باز به تعامل با مجلس برای حل مرزی ردیف نشان می دهد هند

نوشته شده توسط Shubhajit Roy | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 29 مه سال 2020 1:35:17 am نخست وزیر نا

توسط NEWSMINERAL در 8 خرداد 1399
نوشته شده توسط Shubhajit Roy | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 29 مه سال 2020 1:35:17 am
نخست وزیر نارندرا با نپال همتای KP Sharma Oli (AP Photo/فایل)

یک روز پس از دولت نپال حرکت را در یک قانون اساسی متمم لایحه قانونی حرمت به آن نقشه جدید معوق شد برای زمان حال هند روز پنجشنبه گفت: این موضوع دریافت "بررسی دقیق" در نپال مصرف آن "جدیت" به حساب آورد.

هند نیز گفته است که "باز به تعامل" با همه همسایگان خود و روند نیاز به "سازنده و مثبت تلاش".

روز چهارشنبه دولت نپال موفق به جدول برنامه ریزی لایحه به حقوقی حرمت به آن نقشه جدید زیر ارضی کشتیهای با پرچم هند در پارلمان.

روز پنجشنبه وزارت امور خارجی سخنگوی Anurag Srivastava گفت: "ما توجه داشته باشید که این ماده دریافت بررسی دقیق در نپال مصرف آن جدیت به حساب آورد. هند باز است به تعامل با همه همسایگان خود بر اساس حساسیت متقابل و احترام متقابل در محیط های اعتماد و اعتماد به نفس. این یک فرایند مداوم است و نیاز به سازنده و مثبت تلاش است."

او همچنین گفت: هند متصل "اهمیت زیادی" به ریشه دار تاریخی و فرهنگی و روابط دوستانه با نپال.

هند جدید جاده از Dharchula به Lipulekh به عنوان بخشی از Mansarovar Yatra مسیر خشم Oli دولت که بیرون آمد با یک نقشه جدید به آن اضافه کردن به مساحت 370 متر مربع در سه تقاطع نپال و هند و چین (تبت) که هند ادعا می کند که قلمرو آن است.

قانون اساسی متمم لایحه مذاکره شد به مبنای مشروعیت تغییر و یا علاوه بر این از Kalapani, Lipulekh و Limpiyadhura به نقشه جدید.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن