پاتیالا گروه فراهم می کند مواد غذایی دمپایی به مهاجران ترک دولت می خواهد آنها را به بازگشت به

نوشته شده توسط Divya Goyal | Ludhiana | به روز شده: مه 24, 2020 10:23:39 pm این گروه نیز تشویق مهاج

توسط NEWSMINERAL در 4 خرداد 1399
نوشته شده توسط Divya Goyal | Ludhiana | به روز شده: مه 24, 2020 10:23:39 pm
coronavirus, coronavirus news, covid 19 tracker, covid 19 india tracker, coronavirus latest news, covid 19 india, coronavirus latest news, coronavirus india, coronavirus india news, coronavirus india live news, coronavirus in india, coronavirus in india latest news, coronavirus latest news in india, coronavirus cases, coronavirus cases in india, coronavirus lockdown, coronavirus india update, coronavirus india state wise, این گروه نیز تشویق مهاجران به بازگشت هر زمان که وضعیت normalises. (اکسپرس عکس Gurmeet سینگ)

Pained با درد و رنج و درماندگی از کارگران مهاجر یک گروه از مردم در پاتیالا به شدت به آنها 'با وقار وداع' به عنوان آنها را ترک پنجاب. این گروه به رهبری سابق پاتیالا MP است که نه تنها ارائه لنگر به کسانی که پیاده روی و دوچرخه سواری در خانه و یا ترک برای خود بومی متحده از طریق Shramik قطار, اما همچنین آنها را می پوشند جدید دمپایی با دست خود. آنها در حال صحبت کردن برای مهاجران درباره, چگونه ارزش خود سهم شده است در حال توسعه پنجاب و گفتن آنها را به بازگشت به زمانی که وضعیت بهتر است.

به 'تاج کمک به گروه' متولد شد و پس از یک گروه از ساکنان از گورو ناناک نگر مستعمره و برخی از کارکنان دیزل Loco نوسازی آثار (قابل) واحد راه آهن در پاتیالا گرد هم آمدند و شروع به جمع آوری پول برای کمک به مهاجران. به زودی به آنها ملحق شدند سابق پاتیالا Aam Aadmi Party (AAP) MP Dr Dharamvira گاندی که همراه با توانیر دوستان بیش از حد کمک مالی است و در حال حاضر رهبری کمک به فعالیت های گروه. "ما در حال دادن به مهاجران وقار وداع به طوری که آنها با خاطرات خوب از پنجاب و مردم آن را," او گفت: هند اکسپرس.

"Pyaare pravaasi mazdoor bhaiyyon تاج sankat کی iss mushkil دبير mein samooh Patialavasiyon samet samast پنجاب aapke saath hai' (عزیز مهاجر برادران در این زمان دشوار در طول coronavirus همه گیر پاتیالا ساکنان و همه پنجاب ایستاده است با شما) می خواند بنر به عنوان صدها نفر از مهاجران در صف برای یک وعده غذایی گرم در حال خدمت در راه آهن overbridge بین اتوبوس ایستاده و ایستگاه راه آهن در شهرستان پاتیالا. در میان داوطلبان خدمت به مواد غذایی است دکتر گاندی.

این گروه نیز تشویق مهاجران به بازگشت هر زمان که وضعیت normalises.

Harish Chadha (56), قابل کارمند از پاتیالا گفت: ساکنان گورو ناناک نگر و حداقل 20 کارکنان (از جمله برخی از افسران) از قابل پاتیالا کمک کرده و به زودی به آنها ملحق شدند توسط Dr گاندی و توانیر دوستان است. "این همه زمانی آغاز شد که من و تاجر دوست Vishal Mittal تصمیم گرفت برای کمک به مهاجران. در ابتدا ما ارائه جیره به 625 خانواده های مهاجر که تا به حال هیچ امرار معاش با توجه به مستند. بعد از دیدن مهاجران پیاده روی و دوچرخه سواری به بومی متحده در رقت بار دولت ما آغاز توزیع دمپایی به کسانی که نیاز دارند. ما به آنها عزت ما صحبت کردن با آنها با احترام و ما به آنها بگویید که آنها ستون فقرات صنعتی و کشاورزی رونق در پنجاب. ما به آنها بگویید که آنها باید بازگشت به پنجاب زمانی که وضعیت normalises و ما به آنها خوش آمد. ما آنها را به پوشیدن دمپایی با دست خود ما" گفت: Chadha.

لنگر که در خدمت مخالف پاتیالا ایستگاه راه آهن از جایی که مهاجران ترک از طریق Shramik قطار. "ما در حال خدمت برنج-dal, sambhar-برنج rajma-برنج به مهاجران ترک از طریق قطار. ما مرتب طبخ و ظروف از gurdwara" گفت: Chadha اضافه,",,,, Dr گاندی نیز کمک 50,000 تومان از جیب خود و هم ما موفق به جمع آوری تومان 3.65 لاخ برای کمک به مهاجران گفت:" Chadha.

Dr گاندی که شکل گرفته بود خود را Nawan پنجاب حزب (NPP) گفت: او فقط پیوست و کارآمد این طرح توسط ساکنان پاتیالا. "دوست من Tarandeep بیلسپور از نیوزیلند کمک 42,000 تومان و Charanjit Singh و آفتابی آناند از نروژ به 30000 تومان. مردم فقط نگه داشته به آینده را با هم و این منجر به تولد 'کرونا کمک به گروه های کوچک در تلاش برای کمک به مهاجران با عزت. آنها ساخته شده است پنجاب و در حال حاضر ما نمی توانیم آنها را ترک درمانده است. به زودی گروه ما رسیده پیاده روی/دوچرخه سواری مهاجران در جاده ها در Patiala Rajpura, سیرهیند و مندی Gobindgarh که در آن ما آنها را می پوشند جدید دمپایی. ما به آنها paranthas های. ما را ترک نمی تواند آنها را در رحمت از دولت ها که از خواب بیدار شد خیلی زود و مرتب Shramik قطار. آن شده است یک هفته پس ما باید در خدمت لنگر به بیش از 12000 مهاجران ترک از طریق Shramik قطار," او اضافه شده است.

Dr گاندی گفت که گروه در حال حاضر نیز تصمیم گرفت به خدمت karha پراساد (شیرین ظرافت خدمت در gurdwaras) به مهاجران ترک پنجاب. "در سرزمین گورو ناناک از جمله درمان به مهاجران نیست قابل قبول است. ما نمی تواند نشسته اند که سکوت بود و هیچ کس به آنها کمک" او اضافه شده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن