دیدگاه ما: حقایق قادر به پشتیبانی از ادعاها در مورد افراط گرایان; پس چرا آنها ساخته شده است ؟

به جز سوابق دستگیری و زندان سیاهههای مربوط نیست, حمایت از چنین اظهارات. بلکه 84 درصد از افراد دستگیر شده در می

توسط NEWSMINERAL در 11 خرداد 1399

به جز سوابق دستگیری و زندان سیاهههای مربوط نیست, حمایت از چنین اظهارات.

بلکه 84 درصد از افراد دستگیر شده در مینیاپولیس در مارس 29 و 30 مه تا به حال مینه سوتا, آدرس, با توجه به, مینیاپولیس,' فاکس 9. تجزیه و تحلیل سوابق کسانی که در بازداشت توسط KARE 11 در شهرهای دوقلو به همین ترتیب یافت 86% با مینه سوتا آدرس پس از دستگیری برای شورش های غیر قانونی, مجلس, اموال به سرقت رفته و دزدی یا سرقت.

در Duluth, هفت بزرگسالان و چهار نوجوانان دستگیر شدند شنبه شب و اوایل صبح روز یکشنبه پس از درگیری با پلیس در 27th, خیابان غرب و جاهای دیگر. یک ماشین سوخته در آتش سوزی آتش سوزی در ورودی مرکزی. اما یکی از افراد دستگیر شده در دولوت شد "محلی" دلوت رئیس پلیس مایک Tusken اعلام کرد صبح روز یکشنبه. یکی از غیر محلی بود از مینیاپولیس, او گفت:.

برخی از بازداشت به پلیس آدرس غلط به عنوان یک مینیاپولیس سخنگوی پلیس به خبرنگاران گفت:.

اما به اندازه کافی برای حمایت از, St. Paul شهردار ملوین کارتر در بیانیه ای که هر rioter یا از معترضان بازداشت شده در شهرستان خود را از خارج از دولت ادعای او بعد از رفت و برگشت — اگر چه نه قبل از آن گسترش مثل کود در بهار در سراسر رسانه های اجتماعی است ؟

یا Walz این ادعا که "کارتل های مواد مخدر ... بسیار هماهنگ در سراسر کشور" در پشت پرده اند ، "آنها حرفه ای هستند" Walz گفت: اقدامات خود را "بسیار پیچیده تلاش به علت مشکلات."

بله این امکان وجود دارد که سفید supremacists و همزن گروه سوخت و منجر به خشونت در مینه سوتا و در سراسر آمریکا به روزنامه نگاران و مقامات می توانید نگه دارید حفاری برای پیدا کردن شواهد به طوری که کسانی که مسئول خیلی غیر ضروری تخریب و درد می تواند پاسخگو باشند.

ما می توانیم با تشکر از مشروع رسانه های خبری برای حفر به اعداد به افشای حقیقت است. چنین تحقیقات واقعی روزنامه نگاران هستند و در عین حال یکی دیگر از یادآوری اهمیت حمایت از روزنامه نگاری محلی.

آیا Walz و شهردار کارتر به سادگی دریافت بد اینتل که بعدها ادعا ؟ Minnesotans قطعا می تواند امیدواریم که آنچه در آن بود که صادقانه اشتباه و غلط است. اما ما همچنین می توانید تماس با ما مقامات منتخب را با دقت بیشتری بررسی کنید قبل از شارژ اظهارات. و ما می تواند امید وجود ندارد برخی از عمیق تر سیاسی تعصب در بازی.

در یک فرار در حال توسعه وضعیت بی پروا نظر می ملتهب هنگامی که آرام است آنچه مورد نیاز است. و آنها می تواند باعث خوشنودی ما به عنوان شاهد در میان Minnesotans به سرعت انتخاب به اخراج خشونت آمیز تخلف به عنوان "دیگری" و "نه ما." به عنوان هر چند بسیار جدی مسائل مربوط به نژادپرستی و خشونت پلیس و بیشتر نیست به اندازه یک مشکل در اینجا به جاهای دیگر. جورج فلوید مرگ غم انگیز باید به آوردن ما هم به آدرس کاستی های ما نیست ما دلیل دیگری برای تقسیم.

دریافت اطلاعات کمی یا بیش از حد در اواخر اطلاعات می تواند فقط به عنوان مشکل به خصوص با مردم به طور بالقوه در معرض خطر است. و در Duluth, مقامات شهر باقی مانده تا حد زیادی mum شب شنبه و اوایل یکشنبه, حتی به عنوان ایالتی مسدود شده بود با تظاهرکنندگان از گاز اشکآور و مستقر شد توسط پلیس برای متفرق کردن یک سرکش جمعیت. این شهر را نذر به نظر نمی آمد حداقل تا 12 ساعت پس از مشکلات. تنها زمانی که رسانه های اعضای خودداری کردند آیا شهردار امیلی لارسون و رئیس پلیس مایک Tusken حرکت کردن آدرس خود با خبرنگاران از ساعت 2 بعد از ظهر یکشنبه تا 11 صبح

هزاران نفر از Minnesotans باید مسالمت آمیز اعتراض در روز پس دردناک-به-سازمان دیده بان تلفن همراه تصویری که نشان داد یک افسر پلیس و دو زانو بر گردن یک مرد سیاه پوست در بازداشت خود را تا زمانی که جورج فلوید ظاهرا درگذشت.

با احساسات در حال حاضر چیز ساییده و کسانی که در موقعیت رهبری که ما به جهت و همچنین به عنوان قابل اعتماد و به موقع اطلاعات نیاز به هر دو نمیتوانند با حقایق و مراقب باشید با حقایق. در حال حاضر شرایط بد تنها به طور بالقوه بدتر ساخته شده در غیر این صورت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب