پتهنکت پلیس رزرو برای نقض حقوق پس از 4 سال حرکت SC برای تسکین

نوشته شده توسط Kamaldeep سینگ Brar | امریتسار | به روز شده: ژوئیه 17 سال 2020 12:00:39 am در روز پنج

توسط NEWSMINERAL در 26 تیر 1399
نوشته شده توسط Kamaldeep سینگ Brar | امریتسار | به روز شده: ژوئیه 17 سال 2020 12:00:39 am
supreme court, Pathankot cop, phatankot cop booked for illegal detention, illegal detention in pathankot, indian express در روز پنج شنبه در حالی که در نظر گرفتن DSP Paramvir سینگ درخواست SC مشاهده: "پیگیری به این جهت مهم است. (بازنمودی)

یک پتهنکت پلیس به تازگی رزرو در مورد غیر قانونی بازداشت دو نفر در دستور پنجاب و هاریانا بالا دادگاه منتقل شده است دادگاه راس برابر HC سفارش. در روز پنج شنبه در حالی که اجازه می دهد DSP Paramvir سینگ به فایل ویژه ترک دادخواست در ماده دیوان عالی کشور نیز با صدور اطلاعیه به این اتحادیه دولت در آن زودتر بخشنامه برای قرار دادن دوربین های مدار بسته در ایستگاه های پلیس برای بررسی حقوق بشر سوء استفاده.

سه قاضی نیمکت با صدور اطلاعیه وزارت خانه امور در سال 2018 بخشنامه که یک مرکزی نظارت بدن (بلال) تنظیم شود تا توسط وزارت امور فورا. دادگاه نیز کارگردانی که بلال پس از آن ممکن است موضوع مناسب جهت تا اطمینان حاصل شود که استفاده از ویدئوگرافی یک واقعیت تبدیل می شود در یک شیوه ای مرحله به مرحله و در مرحله اول از اجرای 15 ژوئیه 2018, صحنه جرم, ویدئوگرافی باید معرفی حداقل در برخی از مکان های که در زنده ماندن و اولویت های تعیین شده توسط بلال.

"....برای بررسی حقوق بشر سوء استفاده از دوربین های مدار بسته نصب شده باشد در تمام ایستگاه های پلیس و همچنین در زندان است. لازم است که بیشتر جهت است که در هر دولت یک نظارت مکانیزمی ایجاد شود که به موجب آن یک کمیته مستقل می توانید مطالعه دوربین مدار بسته دوربین و فیلم هایی به صورت دوره ای انتشار گزارش از مشاهدات خود را با توجه. اجازه بلال موضوع دستورالعمل های مناسب در این راستا در اولین" دادگاه تا به حال پس از آن دستور داد که درخواست رعایت تضمین می شود توسط وزیر, وزارت, امور خانه و همچنین به عنوان صفحه اصلی دبیران از تمام دولت های ایالتی.

در روز پنج شنبه در حالی که در نظر گرفتن DSP Paramvir سینگ درخواست SC مشاهده: "پیگیری به این جهت مهم است.

ما, بنابراین, موضوع, اطلاع, به, اتحادیه, وزارت امور...ما تعیین شری Siddharth دیو آموخته ارشد به عنوان مشاور amicus curiae به ما کمک زیادی سوال است."

هند اکسپرس گزارش داده بود پنج شنبه که پس از یک تاخیر چهار سال پتهنکت پلیس ثبت شده FIR در برابر DSP Paramvir سینگ Saini و پنج نفر دیگر به دستور پنجاب و هاریانا دادگاه عالی برای نگه داشتن دو نفر در حبس غیر قانونی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب