بسته بندی میله خدمت جدید دور از COVID سرایت

مقامات بهداشت عمومی را شناسایی کرده اند بارها به عنوان منبع شیوع بیماری در لوئیزیانا, فلوریدا, وایومینگ و آیدا

توسط NEWSMINERAL در 6 تیر 1399

مقامات بهداشت عمومی را شناسایی کرده اند بارها به عنوان منبع شیوع بیماری در لوئیزیانا, فلوریدا, وایومینگ و آیداهو. آخر هفته گذشته در تگزاس الکل صدور مجوز هیئت مدیره معلق مشروب مجوز از 17 میله پس از عوامل مخفی مشاهده جمعیت نقض قوانین اضطراری که نیاز کاربران را به نگه داشتن یک فاصله امن از یک دیگر و محدود کردن میخانه اشغال.

آدریانا Megas در بر داشت فرمان هوستون خیلی شلوغ هنگامی که او رفت و یکی از تعطیلات آخر هفته پیش که او را ترک. "آنها نیست شمارش که در آمد و بیرون آمد و گفت:" Megas, 38, یک دانشجوی پرستاری. "هیچ کس پوشیده بود هر ماسک. شما هرگز فکر می کنم COVID اتفاق افتاده است."

صاحبان فرمان هوستون یکی از میله های که مجوز متوقف شد پاسخ نمی دهند به درخواست برای اظهار نظر. Megas گفت که او و دوستان او سوار توسط پنج دیگر این ماجرا بارها در راه خود به خانه. "خیابان بود واقعا شلوغ," او گفت:. "هر بار پر شده بود."

در بویزی آیداهو حداقل 152 نفر تشخیص داده شده است با COVID-19 در مواردی که مقامات بهداشتی مربوط به افرادی که غافل بودند عفونی در بازدید از کافه ها و کاباره ها, مقامات گفت. روز دوشنبه مرکز بهداشت منطقه که نظارت بر چهار شهرستان نورد بازگشایی قوانین به شاتر کافه ها و کاباره ها در بویزی Ada County است.

میله های سفارشی ساخته شده برای گسترش این ویروس با صدای بلند موسیقی و صدای ناهنجار و خشن از مکالمات که نیاز به مطرح صداها. الکل می تواند مانع از قضاوت در مورد پشتکار قوانین زیر به منظور جلوگیری از سرایت.

"مردم تقریبا نمی خواهید به اجتماعی-فاصله اگر آنها به نوار" دکتر گفت: Amesh Adalja ارشد پژوهشگر در دانشگاه جانز هاپکینز مرکز بهداشت امنیتی در بالتیمور. "آنها در حال رفتن به نوشیدن الکل است که در یک اجتماعی روان است. مردم اغلب با صدای بلند, و اگر آنها را پرقدرت سخنرانی که به ایجاد قطرات است."

در بالا از آن بسیار عمل از نوشیدن ناسازگار است با پوشیدن یک ماسک و یک راه اصلی از محدود کردن گسترش عفونت است. کارشناسان بهداشت عمومی می گویند بسیاری از کاربران جوان, بزرگسالان که ممکن است فکر می کنم آنها غیر قابل نفوذ به کوروناویروس.

آن را قطعا کمتر کشنده برای آنها: کمتر از 4 درصد از بزرگسالان در 20s خود با COVID-19 بستری شده اند در مقایسه با 22 درصد از کسانی که در دهه 60 با توجه به فدرال مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری. تنها 1 در 1000 در COVID-19 بيمار در 20s خود می میرند از ویروس.

با اینحال به عنوان میله ها و دیگر اماکن عمومی بازگشایی نرخ عفونت در بزرگسالان جوانتر در حال افزایش است و میله ها به خصوص خطرناک بردار. چند شیوع اند ترسیم شده است به میله است که تهیه کردن به دانشجویان است. در Baton Rouge, لوئیزیانا, مقامات بهداشتی دریافت کرده اند گزارش ها از بیش از 100 نمونه از مثبت COVID-19 آزمون به نوار بازدید و نوار کارکنان در Tigerland محله آباد توسط دانشگاه ایالتی لوئیزیانا دانش آموزان است.

رخی Chatman, a 23 ساله LSU فارغ التحصیل و خبرنگار ورزشی در باتون روژ ایستگاه تلویزیونی گفت که او در چه شلوغ Tigerland میله های زندان بودند و زمانی که او سوار گذشته آنها در آخر هفته گذشته.

"مثل یک فوتبال آخر هفته. آن باور نکردنی بود فقط دیدن که بسیاری از مردم راه رفتن در اطراف" او گفت:. "هر بار تا به حال یک خط در مقابل آن. آن را به نظر نمی آید مانند آنها واقعا توقف هر کسی از رفتن داخل. من نمی بینم یک ماسک کردن در همه وجود دارد."

Jason نه مدیر کل فرد یکی از میله وجود دارد گفت: نوار بسته دو روز در هفته گذشته به آزمون تمام کارکنان پس از سه کارگر شد COVID-مثبت است. کسب و کار بازگشایی جمعه شب اما تا به حال تنها پنج مشتریان.

"این به شما نشان دهد که چگونه بسیاری از مردم می دانند چه خبر است," او گفت:. "حتی دانش آموزانی که فکر می کردند که شکست ناپذیر احساس راحتی بیرون می آید." او گفت که فرد را بررسی مراجعان' درجه حرارت و دست یکبار مصرف ماسک صورت در این آخر هفته.

بلكه 37 گفت به اعتقاد او بسیاری از دانش آموزان شده است به طور فعال اجتماعی برای ماه ها با داشتن بیش از خانه های خود. "فکر نمی کنم آنها تغییر هر چیزی تا زمانی که به تازگی و من فکر می کنم دلیل اصلی که چرا آنها تغییر کرده است زیرا پدر و مادر خود را واقعا پاره به آنها را به خاطر آنها می تواند به ارمغان آورده اند که برای روز پدر," او گفت:.

وجود دارد حدود 43000 میله در کشور است. به عنوان بسیاری از ایالت ها اجازه آنها را برای بازگشایی, مقامات مختلف تصویب کرده اند اقدامات لازم برای کاهش احتمال عفونت است. در اوایل این ماه فلوریدا رژیم صهیونیستی. ران DeSantis مجاز میله برای باز کردن در نیمی از ظرفیت اجتماعی فاصله. در این هفته او هشدار داد که متخلفان خطر از دست دادن خود را مشروب مجوز اگر "آن را فقط مانند ضرب وشتم و مانند "رقص در ایالات متحده آمریکا' و آن را به تیر بسته بندی شده."

در تگزاس رژیم صهیونیستی است. گرگ ابوت مقرر شده که میله های زندان باید محدود داخلی خدمات به نیمه قانونی خود را اشغال نگه داشتن جداول به 10 نفر یا کمتر و اجرای 6 پا از فاصله بين دو گروه. "وجود دارد برخی از استان ها که در آن اکثریت افرادی که آزمایش مثبت است که در شهرستان هستند با سن کمتر از 30 و این نتایج به طور معمول از مردم رفتن به میله" ابوت گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی در اوایل این ماه.

آخر هفته گذشته بازرسان مخفی با تگزاس نوشیدنی الکلی کمیسیون بازدید نزدیک به 600 کافه ها و رستوران ها در تگزاس عمده مناطق شهری است. این کمیسیون ارسال شده در توییتر نوارهای ویدیوئی از دو بار صحنه و یک عکس از یک سوم نوار همه کاربران ایستاده شانه به شانه و چت چهره به چهره. کسانی که بارها و 14 نفر دیگر به حال خود مشروب مجوز به حالت تعلیق در مدت 30 روز و با تهدید از 60 روز تعلیق برای یک تکرار تخلف.

در آن Facebook صفحه یکی از میله های تحریم توسط کمیسیون بارج 295 در سیبروک در نزدیکی هوستون گفت: مجوز آن متوقف شد "برای اجازه دادن به برخی از مشتریان به ایستادگی و جمع آوری در نوار [S]aturday شب (بدون شش پا حکومت)." نوار است که ترویج آن زندگی می کنند, موسیقی, کل خوک کباب و یک لباس شنای زنانه دوتکه, مسابقه گفت: این امر تجدید نظر عمل است.

"هر کس در این کشور از وضعیت آگاه است و توانایی به فکر می کنم برای خود و تصمیم گیری زمانی که و که در آن آنها می خواهند به تعامل اجتماعی" نوار گفت: در یک سری از پست ها. "این BS نیاز برای پایان دادن به در حال حاضر. بیرون می آیند و حمایت از کسب و کارهای محلی."

بار دیگر صاحبان پیدا کرده اند و این حکم قابل کنترل است. گرگ Barrineau که صاحب یک شماره از میله های در San Antonio منطقه گفت: او بخواهند صفحاتی دوباره مرتب جداول و مدفوع برای دیدار با دولت مورد نیاز است. "دستورالعمل ها هستند که سخت به دنبال" او گفت:. در حالی که دولت نیاز ندارد, ماسک او گفت: این شهرستان مسئول امور اداری و شهردار تصمیم به کسب و کار خوب اگر مشتریان نمی ماسک می پوشند و بسیاری از کاربران را پیروی.

"شما در درب راه رفتن و نشستن شما و ماسک خود را خاموش" Barrineau گفت او هنوز مطمئن شوید که چه تفاوت آن را می سازد. "اگر آنها در حال انتظار در خط در خارج و دستشویی, پس از آن که آنها را می پوشند."

J. C. دیاز, رئيس جمهور از آمریکا انجمن شب زنده داری که نشان دهنده کافه ها و باشگاه ها گفت: این سخت است برای میله به اجرا درآوردن ماسک-پوشیدن به دلیل آن شده است تا سیاسی. "مشکل در حال حاضر مردم در حال پیوستن به کاهش اقدامات," او گفت:. "ما در حال انجام آنچه که ما می توانید انجام دهید برای جلوگیری از گسترش COVID اما اگر شما یک بی پروا مهمان که نمی مراقبت در مورد سلامت دیگران شما نباید بود."

ماسک به تنهایی نمی تواند مشکل را حل کند گفت: دکتر ری Niaura موقت صندلی از گروه اپیدمیولوژی در دانشگاه نیویورک مدرسه جهانی بهداشت عمومی. خطر سرایت غیر ممکن است برای از بین بردن میله به خصوص از آنجا که بسیاری از افراد آلوده بدون علامت هستند. "حتی اگر شما فاصله جداول شما هنوز هم رفتن به گروه های از مردم با هم," او گفت:.

Megas این دانشجوی پرستاری گفت: جمعیت را نمی منصرف از برنامه ریزی برای بازگشت به هوستون میله با وجود ادامه گسترش coronavirus. "من مطالعه کرده ام آن را به اندازه کافی و من فکر می کنم آن را در جریان بوده است به اندازه کافی بلند است که من واقعا راحت در اطراف آن" او گفت:. "وجود دارد یک بخش کوچک از من که درست مثل" من می خواهم به آن را دریافت کنید در حالی که من نه در مدرسه.'"



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب