پلقر قتل: 28 کشاورزان دستگیر اما نه رزرو در انجین chargesheet درخواست وثیقه

نوشته شده توسط Srinath رائو | بمبئی | منتشر شده: ژوئیه 30 سال 2020 10:09:41 pm موانع خارج از یک روست

توسط NEWSMINERAL در 9 مرداد 1399
نوشته شده توسط Srinath رائو | بمبئی | منتشر شده: ژوئیه 30 سال 2020 10:09:41 pm
palghar lynching, palghar maharashtra, palghar killing arrests, maharashtra news, latest news موانع خارج از یک روستا در نزدیکی حمله به سایت در پلقر منطقه ماهاراشترا. (فایل/اکسپرس عکس Kavitha Iyer)

یک گروه از 28 کشاورزان دستگیر شده توسط دولت CID به اتهام مجازات دو مرتاضان و راننده خود را در مارس اما نه رزرو در chargesheet نقل مکان کرد در پلقر جلسه دادگاه به قید وثیقه در روز چهارشنبه.

در آن 5291-صفحه chargesheet قبل از ثبت دادرس دادگاه در Dahanu این انجین رزرو 126 مردان به اتهام قتل سه نفر و اقدام به قتل پرسنل پلیس در Gadchinchle ایجاد کرد در شب مارس 16. از 154 بزرگسالان آن را دستگیر کردند اما CID گفت: در آن chargesheet که آن را به عنوان تا به حال دریافت نکرده عکس-تطبیق و سایر گزارش پزشکی قانونی قبل از آن مهلت آن هنوز به طور قطعی ایجاد حضور خود را در صحنه جرم.

"ما نمی توانیم از دریافت چنین مدرکی در آینده است. تکمیلی chargesheet خواهد بود واصل برابر 28 متهم پس از چنین شواهد جمع آوری شده و تجزیه و تحلیل" متحده chargesheet.

در وثیقه نرم افزار, مدافع Amrut Adhikari اظهار داشت که مردان دستگیر شدند صرفا بر اساس سوء ظن و آنها که نه نام در شاه ثبت شده در Kasa ایستگاه پلیس در مارس 18. این نرم افزار همچنین آمده است که متهم بودند در حال حاضر در جنگل اداره پست که در آن مجازات صورت گرفت و CID نیست هر طور مستقیم یا غیر مستقیم در شواهد ارتباط آنها به جرم و جنایت.

Adhikari همچنین اظهار داشت: در این برنامه که پلیس 110 مردان چهار و نیم ساعت قبل از آن تسلیم شاه. در حالی که CID اظهار داشت: در آن chargesheet که روستاییان در Gadchinchle یک جلسه در مارس 16 و تصمیم به "تدریس درس" به "دزد مبدل به عنوان مرتاضان پلیس و پزشکان" به قید وثیقه نرم افزار ادعا می کند که در اولیه شاه "وجود دارد هیچ زمزمه که مهاجمان بحیث یک توطئه و یا که به اتهام ارتکاب جرمی بود که در نتیجه توطئه". وثیقه نرم افزار است که به احتمال زیاد به شنیده می شود در جلسه دادگاه در هفته آینده.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن