دیدگاه ما: انجام تکالیف خود را قبل از رای گیری غایب

واجد شرایط رای دهندگان در ایالت مینه سوتا می توانید آه امداد تنفس که هیچ دلیل لازم است رای گیری غایب شده است ی

توسط NEWSMINERAL در 24 تیر 1399

واجد شرایط رای دهندگان در ایالت مینه سوتا می توانید آه امداد تنفس که هیچ دلیل لازم است رای گیری غایب شده است یک گزینه در اینجا از سال 2013. هرگز آن را بیشتر مورد نیاز و یا بیشتر استفاده کرده و نسبت به انتخابات سال 2020

"تشویق مردم به رای دادن از خانه است که می گویند:" هی, نگاه, نگران نباشید حتی اگر این یک بیماری همه گیر انتخابات شما لازم نیست که انتخاب بین حق رای و سلامت" مینه سوتا وزیر امور خارجه استیو سیمون گفت: در یک مصاحبه اختصاصی در این تابستان با اخبار تریبون نظر صفحه. "این چیز جدیدی نیست. این چیزی رادیکال. این چیزی است که ما انجام داده ایم در اینجا در مینه سوتا است."

هرگز مانند این سال ، در نظر اول در اواسط ماه مه در هفته زمانی که رای غیابی می تواند درخواست. در سال 2016 وزیر امور خارجه را دریافت 88 چنین درخواست. در سال 2018 این تعداد تقریبا دو برابر به 173. در این سال وجود دارد متناوب 36,880 اول هفته درخواست به صورت غیابی.

نزدیک به یک چهارم از افراد واجد شرایط مینه سوتا رای دهندگان پای صندوق های رأی رفتند غایب دو سال پیش. انتظار می رود که درصد به دو و یا بیشتر این سال است.

و که می تواند خبر خوبی برای سوتا 3,000 حوزه های رأی گیری و 30000 داوطلب که کار آنها. با $6.7 میلیون دلار از دولت فدرال و 20% 1.6 میلیون دلار از دولت (مجموع $8.3 میلیون), مینه سوتا, مراکز رأی دهی خواهد بود مواجه نگردند با مقدار زیادی از ضد عفونی کننده دست, دستمال مرطوب ضد عفونی کننده برای همه چیز از کابینت آشپزخانه به قلم و بیشتر برای اطمینان از امن رای گیری. اما کمتر از مینه سوتا 3 میلیون رای دهندگان در حوزه های رأی گیری در نتیجه بیشتر از کسانی که رای دهندگان مصاحبه غیابی خواهد بود به همان اندازه مهم است.

"این یک خدمات عمومی. هر کسی که باقی می ماند خانه و آرا از خانه در این سال است و آن را امن تر برای افرادی که در روز انتخابات دو رای دهندگان و نظرسنجی کارگران" سیمون گفت. "بیشتر و بیشتر مردم در حال تحقق هی این یک ایده خوب است; بهتر امن تر از متاسفم است. ما مردم را تشویق به فکر کردن در مورد انجام این کار برای همه به دلایل آشکار است."

این فقط طول می کشد چند دقیقه برای درخواست رای گیری غایب در mnvotes.org. پس از آن می آید در این پست رای دهندگان نیز می تواند تشویق به گرفتن وقت خود را پر کردن آن برگه های رای. بسیاری اتفاق می افتد در حال حاضر و اولیه و بین در حال حاضر و در روز انتخابات. اطلاعات زیادی و مقدار زیادی از دیدگاه منتشر شوند و قرار دادن در خارج وجود دارد در چند هفته آینده هر جزئیات و وحی و خواستار بررسی دقیق از یک مسئول رای دهندگان. وجود دارد تصمیم گیری های مهم ساخته شده در این و در هر انتخابات است. تصمیم گیری که از پیشرفت اولیه و که برداشت روز انتخابات به نمایندگی از ما در هر سطح از دولت چیزی برای انجام با عجله.

به عنوان یک هشدار یادآوری به یاد بیاورید که در سال 1990 انتخابات برای فرماندار مینه سوتا. نامزد جمهوری خواه جان Gronseth کاهش یافته است فقط نه روز پیش از روز انتخابات, پس از اتهامات برهنه شنا با دختران جوان در یک مهمانی استخر در محل اقامت خود را. در نظر گرفتن بیش از حد, چگونه درست 11 روز قبل از روز انتخابات در سال 2002 به گزارش ایسنا ، پل Wellstone جان در سقوط هواپیما در نزدیکی Eveleth.

فقط در مورد هر چیز دیگری از ماه مارس این سال انتخابات وعده داده می شود منحصر به فرد و بی سابقه ای حتی.

آیا رای گیری غایب و یا در فرد وظیفه از رای دهندگان واجد شرایط به دقت در نظر نامزدها و به بازیگران مطلع آراء بدون تغییر باقی می ماند اما. نیز بدون تغییر است که مسئولیت انتخابات کارگران — و در نهایت وزیر امور خارجه سیمون و همکاران خود در سراسر کشور — برای انجام یک انتخابات با نتایج قابل اطمینان و انتخابات است که نه تنها عادلانه نیست خطر سلامت خود شرکت کنندگان است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب