پنس در کلینیک مایو بازدید: 'من باید پوشیده, ماسک,.'

واشنگتن — معاون رئیس جمهور مایک پنس گفت: یکشنبه, مه 3 که او باید پوشیده, ماسک, زمانی که او در بازدید از کلینی

توسط NEWSMINERAL در 15 اردیبهشت 1399

واشنگتن — معاون رئیس جمهور مایک پنس گفت: یکشنبه, مه 3 که او باید پوشیده, ماسک, زمانی که او در بازدید از کلینیک مایو در هفته گذشته.

"من فکر نمی کنم لازم بود اما من باید پوشیده ماسک در کلینیک مایو" پنس گفت: در طول یک فاکس نیوز مجازی تاون هال با رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در یادبود لینکلن در واشنگتن است.

پنس در روچستر سه شنبه گذشته برای یادگیری در مورد یک کروناویروس جدید تست "moonshot" است که در این کلینیک با همکاری دولت و دانشگاه مینه سوتا به تقویت دولت را تست ظرفیت 20,000 آزمون در روز است.

اما این پیام بود که تا حد زیادی پیشی گیرد و توسط پنس را شکست به پوشیدن ماسک او به عنوان بازدید مایو کارکنان و بیماران نقض درمانگاه سیاست. این حادثه ایجاد شده داد و بیداد, در رسانه های اجتماعی و تحت پوشش رسانه ای آن شب.

پنس به نظر می رسد به طور ضمنی اذعان کرد که او اشتباه بود دو روز بعد هنگامی که او در یک ماسک در حالی که تور یک جنرال موتورز کارخانه در ایندیانا که در حال حاضر ساخت هواکش.

خواسته یکشنبه اگر تصمیم خود را برای رفتن maskless شد ارسال مخلوط سیگنال پنس تاکید کرد که مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری شده است و روشن است که هدف از پوشیدن ماسک برای جلوگیری از گسترش این بیماری است. به عنوان کسی که تست شده به طور منظم برای بیماری او فکر نمی کنم وجود دارد هر گونه خطر است که او می تواند دیگران را آلوده.

"از آنجا که رئیس جمهور و من در این موقعیت منحصر به فرد که ما در, ما در حال آزمایش اغلب" پنس گفت که او فکر نمی کنم یک ماسک لازم بود.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن