عکس: خط به صورت بوفه

پی ترکیه کرکسهای دور بالا و منتظر درختان و نرده نوشته های خود را به نوبه خود در یک لاشه گاو در یک میدان در نز

توسط NEWSMINERAL در 22 تیر 1399

پی ترکیه کرکسهای دور بالا و منتظر درختان و نرده نوشته های خود را به نوبه خود در یک لاشه گاو در یک میدان در نزدیکی Lake Nebagamon در بعد از ظهر پنجشنبه, جولای 9.

ترکیه کرکسهای باید حس فوق العاده ای از بوی. آنها شناخته شده اند قادر به بوی مردار از بیش از یک مایل دور است که بسیار منحصر به فرد در جهان پرنده. ترکیه کرکس بزرگترین بویایی (بوی) سیستم از تمام پرندگان. آنها تنها روبنده پرندگان است که می تواند کشتن طعمه خود را.

A Turkey Vulture flies off of a fence post in a field along County Road B just outside of Lake Nebagamon Thursday afternoon, July 9. The birds were circling and eating a cow carcass in the field. (Jed Carlson / jcarlson@superiortelegram.com)

ترکیه کرکس پرواز از حصار پست در یک میدان در امتداد جاده شهرستان, B, فقط در خارج از Lake Nebagamon بعد از ظهر پنجشنبه, جولای 9. پرندگان بودند گردان و خوردن لاشه یک گاو در این زمینه است. (Jed کارلسون / jcarlson@superiortelegram.com)

نزدیک بازرسی از پای خود را به یاد یکی از مرغ به جای شاهین یا عقاب. پای خود را بی فایده تبدیل به طعمه, اما آنها منقار قدرتمند است که می تواند از طریق اشک حتی سخت ترین گاو پنهان.

Two Turkey Vultures and a Raven share a perch on a downed tree in a field along County Road B just outside of Lake Nebagamon Thursday afternoon, July 9. The birds were waiting their turn to munch on a cow carcass out in the field. (Jed Carlson / jcarlson@superiortelegram.com)

دو ترکیه کرکس و کلاغ به اشتراک گذاری قرار گرفتن در قطع درخت در یک میدان در امتداد جاده شهرستان, B, فقط در خارج از Lake Nebagamon بعد از ظهر پنجشنبه, جولای 9. پرندگان بودند و منتظر نوبت خود را برای جویدن در یک لاشه گاو در این زمینه است. (Jed کارلسون / jcarlson@superiortelegram.com)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن