به نظر ما / شواهد روشن: نیاز به ماسک صورت; آنها کار

ایشان نبود یک بیانیه سیاسی و تماس نیست و بدون صدا پزشکی و بهداشت عمومی-حفاظت از شواهد در پشت آن. پوشش ما, بینی

توسط NEWSMINERAL در 10 تیر 1399

ایشان نبود یک بیانیه سیاسی و تماس نیست و بدون صدا پزشکی و بهداشت عمومی-حفاظت از شواهد در پشت آن. پوشش ما, بینی و دهان در است بلکه "مسئولیت به یک دیگر" به عنوان دلوت را دکتر نانسی Sudak قرار داده و آن را در تفسیر هفته گذشته در اخبار تریبون.

"لطفا برای محافظت از دیگران با آلوده کردن آنها — و پوشش صورت خود را" دکتر Sudak نوشت. "شما به سادگی نمی دانم اگر شما به طور جدی به ریختن ویروس."

که دلیل آن ممکن است روز برای کسانی که آلوده به ویروس coronavirus به توسعه و نمایش علائم — در حالی که تمام وقت بودن مسری است.

تا سلامت-نگران و بسیار سیاسی نیست مراکز کنترل بیماری و پیشگیری از آن ساخته شده است کاملا روشن است: "مردم (نیاز به) پوشیدن پارچه پوشش صورت در تنظیمات عمومی و هنگامی که در اطراف افراد خارج از خانواده خود را. ... پارچه پوشش صورت ممکن است کمک به جلوگیری از افرادی که COVID-19 از گسترش این ویروس به دیگران است. پارچه پوشش صورت به احتمال زیاد به کاهش گسترش COVID-19 زمانی که آنها به طور گسترده ای توسط مردم در تنظیمات عمومی." استثنا در این دستورالعمل هستند و کودکان زیر 2 و "هر کسی که دارای مشکل در تنفس است ناخودآگاه (است) ناتوان یا (است) در غیر این صورت قادر به حذف ماسک را بدون کمک."

قرار داده و کاملا به سادگی "پارچه پوشش صورت توصیه می شود به عنوان ساده مانع برای کمک به جلوگیری از قطرات تنفسی از سفر به هوا و بر روی افراد دیگر هنگامی که فرد با پوشیدن پارچه صورت پوشش, سرفه, عطسه, مذاکرات یا افزایش می دهد صدای خود را" CDC نوشت.

مسخره ماسک صورت را تبدیل به سیاسی خود استفاده و یا عدم استفاده از ظاهرا به یک حمایت یا عدم حمایت از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

در ضمن شواهد و داده های حمایت از پوشش صورت اثربخشی در حال رشد نگه دارید. در ایالات متحده, امور بهداشت و درمان گزارش شده در ژوئن 16 که COVID-19 نرخ رشد آهسته زیر ماسک مقرر در 15 ایالت و منطقه کلمبیا. در سراسر جهان محققان در بخش چشم پزشکی در دانشگاه مشترک المنافع ویرجینیا در ریچموند مورد بررسی قرار 198 کشور و گزارش در 15 ژوئن که کسانی که با "هنجارهای فرهنگی یا سیاست های دولت مطلوب ماسک پوشیده بود و کاهش نرخ مرگ و میر." و دانشگاه کلمبیا اپیدمیولوژی جفری شمن گفت: در ژوئن 13 واشنگتن پست گزارش داده است که کشورهایی مانند کره جنوبی و تایوان و ویتنام که تا به حال نرخ بالای چهره-استفاده از ماسک در اوایل بیماری همه گیر "تا به حال موفقیت بهتر له ویروس و نگه داشتن اقتصاد خود را رفتن است."

کسانی که فقط سه گزارش اخیر.

بله در روزهای اولیه از این بیماری همه گیر پارچه ماسک نیست توصیه می شود. با این حال "که در آن زمان کارشناسان هنوز نمی دانند که تا چه حد مردم با COVID-19 می تواند در گسترش این ویروس قبل از علائم ظاهر شد" مایو کلینیک ارائه شده در مقاله به آن ارسال شده در آوریل 28. "و نه آن را شناخته شده است که برخی از مردم COVID-19 اما هیچ نشانه. هر دو گروه می ندانسته گسترش این ویروس به دیگران است."

ما بهتر می دانیم در حال حاضر و دستورالعمل های مناسب منتقل شده.

متاسفانه در دولوت. در حالی که برخی از کسب و کارهای محلی — از جمله Menards غذاهای کل قفس آبی حواصیل و دیگران — نیاز به ماسک صورت در محل خود را به عنوان یک راه برای حفاظت از همه شهردار امیلی لارسون گفت: در ژوئن 19 داستان در اخبار تریبون که شهر نخواهد ساخت فرمان.

"من باور نمی کنم نیاز به آنها را در مکان های عمومی می شود مردم به آنها را می پوشند در" لارسون نوشت: در یک ایمیل و پاسخ به معلولیت مدافع حقوق heinrich malan که نوشته شده بود نامه ای سرگشاده به شهردار درخواست شهرستان ماسک صورت سیاست. "ما لازم نیست که یک اجرای مکانیزم علاوه بر پایه اتصال انسان به ایجاد انگیزه در مردم به خوبی به یکدیگر است."

یک سیاست عمومی و یا مورد نیاز این پیام می فرستد که نیاز به شنیده می شود در حال حاضر: ماسک صورت محافظت از بهداشت عمومی علوم پزشکی نشان می دهد ماسک صورت آهسته گسترش coronavirus و صورت-ماسک مورد نیاز یک ضرورت است. دلوت متعدد است سیاست هایی که می تواند تنها از خود به اجرا گذاشته است. چرا این یکی ؟

مشابه عدم ایالت سیاست مینه سوتا را ترک کرده است, استان ها, شهرها و کسب و کار است که در حال حاضر در حال teetering در آستانه ورشکستگی با توجه به COVID-19 shutdown با بار اضافی از انجام درست خود را. مینه سوتا می توانید پیوستن به 17 کشورهای دیگر در ایالات متحده است که در حال حاضر نیاز به ماسک صورت در فضاهای عمومی.

اگر شهردار لارسون Gov. تیم Walz و دیگر مقامات دولت نمی خواهد آن را تقاضا بقیه از ما هنوز هم می تواند حرکت ساده از پوشش ما, بینی و دهان. از احترام به یکدیگر ما می توانیم به یاد داشته باشید که در حالی که "مینه سوتا است شاهد بهبود در COVID-19 موارد" به عنوان دکتر کیت Stelter رئیس پزشکی مینه سوتا انجمن در بیانیه ای گفت: "خطر این ویروس نشده است."

ما هوشیاری است که هنوز باید.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن