Pedda Jeeyar Swamy Mutt پیغمبر آزمایش مثبت برای coronavirus

توسط: PTI | تیروپاتی | منتشر شده در تاریخ: جولای 18, 2020 9:23:27 pm پاپ وضعیت سلامت است, اما, پایدار

توسط NEWSMINERAL در 28 تیر 1399
توسط: PTI | تیروپاتی | منتشر شده در تاریخ: جولای 18, 2020 9:23:27 pm
Pedda Jeeyar Swamy Mutt seer tests positive, Tirumala coronavirus cases, Tirupati coronavirus cases, TTD coronavirus cases, India news, Indian Express پاپ وضعیت سلامت است, اما, پایدار, رئیس گفت. (بازنمودی)

ارشد پاپ از Shree Pedda Jeeyar Swamy Mutt از تیروملا تیروپاتی Devasthanams (TTD) است که بر حرم خداوند Venkateswara در تیروملا در نزدیکی اینجا دارای آزمایش مثبت برای کوروناویروس.

صحبت به PTI در شنبه رئیس TTD مدیره Y V Subba ردی گفت: 63 سال پیغمبر بود که معطوف به یک شرکت بیمارستان در چنای اما او کاهش یافته است و ابراز تمایل خود را برای درمان در mutt خود را.

به عنوان هر یک صد ساله سفارشی بینا چهل و چهار-ماه-بلند 'Chaturmasya Deeksha' از یکشنبه گذشته تا او ترجیح داده در اینجا باقی می ماند و درمان ردی گفت.

پاپ وضعیت سلامت است, اما, پایدار, رئیس گفت.

پس از این معبد دوباره باز شد برای جانبازان در ژوئن 11, حدود 160 TTD اعضای هیات از جمله 16 'archakas' (کشیش) آلوده بودند توسط این ویروس تا کنون او گفت:. با این وجود جانبازان هنوز هم می توانید ببینید حرم او اضافه شده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن