دیدگاه ما: trump's توییتر تقل هیچ پاسخ آسان

کسانی که سنتی, اخبار سازمان های به دقت نظارت بر نظرات ارسال شده به وب سایت خود را ویرایش و نامه به سردبیر و دی

توسط NEWSMINERAL در 14 خرداد 1399

کسانی که سنتی, اخبار سازمان های به دقت نظارت بر نظرات ارسال شده به وب سایت خود را ویرایش و نامه به سردبیر و دیگر مطالب منتشر شده بر روی نظر خود را در صفحات — مبادا چیزی توهین یا افترا آمیز دزدکی حرکت کردن از طریق فرسایش شهرت خود را برای دقت و افشای آنها را به گران اقدام قانونی.

در ضمن بخش 230 معاف و محافظت اجتماعی-شرکت های رسانه ای مانند Facebook و توییتر از هر گونه مسئولیت قانونی ندارند برای نوشته های خود را به سیستم عامل مهم نیست که چقدر زننده نادرست افترا آمیز یا توهین آمیز. به عبارت دیگر, Facebook, Twitter و دیگران از مسئولیت قانونی برای محتوای خود را — و به نظر می رسد به مراقبت کمی در مورد هر اخلاقی یا اخلاقی مسئولیت. آنها به طور کامل عایق بندی شده.

بخش 230 در واقع بسیاری از حس یک چهارم از یک قرن پیش زمانی که آن را برای اولین بار به تصویب رسید. در آن زمان وجود نداشت گوگل یا Facebook, پیام کوتاه عملا بی سابقه "و (Facebook موسس) مارک زوکربرگ بود 11 سال" به نیویورک تایمز اشاره شده است. اما وجود دارد چیزهایی مثل چت روم و زمانی که آنها شروع به گرفتن شکایت کرد و آنها را با موفقیت استدلال به نمایندگان مجلس که آنها نمی تواند وجود داشته باشد و کار بدون اینکه محافظت از پرونده های حقوقی برای این پست از دیگران تحت کنترل خود را. نوع همان راه تلفن شرکت نمی تواند شکایت برای اظهارات افترا آمیز ساخته شده در طول تماس های تلفنی آنها گفت. احکام دادگاه ها که به دنبال بخش 230 نگهداری می شود که به عنوان طولانی به عنوان شخص ثالث نظرات نیست به ویرایش و یا اصلاح می شود ساخته شده بیشتر توهین آمیز این سیستم عامل نمی تواند مسئول برگزار می شود.

آیا بخش 230 را حمایت هنوز حس را ؟ سوال این است که در حال بحث در حال حاضر به دلیل هفته گذشته رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن یک فرمان اجرایی را امضا را به تلاش برای نوار Facebook, Twitter و دیگران خود را به بخش 230 ایمنی اگر آنها را انتخاب کنید به صدای سنج ایجاد کردن در شخص ثالث نوشته های خود را در سیستم عامل. مغلوب ساختن پیشی جستن ظاهرا peeved که توییتر اضافه شده واقعیت-بررسی labels به دو توییت خود و محدود کردن پست های خود را در مورد خشونت سرکوب معترضان.

در حالی که روزنامه ها و اخبار دیگر سازمان ها ممکن است تشویق Facebook, Twitter و سیستم عامل های دیگر برگزار می شود به همان مسئولیت به عنوان آنها را تحت قانون و در حالی که تهمت اجرایی نظم و چالش های قانونی که در حال حاضر در حال ثبت وعده های مشروع و طولانی سر رسیده سیاست بحث در کنگره "وجود دارد به سادگی هیچ راه حل خوب در حال حاضر" به هر یک از این.

پس گفت: متمم اول قانون اساسی و مطبوعات-آزادی کارشناس علامت Anfinson یک وکیل در شهرهای دوقلو در یک منحصر به فرد مصاحبه تلفنی با اخبار تریبون نظر صفحه.

"این است که شجاع دنیای جدید (از آنچه) فناوری تحمیل شده بر ما" Anfinson گفت. "این ممکن است در آینده ما بهمنی عظیم از اطلاعات غلط تحریف, اطلاعات, تبلیغات, توهم و فانتزی و جامعه ما فقط می شود از دست رفته در آن است. آن است که بسیار ترسناک است. آن را فقط افسرده. ممکن است هیچ راه حلی برای این کار است."

حتی غمگین, شاید, رسانه های اجتماعی, با وجود اینکه بارها و بارها ربوده شده به فشار مدرن امواج Orwellian تبلیغات است آنچه که در آغوش عمومی — در حالی که مسئول سنتی روزنامه نگاری با آن قابل ستایش هدف به سادگی به اطلاع رسانی است که بی اعتبار castigated و دیگر پشتیبانی می کند.

کنگره بحث سیاست به نظر می رسد به احتمال زیاد به دلیل تهمت حکم اجرایی "هیچ کشش آنچه در حال حاضر تحت قانون" Anfinson گفت. "وجود دارد هیچ چیز در بخش 230 است که پشتیبانی از این ادعا که اگر (سیستم عامل رسانه های اجتماعی) قرار دادن (خود) نظرات خود در پاسخ به یک شخص ثالث نظر به نحوی است که باعث می شود (آنها را) به از دست دادن (خود) ایمنی. که فقط قانون نیست."

پس چه می تواند و یا باید انجام شود برای جلوگیری از اطلاعات غلط و برای جلوگیری از رسانه های اجتماعی از عنوان تبلیغ ماشین ؟

تماس در Facebook, Twitter و دیگران به خود پلیس به مسئول بیشتر با محتوای سایت خود را حتی بدون خطر گرفتاری قانونی ثابت شده است بی اثر است. و از جمله خود پلیس تقریبا به طور قطع نمی تواند بی طرف. اما همه ما می تواند اصرار دارند با هر فردی گریه پیوستن به جمعی فرماندهی که سیستم عامل و کاربران خود عمل می کنند با مسئولیت بیشتر.

مقررات دولتی را خلاف قانون اساسی است. خصوصی رسانه های اجتماعی نهادهای انتخابی می تواند ویرایش و ارسال همه آنها می خواهند درست مثل روزنامه ها و دیگر منابع سنتی از اطلاعات است. درست مثل هر یک از ما. آن را آزادی بیان محافظت شده توسط متمم اول قانون اساسی.

و در حالی که شکستن غول تلفن های موبایل خوب در تئوری — افزایش رقابت قانع کننده سیستم عامل به عمل مسئولانه — وجود دارد هیچ راهی برای وادار کردن کاربران به آغوش جایگزین Facebook, Twitter و دیگران.

"این یک مشکل جدی در حال حاضر برای ما دموکراسی است. این حجم از اطلاعات غلط و تحریف وجود دارد: این یک مشکل جدی" Anfinson گفت. "و ما باید بسیار مراقب باشید ما نمی اتخاذ یک راه حل که بدتر از این مشکل است. که در آن ما هستند. این درمان می تواند بسیار بدتر از زمان بیماری. این کشنده نیست در حال حاضر, و بنابراین ما هم برای ادامه کاوش. این چیزی است که ما نیاز به انجام است."

با هیچ راه حل آسان در چشم مغلوب ساختن پیشی جستن سفارش حداقل با افتتاح این طولانی سر رسیده بحث است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب