بیش از 21,000 درخواست انتظار بعد از کارناتاکا میله ورود از سه متحده

نوشته شده توسط جانسون ابراهیم | بنگلور | منتشر شده در تاریخ: 25 مه سال 2020 11:16:23 am بنگلور: مها

توسط NEWSMINERAL در 5 خرداد 1399
نوشته شده توسط جانسون ابراهیم | بنگلور | منتشر شده در تاریخ: 25 مه سال 2020 11:16:23 am
Karnataka coronavirus cases, coronavirus cases Karnataka, Karnataka bans entry, Karnataka bans entry from states, India news, Indian Express بنگلور: مهاجران حمل توشه خود را وارد در این منطقه جمع آوری را برای ترتیبات برای بازگشت به مکان های مادری خود. (PTI عکس/شایلندرا Bhojak)

روز پس از کارناتاکا دولت تصمیم به ممنوعیت ورود مردم از ماهاراشترا گجرات و تامیل نادو به دولت این گام منجر به تاخیر انداختن از به عنوان بسیاری از 21,607 درخواست توسط افرادی که در حال حاضر واقع در این کشورها را وارد کنید, Karnataka. این شامل 10,568 درخواست از ماهاراشترا و 10,351 از Tamil Nadu.

کارناتاکا وزیر B S Yediyurappa در 18 مه به دستور مقامات دولتی برای جلوگیری از پردازش درخواست از مردم در کرالا واقع شدهاست گجرات و تامیل نادو برای ورود به کارناتاکا با اشاره به رشد تعداد coronavirus موارد در میان عودت.

پیشتر در ماه مارس این سال کارناتاکا دولت تا به حال مانع ورود مردم از کرالا در میان تشخیص بیش از 100 موارد مثبت در ولسوالی های همسایه از Kasargod. این موضوع حل و فصل شد و پس از انتخاب نماینده از کرالا با نزدیک شدن به دادگاه است. پس از مداخله دیوان عالی کشور در کارناتاکا دولت مجاز جنبش از خدمات ضروری و بر اساس گواهی عدم سوء پیشینه پزشکی.

در آن زمان از اعلام بیش از 75 درصد از مصوبات برای ورود به کارناتاکا – از طریق یک پورتال دولت به نام Seva Sindhu – تا به حال شده است به جای درخواست از ماهاراشترا و تامیل نادو با توجه به داده های رسمی منتشر شده توسط کارناتاکا دولت است. یکی از Seva Sindhu تصویب معتبر است برای ورود از یک خانواده به دولت است.

از مجموع 1.26 لاخ تصویب درخواست از کشورهای مختلف در سراسر کشور از تاریخ 1 مه در مجموع 95,261 اعطا شد تا مارس 18 — ماهاراشترا (67,518) گجرات (2,175) و تامیل نادو (27,743).

در حالی که کسانی که در حال حاضر مصوبات اعطا خواهد شد اجازه ورود در مراحل فرآیند پاکسازی درخواست شده را در خود نگه دارد, مقامات گفت.

"کسانی که می آیند از این کشورها نه باید گواهی پزشکی. ما باید به آنها اجازه می آیند و بنابراین موارد جدید COVID-19 پدید آمده اند. برای هم بودن ما را متوقف کرده اند نوشته از گجرات ماهاراشترا و TN تا زمانی که این وضعیت را پاک می کند و ما احساس می کنیم آن است که بسیار خوب در زمینه" کارناتاکا وزیر S سورش کومار گفت.

"ما یک پایه به عنوان وزیر توضیح داد که از آنجا که برخی از کشورها با بالا مثبت و بالا اعداد" دولت کمیسیون بهداشت و درمان Pankaj Pandey گفت.

"قبل از آن مصوبات انجام شد بررسی ظرفیت به قرنطینه institutionally توسط هر منطقه گفت:" IAS افسر Munish Moudgil از کارناتاکا دولت COVID-19 اتاق جنگ.

در یکشنبه, Karnataka ثبت بیش از 200 مورد برای اولین بار پس از وقوع با 216 موارد گزارش که 187 نفر از افرادی که در بازگشت از ماهاراشترا.

به عنوان بخشی از پروتکل های غربالگری کارناتاکا ساخته شده است آن را اجباری برای تمام افرادی که از ماهاراشترا, Tamil Nadu, Gujarat, راجستان, دهلی نو, و, Madhya Pradesh به انجام تست در قرنطینه پس از ورود آنها در دولت است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب