'مناسب': سنت توماس به طور رسمی پیوستن به CCHA در حرکت به بخش من

پس از این دانشگاه دریافت NCAA تصویب جولای 15 به حرکت به طور مستقیم از بخش سوم به بخش من آن را اجتناب ناپذیر به

توسط NEWSMINERAL در 9 مرداد 1399

پس از این دانشگاه دریافت NCAA تصویب جولای 15 به حرکت به طور مستقیم از بخش سوم به بخش من آن را اجتناب ناپذیر به نظر می رسید که Tommies خواهد به زودی تبدیل به CCHA هشتم عضو.

این خبر رسمی شد یکشنبه, جولای 29, زمانی که هر دو طرف اعلام کرد که سنت توماس مردان هاکی برنامه یک خانه پیدا کرده بود در CCHA با شروع لیگ افتتاحیه 2021-22 فصل است.

"از آغاز زمانی که من استخدام یک ماه پیش St. Thomas من شماره 1 هدف برای اضافه کردن به عنوان هشتمین عضو CCHA," لیگ کمیسر همین لوسیا گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار شد بیش از زوم. "من به صحبت کرد (St. Thomas مدیر ورزشی فیل Esten) یک هفته قبل از من در واقع اعلام کرد. ما شروع به ما گفت و گو که در آن زمان به من آموخته است که در مورد آنچه که افکار خود را و نیازهای شد من فکر کردم که آنها می تواند یک بازی مناسب برای این CCHA."

"این CCHA واقعا کامل و مناسب برای سنت توماس" Esten اضافه شده است. "من می گویم که ما در حال ورود به این با چشم باز (و) درک کنند که این یک سفر است. (ما) قطعا می دانند که این روند ساختمان برای ما. اما من هم معتقدم که اگر ما این کار را در حق ما می تواند ساخت یک برنامه رقابتی و واقعا ارزش-اضافه شدن عضو در لیگ یکی که مشتاق به در میان بهترین در کشور است."

از لحاظ جغرافیایی اضافه کردن Tommies بدون ذهن و بسیار خوشحال برای لیگ خواهد شد که از ویژگی های کنونی غرب دانشگاهی هاکی اعضای انجمن بمیجی دولت بولینگ سبز فلک دولت, دریاچه سوپریور, دولت, Michigan Tech, مینه سوتا دولت و شمال میشیگان.

"یکی از مهم ترین چیزهایی است که برای CCHA همانطور که ما حرکت رو به جلو است و ما می خواهیم برای حفظ منطقه ای رد پا و سنت توماس قطعا می افزاید که" لوسیا گفت. "محل سکونت خود در شهرهای دوقلو در بازار رسانه ای و تمام هاکی-بازی اعضای طرفداران شهرهای دوقلو — ما نگاه به جلو به داشتن آنها را به عنوان بخشی از CCHA."

علاوه بر جغرافیا هفت خروج WCHA مدارس بودند به دنبال یک برنامه با تعهد به هاکی. این CCHA معتقد است که پیدا کرده است یک مسابقه در خیابان Thomas لیگ اولین موسسه خصوصی و با وقف بیش از $436 میلیون.

"وجود دارد هیچ سوال در ذهن من است که دانشگاه سنت توماس همان چشم انداز" لوسیا گفت. "یکی از چیزهایی که من می دانم در مورد دانشگاه سنت توماس است که آنها کاری ندارد مگر اینکه آنها آن را انجام دهد کلاس اول. حرکت خود را به بخش من حتی اگر آن را ممکن است چند سال برای ساخت این نوع از امکانات و اضافه کردن به نمونه کارها خود را در این بخش من در سطح آنها آن را انجام دهد. آنها از رهبری است. آنها به خوبی متصل در شهرهای دوقلو با قابلیت جمع آوری کمک."

با یک, کنفرانس, صفحه اصلی در حال حاضر تایید سوالات باقی مانده در مورد این تیم را در خانه یخ بازی. این Tommies' خانه فعلی عرصه کرسی حدود 900 نفر است و در واقع سنت توماس از آکادمی در حومه مندوتا هایتز حدود نه کیلومتر از محوطه دانشگاه.

در حال حاضر این برنامه ادامه خواهد داد به تماس مندوتا هایتز صفحه اصلی آن را به عنوان کار می کند گزینه برای آینده است. در ضمن Esten چپ باز احتمال این که سنت توماس می تواند بازی "یک بازی یا دو" در یک بزرگتر برگزاری است.

"من فکر می کنم وجود دارد برخی از فرصت های هیجان انگیز برای ما حتی در این دوره میزبان برخی بسیار شسته و رفته حوادث در شهرهای دوقلو بازار" Esten گفت. "ما شروع به فکر می کنم در مورد آنچه که در آینده ممکن است مانند نگاه. دوباره (ما هستیم) بسیار مراحل اولیه تلاش برای فکر می کنم از طریق محل سایت, برنامه ریزی تفاسیر و ظرفیت. و البته تامین مالی قطعه ای است که واقعا مهم است."

به احتمال بیشتر گسترش لوسیا صدا محتوا با هشت تیم CCHA.

"شما هرگز نگویید هرگز, اما در همان زمان هشت است و تعداد زیادی" کمیساریای گفت. "من فکر می کنم که با جای پای ما در میانه این دقیقا همان چیزی است که ما می خواستیم. ما می توانید بنشینید با هشت برای مدت زمان طولانی. اگر وجود دارد یک تیم وجود دارد که ما را در لیگ بهتر که رفتن برای اضافه کردن به CCHA پس قطعا من خواهد بود به آن باز و در حال حاضر آن را به بقیه بدن."

لیگ جدید عضویت در حال حاضر به نظر می رسد مستحکم و یک کمیسر در محل است. علاوه بر آن شد چهارشنبه اعلام کرد که بمیجی دانشگاه ایالتی رئیس جمهور ایمان Hensrud خواهد بود صندلی کنفرانس هیئت مدیره.

این CCHA است یک گام نزدیک تر به مصرف یخ در 2021.

"وجود دارد بسیار به انجام بیش از 12 ماه آینده به عنوان ما آماده برای که برای اولین بار از جن رها" لوسیا گفت. "من فقط نمی تواند بیشتر هیجان زده می شود بخشی از این تیم با CCHA و کار با این مردم بزرگ است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب