آکسفورد Covid-19 واکسن نامزد محاکمه در هند پونا شرکت خواسته به تجدید نظر در پیشنهاد

نوشته شده توسط Prabha Raghavan | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 29, 2020 8:41:13 pm با توجه به دقیقه ثان

توسط NEWSMINERAL در 8 مرداد 1399
نوشته شده توسط Prabha Raghavan | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 29, 2020 8:41:13 pm
Serum institute of india, oxford covid 19 vaccine, covid-19 vaccine updates, covid-19 vaccine india trials, covid-19 vaccine india news, Serum institute of india Pune, indian express, با توجه به دقیقه ثانیه به خواسته سرم به متمم فاز دوم و فاز سوم بخشی از پروتکل. (اندرو Testa/نیویورک تایمز)

بدن از کارشناسان تحصیل سرم موسسه از هند درخواست برای شروع در اواخر مرحله آزمایشات انسانی در هند برای Covid-19 کانديد واکسن تهیه شده توسط دانشگاه آکسفورد معوق تصمیم خود را در مورد این موضوع تا پونا-دفتر مرکزی شرکت اصلاح جزئیات پیشنهاد خود را برنامه ریزی.

سرم tie-up با یکی از واکسن توسعه دهندگان – سوئد-انگلیسی داروسازی AstraZeneca – و انتظار می رود که به تولید حدود یک میلیارد دوز پایین و کشورهای با درآمد متوسط در سال آینده.

همچنین به عنوان خوانده شده | توضیح داد: این چیزی است که ما می دانیم از Covid-19 واکسن قیمت گذاری در حال حاضر

با توجه به این دقیقه از جلسه برگزار شده با موضوع کارشناس کمیته Covid-19 مربوط به طرح های پیشنهادی در روز سه شنبه این کمیته گفت: سرم به ارائه یک "تجدید نظر" پروتکل برای خود ارزیابی. پرسش ها و شور و مشورت کمیته توصیه کرده بود حدود هشت اصلاحات به این شرکت پیشنهاد برای انجام محاکمه اواخر مرحله.

"پروتکل طراحی شده توسط سرم پیشنهاد یک فاز II/III محاکمه در حدود 1,600 شرکت کنندگان گفت:" یک مقام ارشد دولت آگاه از توسعه خواست نامش فاش نشود.

"این کمیته خواسته است برای اطلاعات بیشتر" رسمی اضافه شده است.

با توجه به دقیقه ثانیه به خواسته سرم به متمم فاز دوم و فاز سوم بخشی از پروتکل. آن نیز توصیه می شود که سایت های کارآزمایی بالینی در حال پیشنهادی برای مطالعه بود "توزیع شده در سراسر پان هند".

آن را بیشتر گفت: پونا شرکت برای تجدید نظر در نرخ ترک تحصیل از 41 درصد پیشنهادی در مطالعه "را به نگه داشتن نرخ در تاریخ همتراز با دیگر واکسن مطالعات".

"ايمنی زايی باید یا اولیه یا ثانویه هدف" اظهار داشت SEC در آن دقیقه است. آن اضافه شده است که ایمنی سلولی–توانایی بدن برای توسعه سلول های که به طور خاص هدف قرار دادن و محافظت در برابر ویروس–باید بخشی از ارزیابی ايمنی زايی.

ايمنی زايی است که در این مطالعه توانایی واکسن به استناد یک پاسخ ایمنی بدن است و یکی از اهداف اصلی در یک کارآزمایی بالینی یک واکسن جدید.

این کمیته همچنین گفت که یک تجزیه و تحلیل موقت از شرکت کنندگان در حال مطالعه برای یک پاسخ ایمنی ممکن است انجام "تنها پس از 58 روز هم برای ایمنی و ايمنی زايی."

یکی دیگر از جنبه است که این کمیته خواسته است سرم به ذکر است در آن پروتکل است که مبنای محاسبه آن انجام شده برای تعیین حجم نمونه از آن خواهد شد برای تحصیل در رشته ایمنی و ايمنی زايی.

آن را بیشتر خواسته سرم به "مشخص" نقش شورای تحقیقات پزشکی هند در این مطالعه به همراه یک کپی از یک تفاهم نامه.

The Indian Express است که در انتظار پاسخ به پرس و جو ارسال به سرم موسسه هند و به روز رسانی خواهد شد این مقاله پس از آن آنها را دریافت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن