تنها کسانی که با تایید RAC بلیط اجازه داده می شود در ایستگاه: راه آهن

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 31 مه سال 2020 9:15:07 pm این قطار علاوه بر Shra

توسط NEWSMINERAL در 11 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 31 مه سال 2020 9:15:07 pm
trains, train bookings, train ticket booking, Indian Railways, Shramik Specials, Railways, این قطار علاوه بر Shramik قطار ویژه و 30 ویژه AC قطار در حال اجرا در پس مه 12. (منبع: Express Photo by Vishal Srivastava)

با مجموعه راه آهن به کار 200 قطار از 1 ژوئن دولت گفت: تنها کسانی که با تایید و یا رزرو در برابر لغو (RAC) بلیط خواهد بود مجاز برای ورود به ایستگاه و هیئت مدیره قطار. با بیش از 1.45 لاخ مسافران رود به سفر در اولین روز راه آهن گذاشته است دستورالعمل برای رعایت شود توسط مسافران است.

ملی حمل و نقل گفت: مسافران باید در رسیدن به ایستگاه حداقل 90 دقیقه قبل از خروج و اجباری تحت غربالگری.

علاوه بر این, تنها بدون علامت مسافران اجازه خواهد داشت به هیئت مدیره قطار. این قطار علاوه بر Shramik قطار ویژه و 30 ویژه AC قطار در حال اجرا در پس مه 12.

با توجه به راه آهن حدود 26 لاخ مسافران رزرو کرده اند برای پیشبرد رزرو دوره (ARP) از ژوئن 1 تا 30 ژوئن. راه آهن در حال حاضر تصمیم به باز کردن دکه مواد غذایی و محیط های اغذیه فروشی در ایستگاه یک روز پیش از آن. این حرکت توسط راه آهن تلاش برای بازگشت به حالت عادی در میان مداوم و همه گیر.

با این حال, Jharkhand, Andhra Pradesh و ماهاراشترا ابراز رزرو بیش از شروع مجدد از خدمات قطار از ژوئن 1, PTI گزارش شده است.

"Jharkhand, Andhra Pradesh و ماهاراشترا ابراز رزرو در مورد در حال اجرا از قطار و یا تعدادی از توقف به عنوان برنامه ریزی شده. این موضوع در حال بحث با ایالات متحده. هر توسعه بیشتر در این زمینه خواهد بود رندانه," PTI به نقل از یک سخنگوی راه آهن عنوان کرد و گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب