امور مالی شخصی: متولد 1985 یا بعد ؟ خرس در بازار سهام است دوست خود را

اجازه دهید تصریح راست در بالای صفحه است که تماشای بازنشستگی خود را سرمایه گذاری کاهش ارزش دردناک است, ترس القا

توسط NEWSMINERAL در 14 اردیبهشت 1399

اجازه دهید تصریح راست در بالای صفحه است که تماشای بازنشستگی خود را سرمایه گذاری کاهش ارزش دردناک است, ترس القا هیچ ایده از یک زمان خوب است. و این می تواند احساس شدید به خصوص اگر شما 35 یا جوان به عنوان این است که به احتمال زیاد اولین خرس بازار تجربه کرده اید به عنوان یک سرمایه گذار و نه اطرافیان.

اما نگه داشتن چشم خود را بر روی هدف نهایی خود را — بازنشستگی است که 30 سال یا بیشتر خاموش — می توانید توزیع مجدد امروز بازار خرس به عنوان یک فرصت.

در حال حاضر شما در چه سیاست wonks تماس بازنشستگی انباشت فاز. که شما ستون پول به سهام و اوراق قرضه) برای استفاده در آینده. وقتی که بازنشسته می خواهد تغییر چرخ دنده ها و پیدا کردن خود را در decumulation فاز. شما جذب پول به زندگی در.

هنگامی که شما در تجمع مرحله خرس بازارهای تحویل مهمی معامله: سهام فروش اجازه می دهد شما را به خرید سهام بیشتر برای همان مقدار دلار.

بیایید می گویند شما یک کم هزینه شاخص سهام صندوق بود که 10 دلار قیمت سهم و شما تا به حال 100 دلار برای سرمایه گذاری است. این بدان معناست که شما می توانید خرید 10 سهم. اگر یک خرس بازار می فرستد سهم به قیمت $6.50 شما می توانید خرید بیش از 15 سهام خود را با قیمت 100 دلار.

اگر ما می توانید موافقت کنید که در برخی از سهام را بازیابی و به اشتراک گذاری خود را با قیمت صندوق شاخص به 10 دلار سهم خود را 10-به اشتراک گذاری سرمایه گذاری خواهد بود به ارزش 100 $(بازگشت به شکستن حتی). 15 سهام شما خریداری که قیمت فروش در حال حاضر به ارزش $150. که انباشت فاز فرصت است. خرید ارزان سهام امروز با انتظار است که در آینده سهام را دوباره بجای اول برگشتن.

تا زمانی که سهام بهبود می یابند ؟ کسی چه می داند ؟ خرس بازار آغاز شد که در فوریه 13th, پس از سال 1946. دست دادن به طور متوسط حدود 33 درصد با توجه به CFRA پژوهش و کاهش به طور معمول طول می کشد حدود یک سال است. از آنجا می توانید آن را به مدت دو سال به صورت سهام به آنچه آنها را از دست داده و پس از آن حرکت به سه ماهه قبل از آینده بازار فروش می رسد.

حتما در کوتاه مدت سهام شما خرید در حال حاضر می تواند تبدیل به حتی ارزان تر است اگر این خرس در بازار همچنان ادامه دارد. که خوب است. نگه داشتن خودتان یادآوری شما نمی نیاز به این پول برای 30 یا 40 سال یا بیشتر. تاریخ به ما نشان داده است که بیش از دراز مدت بول بازار سود بیشتر از بازار خرس ضرر و زیان برای کسانی که بیمار باقی می ماند و اقامت سرمایه گذاری. آنچه شما خرید امروز است برای رفتن به ارزش یک کل خیلی بیشتر در 20 و 30 و 40 سال است. داده, مدرن, زندگی, امید, محافظ نیاز به یک بسیار طولانی مدت تمرکز می کنند.

سفر در راه برگشت ماشین ممکن است کمک به مجموعه ای از صحنه است. 1970s بود شپشو زمان برای سرمایه گذاری. یک خرس در بازار آغاز شد که در ژانویه سال 1973 و فرار از سقوط 1974 دیدم سهام ایالات متحده شیرجه رفتن بیش از 40 درصد است.

بیایید تصور کنید که 30 سال سرمایه گذاری از $10,000 در Jan. 1 سال 1973 در سهام ایالات متحده برای بازنشستگی در سن 65. در پایان است که در بازار نمونه کارها ارزش پایین بود به حدود 5500 دلار. بپرسید هر کسی که یک فرد بالغ در 1970s و آنها را به شما بگویم چه خشن مالی تقلا کردن آن بود. نفت تحریم بود فشردن اقتصاد و تورم یک مشکل بزرگ و oh yeah, رئیس جمهور نیکسون استعفا داد و تحت تهدید به استیضاح. اگر تا کنون یک زمان وجود دارد به فکر می کنم که سرمایه گذاری سهام محکوم شد که در آن بود.

اما اجازه دهید می گویند ما 30 سال باقی مانده بیمار است. در زمان او بود که 65 در پاییز سال 2008 $10,000 او تا به حال سرمایه گذاری در سال 1973 همانطور که بازار در زمان برگزاری خواهد بود به ارزش حدود $300,000. اگر او یو بی اس در بازار سهام در پایین آن بازار خرس و منتقل $5,500 او تا به حال در بازار سهام به بهره بلبرینگ نقدی ابزار در زمان او بود که 65 پول نقد شده اند به ارزش حدود $41,000.

حتی اگر ما به گسترش زمان خود قاب را در تمام 2008-2009 خرس بازار $10,000 شده اند که به ارزش بیش از $180,000 در مارس 2009 زمانی که بحران مالی بازار خرس به پایان رسید.

به وضوح اقامت سرمایه گذاری پرداخت می شود. علاوه بر این در ادامه به سرمایه گذاری از طریق آن تمام شد و این پیروزی بزرگ است. بیایید می گویند ما 30-چیزی را در سال 1973 نه تنها سرمایه گذاری از $10,000 در سهام ایالات متحده بلکه متعهد به سرمایه گذاری یکی دیگر از 100 دلار در ماه. در پایان سال 2009 به بازار خرس — که می توانست او ششم خرس — نمونه کارها خود را خواهد بود به ارزش حدود $700,000.

یک تفاوت بزرگ بین و سپس و در حال حاضر این است که بسیاری از کارگران در آن زمان نبودند مسئول برای بازنشستگی خود پس انداز به عنوان قدیمی بازنشستگی بسیار محبوب تر بودند. 401(k) و یا دیگر تعریف شده سهم برنامه ممکن است شما را از طریق کار حتی نمی وجود داشته باشد تا 1980s.

امروز کارگران خود می دانند بازنشستگی آینده امنیت در انتخاب آنها را امروز. و در یک بازار خرس کسانی که انتخاب می توانید شروع به احساس می کنید واقعا ناراحت کننده است. نفس عمیق بکشید. به خودتان یادآوری شما هنوز سرمایه گذاری برای سال آینده یا سال بعد. هدف شما این است که در دهه های دور. این خرس بازار و آینده آنهایی که فرصت را برای خرید بیشتر از زمانی که سهام آنها در قیمت های پایین تر. فقط نگه داشتن انجام آنچه شما انجام شده است – و مقاومت در برابر وسوسه به برداشت پول بازنشستگی قبل از بازنشستگی — و شما به طور جدی به ساخت یک انتخاب برای اقامت متعهد به ایجاد امنیت بازنشستگی.

کارلا سرخ شده است مستقل امور مالی شخصی نگار. توزیع شده توسط تریبون سرویس خبری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب