'ما اخلاق روشن است': BJP به دنبال CBI پروب به کنگره' تلفن 'بهره برداری از اتهامات

نوشته شده توسط لیز Mathew | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 18 سال 2020 11:45:13 am BJP ملی سخنگوی Sambit

توسط NEWSMINERAL در 28 تیر 1399
نوشته شده توسط لیز Mathew | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 18 سال 2020 11:45:13 am
rajasthan govt crisis, rajasthan govt crisis latest updates, sambit patra on audio tapes, congress audio tapes, bjp on congress audio tapes BJP ملی سخنگوی Sambit Patra آدرس یک کنفرانس مطبوعاتی در مقر حزب در دهلی نو در روز شنبه. (PTI)

یک روز پس از عملیات ویژه گروه (SOG) راجستان پلیس ثبت پرونده های جنایی بیش ادعا کلیپ های صوتی از BJP رهبران توطئه برای سرنگونی Ashok Gehlot دولت بی جی پی در روز شنبه به دنبال یک نوبت پروب به "شنود تلفن" از همه رهبران سیاسی در دولت است.

زعفران, پارتی, اما حاضر به پاسخگویی به اتهامات وارد شده توسط کنگره است.

روز جمعه دولت حزب حاکم منتشر شده در این نوار صوتی از یک ادعا تلفنی مکالمه بین یک مخالف در کنگره MLA و اتحادیه وزیر Gajendra سینگ Shekhawat. Shekhawat رد این اتهامات گفته است که صدای یا همان صدا را متعلق به او است.

پرسید که آیا سانجی جین که صدا بود و گفته شنیده و در ادعا و کلیپ های صوتی, یک عضو BJP Patra وجود دارد گفت: هیچ نیاز به پاسخ به "تولید کلیپ و داستان است."

کنگره سخنگوی Randeep سینگ Surjewala ادعا کرده بود که جین یک رهبر بی جی پی نیز درگیر در طرح. Patra اشاره کرد که این حزب تا به حال به دنبال یک تحقیق به اثبات اگر چنین شخصی وجود داشته است.

تشریح تحولات سیاسی در راجستان به عنوان یک "سیاسی, درام کنگره و یک کوکتل از توطئه جعل داستان تولید نهفته است و illegalities", Patra خواسته حزب بزرگ قدیمی که آیا دولت تا به حال به تصویب رسید غیر قانونی و خلاف قانون اساسی روشهای برای صرفه جویی در آن دولت در دولت است.

"هر کسی که ممکن است متعلق به هر حزب می خواهد بداند که آیا تلفن های خود را در حال شنود گذاشته? ما آمده ایم تا بدانند که بر خلاف قانون اساسی روش در حال استفاده هستند در دولت است. آن است که یک وضعیت اضطراری در دولت ؟ " او گفت:.

BJP رهبر افزود: "واقعیت این است که پس از کنگره به قدرت رسید, شده است وجود دارد دوگانه در خیابان بین Ashok Gehlot و Sachin خلبان که می خواهد وزیر." وی با اشاره با استناد به Gehlot این است که اظهارات وزیر و معاون وزیر به حال شده است در صحبت کردن شرایط برای 18 ماه گذشته.

"گناه ایشان بود... این توطئه وجود داشته در کنگره اما اتهامات علیه BJP. آنها با کلیپ های صوتی که تولید شد به متهم بی جی پی از توطئه" Patra گفت.

بی جی پی می خواستند بدانند که آیا راجستان دولت تا به حال انجام "شنود تلفن" به عنوان حزب کنگره ادعا کرده است. "در آن است و نه مسائل حساس? یک مسئله حقوقی? فرض کنید که تلفن ها شنود گذاشته, آیا شما به دنبال استاندارد روش عمل توسط دولت است. نه فقط BJP اما کل مردم می خواهند بدانند که آیا حریم خصوصی خود را در معرض خطر بود?" او گفت:.

Patra گفت: با توجه به قانون های همراه را می توان شنود گذاشته و تنها با توجه به روند قانون و با تایید استاندارد پادمان و روش توسط مراجع ذیصلاح.

"باید وجود داشته باشد نوبت به پروب به این حماسه از illegalities و جعل نهفته است" او گفت:.

"ما اخلاق روشن است... هیچ داستانی داستان می تواند لرزش ما" Patra گفت که راجستان وزیر باید پاسخ این سوال پرسیده شده توسط زعفران ،

بی جی پی نیز پرسید که آیا دستورالعملهای عملیاتی استاندارد و اجتماعی فاصله هنجارهای Covid 19 شد و پس از قانونگذاران کنگره که در حال حاضر اقامت در جیپور رفت و آمد مکرر.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن