بیش از 17 کرور فقیر و در عین حال به ماه سهمیه اضافی رایگان دانه

نوشته شده توسط Harikishan Sharma | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 30 مه سال 2020 1:06:15 am مواد غذا

توسط NEWSMINERAL در 9 خرداد 1399
نوشته شده توسط Harikishan Sharma | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 30 مه سال 2020 1:06:15 am
PM Garib Kalyan Ann Yojana, PMGKAY,  free food frains for poor, india coronavirus lockdown, ramvilas paswan, india covid relief package, covid economic relief package مواد غذایی وزیر Ram, Vilas Paswan

بیش از 17 کرور ذینفع در سراسر کشور هستند و در عین حال برای دریافت سهمیه خود را بیشتر از 5 کیلوگرم رایگان foodgrain تحت PM Garib Kalyan ان Yojana (PMGKAY) برای ماه مارس با توجه به داده های موجود با اتحادیه وزارت امور فروش مواد غذایی و اماکن عمومی توزیع شده است.

داده ها نشان می دهد که در مارس 28, دانه توزیع شده به بیش از 62 کرور مردم یا 78 درصد سود تحت PMGKAY.

این طرح شامل ارائه اضافی 5 کیلوگرم foodgrain رایگان به 80 کرور NFSA ذینفع و بالاتر ماهانه خود را حق.

PMGKAY یکی از اجزای اصلی مرکز Rs 1.70 لاخ کرور بسته تحت Pradhan Mantri Garib Kalyan Yojana برای فقرا به "کمک به آنها در مبارزه با کروناویروس". آن اعلام شد وزیر دارایی Nirmala Sitharaman در مارس 26.

روز جمعه اتحادیه وزیر امور فروش مواد غذایی و توزیع Ram, Vilas Paswan گفت: در حالی که کشورهای دیگر و سرزمین های اتحادیه انجام شده و توزیع و یا به طور کامل و یا جزئی و دهلی, West Bengal هنوز به توزیع خود را به اشتراک گذاری است.

پرداختن به رسانه های آنلاین, قبل از اولین سالگرد دومین دوره از نارندرا دولت Paswan گفت: "دهلی نو و بنگال را توزیع آوریل سهمیه foodgrain تحت PMGKAY. دهلی نو به دست آورد 96 درصد توزیع در ماه آوریل در حالی که غرب بنگال بریده 93 درصد است. این دو کشور را به دست آورد صفر (توزیع) برای ماه مارس."

Paswan گفت: او به نوشته و صحبت با وزرای مربوط در هر دو کشور و درخواست آنها برای اطمینان از به موقع توزیع.

وزیر گفت: تنها چهار ایالت آروناچال پرادش, Chhattisgarh, گوا و Nagaland—باید توزیع رایگان foodgrain تحت این طرح به تمام ذینفعان است. بیش از یک دوجین متحده/UTs—آندرا پرادش, آسام, Telangana, تریپورا, Uttarakhand, Jammu and Kashmir, Jharkhand, Karnataka, مگالایا Odisha و راجستان در میان آنها—تکمیل بیش از 90 درصد توزیع از ماه سهمیه.

دولت اعلام کرده بود ماهانه سهمیه رایگان 5-کیلوگرم foodgrain هر فرد و 1 کیلوگرم پالس در هر خانواده تحت PMGKAY برای NFSA ذینفع برای مه و ژوئن.

با توجه به وزارت اطلاعات رایگان foodgrain توزیع شد به 73.47 کرور—یا از 92 درصد سود—تحت PMGKAY در مارس معنی آنها نمی تواند با توجه به نزدیک به 7 کرور ذینفع حتی در ماه گذشته.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب