'مصنوعی' Covid بیماران از EWS: بمبئی HC هدایت امور خیریه برای انجام کاوشگر در برابر خیریه بیمارستان

نوشته شده توسط Omkar Gokhale | بمبئی | منتشر شده در تاریخ: 14 ژوئن 2020 3:04:55 am مدافع عزیزه Khat

توسط NEWSMINERAL در 24 خرداد 1399
نوشته شده توسط Omkar Gokhale | بمبئی | منتشر شده در تاریخ: 14 ژوئن 2020 3:04:55 am
bombay hc, maharashtra Charity Commissioner, covid-19 patients charged more by trust hospital in maharashtra, bombay hc petition on trust hospital charging more, covid-19 treatment cost at trust hospital in maharashtra, indian express news مدافع عزیزه Khatri برای بیمارستان اتهامات را رد کرده و به دنبال درخواست برای اخراج شود. (فایل)

به دادگاه عالی بمبئی به کارگردانی جمعه دولت خیریه کمیسر برای انجام یک تحقیق به نارضایتی از هفت دادخواهان که مدعی به متهم شده اند بیش از 10 تومان لاخ توسط یک Vidyavihar مبتنی بر بیمارستان اجرا شده توسط اعتماد برای Covid-19 درمان است.

درخواست کرده بود با نزدیک شدن دادگاه این ادعا که آنها از لحاظ اقتصادی ضعیف تر بخش (EWS) اما بیمارستان تا به حال آنها را به اتهام یک مبلغ گزاف برای Covid-19 درمان و متوسل به احتکار.

یک بخش از نیمکت قضات R D Dhanuka و م. Jamdar شنیده می شود از طریق ویدئو کنفرانس و تقاضای ارسال یک Abdul Shoeb قرائت ترتیل و شش نفر دیگر زمینه را از طریق حمایت از Vivek Shukla به دنبال از دادگاه پرس و جو در برابر بیمارستان به اتهام هزینه های گزاف جمع آوری شده توسط آن از دادخواهان بستری برای Covid-19 درمان بین آوریل 14 و 28.

Shukla فرستاده شده است که دادخواهان همه زاغه نشينان متعلق به EWS و به دنبال بازپرداخت از اتهامات عنوان شده علیه خود را بر ترشحات اما تا به حال هیچ پاسخی از مقامات بیمارستان. آن ارسال شده بود که در بیمارستان به اتهام های مختلف مقادیر غیر ضروری از جمله anaesthetist هزینه در حالی که هیچ گونه خدمات بودند availed توسط آنها.

آزرده دادخواهان همچنین به دنبال از مقامات بدانند که آیا اتهامات مشابه در همان نرخ های بدست آمده از بیماران بستری برای Covid-19 درمان است. نرخ های گزاف متهم عمومی خیریه اعتماد بیمارستان شد "غیر قانونی خودسرانه و غیر منطقی" این درخواست گفت.

مدافع عزیزه Khatri برای بیمارستان اتهامات را رد کرده و به دنبال درخواست برای اخراج شود.

پس از شنیدن ارسالی دادگاه به کارگردانی خیریه بیمارستان به افشای, در یک استشهاد آیا وجود تخت های موجود در زیر 10 درصد سهمیه برای لحاظ اقتصادی ضعیف تر بخش که دادخواهان بستری شده بودند برای درمان به نشان می دهد که آیا هر PPE کیت ارائه شده بودند برای درمان درخواست به عنوان نشان داده شده در صورتحساب و پاسخ که آیا اتهامات مشابه بدست آمده از سایر بیماران بستری در Covid-19 درمان است.

نیمکت رهبری عدالت Dhanuka همچنین کارگردانی دولت موسسه خیریه کمیسر و بمبئی شهر جمع آوری به فایل استشهاد به اینکه اعتماد بود مسئول به ذخیره 10 درصد تخت در بیمارستان آن برای EWS و اگر چنین است در چه شرایط و ضوابط.

دادگاه همچنین کارگردانی مقامات به پرس و جو که آیا این شرایط به شدت در حال انجام توسط بیمارستان در طی مستند دوره است. نیمکت گفت که پرس و جو انجام می شود باید تحت نظارت شخصی خیریه کمیسر و یک گزارش در همان تواند فرستاده شده به آن را قبل از ژوئن 19.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب