماده است برای آماده سازی به پوشیدن ماسک و شستن دست و ایستاده 6 فوت از هم جدا.

می توان آن را سخت او گفت: اما انجام آن معنی است که او می تواند تنفس عمیق هر روز صبح در راه رفتن خود را از طریق آن خالی COVID-19 بخش است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن