نیروهای پاکستانی پوسته رو به جلو از مناطق در امتداد LoC, IB در J-K

توسط: PTI | جامو | منتشرشده: ژوئیه 28 سال 2020 2:35:01 pm آن هفتمین روز متوالی است که نیروهای پاکستان

توسط NEWSMINERAL در 7 مرداد 1399
توسط: PTI | جامو | منتشرشده: ژوئیه 28 سال 2020 2:35:01 pm
Pakistani troops shell forward areas along LoC, IB in J-K آن هفتمین روز متوالی است که نیروهای پاکستانی در درگیر های مرزی شلیک در نقض توافق نامه آتش بس. (عکس توسط جان مور/گتی ایماژ) عکاس: جان مور/گتی ایماژ AsiaPac. (بازنمودی)

نیروهای پاکستانی مشغول سنگین و شلیک خمپاره بمباران در مناطق به جلو در امتداد خط کنترل (LoC) و مرز بین المللی (IB) در جامو و کشمیر را Poonch و کتهوا مناطق در روز دوشنبه خبر داد.

آن هفتمین روز متوالی است که نیروهای پاکستانی در درگیر های مرزی شلیک در نقض توافق نامه آتش بس.

"در حدود 2200 ساعت امشب ارتش پاکستان آغاز بی نقض آتش بس توسط شلیک با سلاح های کوچک و شدید توپخانه با خمپاره همراه LoC در Mendhar بخش از منطقه Poonch," دفاع سخنگوی گفت.

ارتش هند است نزنی به آتش مرزی befittingly, او گفت:. "در حدود ساعت 1030 امروز ارتش پاکستان آغاز بی نقض آتش بس توسط شلیک با سلاح های کوچک و توپخانه با خمپاره همراه LoC در Mankote بخش از منطقه Poonch," او گفت:.

پاکستان رنجرز باز آتش در روستاها در امتداد مرز بین المللی (IB) در Hirangar بخش از کتهوا منطقه گفتند. در شلیک یک حیوان مجروح شد و یک خانه آسیب دیده بود به آنها گفت.

نیروهای پاکستانی به حال گلوله باران مناطق در امتداد LoC در Rajouri و Poonch مناطق در سه شنبه, چهارشنبه, پنجشنبه, جمعه, شنبه و یکشنبه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب